لطفا از لواسان به جماران باز نگردید !

علی اباذری،   3990331129 ۴۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار
 لطفا از لواسان به جماران باز نگردید !

همین چند وقت پیش بود که در مطلبی با عنوان «از لواسان به جماران بازگردید» به موضوع ضرورت تن دادن مسوولان کشور به داعیه های گفتمانی انقلاب و انتقاد از روحیه اشرافی گری پرداختیم اما گویا بر خلاف سایر توصیه های دیگر این مورد به سرعت شنیده شد و دولت عزم خود را جزم کرده تا در جماران آغاز به ساخت و ساز کند‌!

خبر ساخت ۴۰۰۰ متر بنای مسکونی توسط «روحانی» در منطقه جماران آن هم بدون مجوز به اندازه کافی عجیب بود که بشود در صحتش شک کرد. اما تایید یکی از اعضای شورای شهر که از قضا در طیف سیاسی همسو با رییس جمهور قرار دارد این موضوع را جدی‌تر کرد. با این حال حتی تایید توییت وار این عضو شورا نیز چندان دقیق نبود و این موضوع را روشن نکرد که آیا این مجوز شخصی است یا مربوط به نهاد ریاست جمهوری است؛ نکته ای که دیروز از سوی شهردار منطقه یک تهران پاسخ دقیق تری گرفت:‌
  «‌تخلف ساخت و ساز انجام گرفته در منطقه یک تهران که اعلام شده مربوط به حسن روحانی است صحت ندارد و ملک متعلق به نهاد ریاست جمهوری است.
در سال ۹۸، نهاد ریاست جمهوری نسبت به تکمیل ساخت و ساز در این ملک اقدام کرده بود و درخواست اخذ پروانه از شهرداری تهران داشت.
طرح ارائه شده به صورت دو طبقه روی زمین و سه طبقه زیر زمین ارائه شده که  منطبق بر ضوابط طرح تفصیلی است.
با این وجود مأموران شهرداری اخیراً متوجه شدند که این طبقه برخلاف ضوابط مصوب ساخته شده است و مأموران اجرائیات نسبت به تخریب آن اقدام کردند.» 

عصر ديروز نيز نهاد رياست جمهوري مسكونی بودن و شخصي بودن آن را كذب محض و شيطنت خواند. 

به این ترتیب موضوع مسكوني بودن و انتساب این ملک به  شخص رییس جمهور و ساخت بدون مجوز آن چنانکه قابل پیش بینی بود تکذیب شد. اما همچنان جای این پرسش برای افکار عمومی هست که نهاد ریاست جمهوری به چه منظوری در این منطقه اقدام به ساخت بنایی ( گيريم اداری ) آن هم در ۴۰۰۰ متر نموده نموده است؟! 

متاسفانه بنا برعرفی غلط که شاید بنابر مقتضیات زمانه شکل گرفته است مسوولان ارشد در جمهوری اسلامی از امتیازاتی در سکونت (چه مسكوني، چه اداری) در مناطق بالای شهر برخوردار شده اند که این عرف تا کنون نیز ادامه پیدا کرده و چندان شفاف نیست که کدام مسوول ، برای چه منظوری و برای چه مدتی و به چه صورتی در این بناها اقامت داشته و دارند و آیا این اقتضائات همچنان برقرار است یا خیر؟        

درباره همین ساخت و ساز نهاد ریاست جمهوری نیز اقوالی تایید نشده از پیشنهاد یکی از چهره های بانفوذ به روحانی حکایت می‌کند که بر اساس آن به روحانی گفته شده خوب است روحانی از ولنجک يا پاستور به جماران نقل مکان کند.  

میزان حساسیت افکار عمومی به این موارد تا حدی است که حتی این روزها دامن امام راحل را نیز گرفته است و تقریبا هر سال در ایام ارتحال ایشان  ساده زیستی امام با طرح موضوع دروغین  سکونت رهبر فقید انقلاب در دو هزار متر باغ و عمارت اشرافی و (پنهانکاری در این زمینه !) از سوی مخالفان هدف قرار می‌گیرد.  متاسفانه برخی اظهارات مرحوم هاشمی رفسنجانی و اعضای خانواده ایشان در سالها‌های گذشته نیز در این زمینه به باورپذیری این القائات کمک کرده است. اظهاراتی که در توجیه نحوه زندگی خانواده مرحوم هاشمی مطرح شده و موضوع ساده زیستی امام را بعضا حتی به صورت مستقیم و صریح زیر سوال برده است ! 

هر چند قصد این نوشته پاسخگویی به این القائات نیست اما به دلیل ارتباطش با موضوع این نوشته و ضرورت روشنگری برای افکار عمومی باید گفت که امام راحل بنابر توصیه پزشکان علیرغم قصد خود برای بازگشت به قم در تهران ماند و در خانه ای که متعلق به آقای امامی جمارانی بود به صورت اجاره ای همراه با بیت خود زندگی کرد. باغ و بستان وعمارت اشرافی که در برخی از فیلم ها و ادعاها به امام نسبت می دهند نیز متعلق به همسایگی این ملک بوده است که صاحب آن به امام اجازه داده بود گاهی از حیاط آن برای قدم زدن و حفظ سلامتی جسمانی شان استفاده کند.

احتمالا نظر به ضرورت هماهنگی بیشتر و سریعتر سران قوا یا مسوولان ارشد کشور با امام برخی از آنان نیز در همان سال ها در همین منطقه ساکن شدند اما سال به سال و به خصوص پس از رحلت امام (ره) این ضرورت کم رنگ تر شده است و امروز نه تنها ضرورتی ندارد بلکه شاید ضرر هم داشته باشد! 

متاسفانه به نظر می رسد این ضرورت مقطعی در ذهن و ضمیر برخی مسوولان ارشد کشور ایجاد حق نموده است و زندگی و كار در این منطقه گران قیمت از شهر تهران را کاملا عادی و حق خود می دانند و بعضا به ذهنشان خطور می کند که چرا همگی با هم در این منطقه همسایه نباشند؟!

توجه به این حساسیت ها در این روزها برای خانواده و بیت مکرم امام راحل ضروری تر است. آنها جدا از توصیه های صریح امام درباره ساده زیستی مسوولان و توجهات شدید ایشان به محرومان باید درباره  زندگی خود تا آنجا که به افکار عمومی ربط پیدا می‌کند شفاف سازی کنند و به پرسش هایی که در ارتباط مستقیم با باور قلبی و خالصانه مردم به امام راحل است پاسخ بدهند.

پرسش هایی که در صورت نگرفتن پاسخ روشن، به این باورهای صادقانه که منشا آثار عمیق و گسترده ای در تاریخ این سرزمین چند هزار ساله بوده است خدشه وارد می ‌کند و گاه حتی منجر به قضاوتی نادرست و ناحق درباره صداقت مردی می‌شود که تمام عمرش را بی اعتنا به این قبیل امور مادی گذراند و به همین دلیل هم محبوب همگان شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۹۰۸۸۱۰۰:۲۷:۱۵ ۱۳۹۹/۴/۱
اطمینان داشته باشید. از جماران به کیپ تاون. از جماران به تورنتو. از جماران به وین. از جماران به لندن. ولی هرگز از جماران به کهریزک و قرچک نخواهیم رفت....
ناشناس۱۴۹۱۱۲۱۰۹:۲۶:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۱
کسانی که با شیطنت قصد تخریب شخصیت های عالی کشور را دارند، شرم کنند. تهمت دروغ زدن نه تنها عملی ناجوانمردانه است بلکه معصیتی بزرگ است.
ناشناس۱۴۹۱۱۳۸۰۹:۳۸:۴۸ ۱۳۹۹/۴/۱
شما جوانمردانه به ما پاسخ دهید چگونه یک شخص می تواند دکترا حقوق از انگلیس بگیرد ولی هنوز در محاورات ساده هم احتیاج به مترجم دارد؟ ضمن اینکه اگر شما شنیدید ایشان یک خط انگلیسی بخواند ما اصلا خود را پرت می کنیم!
ناشناس۱۴۹۱۳۰۷۱۱:۴۶:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۱
آیا لاریجانی که دکتر است، می توانست انگلیسی صحبت کند؟ آیا احمدی نژاد که دکتر است، می توانست انگلیسی صحبت کند؟ آیا دکتر توکلی که 20 سال پیش در انگلیس درس خوانده الان آن قدر انگلیسی یادش است که بتواند با یک خارجی به راحتی صحبت کند؟ آیا شما اگر دیپلم داشته باشی بعد از 10 سال فرمولهای فیزیک و شیمی یادت است؟ چطور انتظار داری که روحانی که 20 سال قبل به صورت حضوری و غیر حضوری در انگلیس دکترا گرفته، انگلیسی یادش مانده باشد؟ ضمنا در مراودات سیاسی بهتر است از مترجم استفاده شود. یادم می آید که مرحوم یاسر عرفات که انگلیسی را به صورت شکسته و نیم بند صحبت می کرد، 2-3 سال قبل از مرگش در مصاحبه با چارلی رز ( مجری PBS که همین چند سال پیش به علت مسایل اخلاقی از کار بیکار شد) مورد تمسخر و بازیچه این مجری قرار گرفت شد که انتقادهای بسیاری را بر انگیخت.
ناشناس۱۴۹۱۳۵۱۱۲:۱۴:۵۷ ۱۳۹۹/۴/۱
دکترای ترددی نیاز به انگلیسی کامل ندارد.باموافقت دانشگاه امکان دفاع از رساله با مترجم میباشد
ناشناس۱۴۹۱۵۴۷۱۴:۱۶:۰۶ ۱۳۹۹/۴/۱
کامنت گذار محترم ۱۴۹۱۱۲۱ هنوز نمیدونه از سال ۹۲ تا حالا معنای برخی از واژه‌ها تغییر کرده _____ بهتره به آقایان روحانی و اسحاق مراجعه کنه و معنای جدید این واژه‌ها رو استعلام کنه
ناشناس۱۴۹۱۱۴۶۰۹:۴۵:۵۳ ۱۳۹۹/۴/۱
خود حسن خمینی اعلام شد که ششماه برای اموزش زبان انگلیسی(حتما از درامد شخصی و معلمی!) در کیپ تاون و در رزیدنت سفارت ایران تشریف داشته! اخه اخیرا جنب سفارتهای ایران برای برای معلمان خانه معلم تاسیس شده! فرزند گرامی 19 ساله دیگر خانواده هم در باشگاه سوار کاری خیلی ارزانقیمت! با حقوق تو جیبی عضو هستند و فرزند دیگر خانواده هم برای پر کیفیت شدن اعتقاداتش با هلی کوپتر شخصی و انهم از پول تو جیبی خود بر فراز ویلا فلان خواننده امریکایی در کالیفرنیا پرواز کرده و البته فلان دختر هم بیست سال است در وین مستقر است ..... بازم بگم!
ناشناس۱۴۹۱۱۵۴۰۹:۴۹:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۱
من متوجه نشدم. چه لزومی دارد نهاد ریاست جمهوری ایران در امر خیر خانه سازی برای ساکنان بی خانه کاخ ریاست جمهوری اهتمام نمایند. مگر کمیته امداد و بهزیستی نداریم؟!
ناشناس۱۴۹۱۱۷۶۱۰:۰۳:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱
ساخت این ساختمان حداقل 3-4 سال طول دارد. از عمر ریاست جمهوری روحانی 13 ماه دیگر باقی مانده است. آیا روحانی از ساختن این بنای دولتی نفعی می برد؟ رییس جمهور آینده تصمیم می گیرد که با این بنا چه کار کند. شما هم به جای جو درست کردن، تقوی پیشه کن.
ناشناس۱۴۹۱۱۷۴۱۰:۰۰:۵۷ ۱۳۹۹/۴/۱
شخصیت های عالی حال حاضر ، فقط در حقوق و مزایا عالی هستن
ناشناس۱۴۹۱۱۳۰۰۹:۳۲:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۱
کسانی که با تحریف توئیت عضو شورای شهر تهران : « تخریب بنای طبقه غیر مجاز نهاد ریاست جمهوری با نظارت همکارانم در شورای اسلامی شهر» با جایگزین کردن کلمه «رئیس جمهوری» به جای «نهاد ریاست جمهوری» آن را انعکاس دادند، هم در این دنیا و هم در آخرت باید جوابگو باشند.
ناشناس۱۴۹۱۱۵۸۰۹:۵۲:۳۹ ۱۳۹۹/۴/۱
بر من که صبوحی زده ام خرقه حرام است ای مجلسیان راه خرابات کدام است منوشید مدام باده که حرام است حرام است حرام است
ناشناس۱۴۹۱۱۸۰۱۰:۰۶:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۱
معنی این یعنی چه که هر روز آن را کپی پیست می کنی؟ یک بار بگو تا روشن شیم!
ناشناس۱۴۹۱۲۵۰۱۱:۱۰:۰۰ ۱۳۹۹/۴/۱
کاش از پاستور به سرخه شهر خودش بازمیگشت!
ناشناس۱۴۹۰۸۸۳۰۰:۲۹:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۱
روسای جمهور ایران در چند ده سال اخیر ریاست جمهوری را پیشرفت شغلی می دانستند نه تعهد و وظیفه ملی... از همین جهت است که خاتمی در حین ریاست جمهوری در جماران برای خود خانه ساخت. احمدی نژاد خانه نارمک خود را کوبید و چند طبقه ساخت و حالا خبر می رسد یا شایعه شده است که اقای روحانی هم ازولنجک میخواهد در جایی در جماران و باغ 4 هزار متری خانه بسازد...
ناشناس۱۴۹۰۸۸۴۰۰:۳۱:۳۲ ۱۳۹۹/۴/۱
از جماران به غیزفرانیه شمیران و لواسان و بخارست و وین و دشتهای ورامین و پنت هوس های الهیه و....!... علی برکت الله.....
ناشناس۱۴۹۰۸۹۵۰۰:۴۲:۳۱ ۱۳۹۹/۴/۱
اشرافیگری مسئولان آفت نظام اسلامی شده است و باید جلوی آن گرفته بشود.
ناشناس۱۴۹۰۹۰۱۰۰:۴۵:۱۱ ۱۳۹۹/۴/۱
سال 92 مبلغ 7 میلیارد تومان خرج ساخت استخر و سونای نهاد ریاست جمهوری کردند و حالا بنای 4000 متری میسازند و بفکر حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نیستن.
کامران دانی اذر۱۴۹۰۹۰۵۰۰:۴۸:۱۸ ۱۳۹۹/۴/۱
هزینه یک روز تحریم ها برای کشور هزار برابر این مسایل است
راننده لودر آماده به خدمت رایگان۱۴۹۱۱۴۵۰۹:۴۴:۲۲ ۱۳۹۹/۴/۱
در صورت صحت موضوع ، میبایست ۴۰۰۰ متر مربع را بر روی سر شخص مذکور تخریب کرد .
ناشناس۱۴۹۱۱۶۸۰۹:۵۸:۲۱ ۱۳۹۹/۴/۱
اصل را ول کردن به فرع چسبیدن یا انکه جو سازی برای فراموش کردن بدبختی اصلی که روز به روز فشارش بر مردم بیشتر میشود
ناشناس۱۴۹۰۹۳۶۰۱:۲۲:۱۴ ۱۳۹۹/۴/۱
باید مجلس یازدهم ورود پیدا کند
ناشناس۱۴۹۰۹۴۴۰۱:۳۰:۴۹ ۱۳۹۹/۴/۱
قدرت وثروت به هر شخصي باهم داده شود فساد اور است لذا نبايد از اين اقايان اختلاسگر ورشوه بگير وأحيانا قضاتي كه با دريافت پول قضاوت ناعادلانه داشتند گله مند باشيم چون قانون جاري كشور در خيلي از امور دست مسوولان را براي هر نوع خلاف باز گذاشته مثلا در مجلس قانوني گذاشتند كه حقوق مديران دولتي ونمايندگان مي تواند ٢١برابر كارمندان عادي باشد در واقع حقوقهاي نجومي را خودشان براي خودشان به قانون تبديل كردندلذا انتظار عدالت اجتماعي ورفع تبعيض در نظام ما ممكن نيست
امید۱۴۹۰۹۸۶۰۳:۱۸:۲۱ ۱۳۹۹/۴/۱
بسم الله الرحمن الرحیم بخوان برای نهاد ریاست جمهوری ولی ببین برای بعد از پایان دوره ریاست جمهوری روحانی .
ناشناس۱۴۹۰۹۹۸۰۴:۵۹:۳۹ ۱۳۹۹/۴/۱
امام اگه زمان حیات ساده زیست بود بعد مرگش کاخ ساختن براش ایا لازم بود میلیاردها تومن پول که هزاران بی خانمان را خانه دار کنه صرف ساخت چنین قصری بشه؟
ناشناس۱۴۹۱۰۱۶۰۶:۵۹:۲۱ ۱۳۹۹/۴/۱
ماشالله چقدر تخلفات ساخت و ساز اعضای این دولت بالاست... چند وقت پیش هم ویلای غیرمجاز محمود واعظی را در لواسان بزرگ خراب کردند که البته رسانه ای نشد.
ناشناس۱۴۹۱۱۲۹۰۹:۳۱:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۱
فقط اعضای دولت ؟! مابقی کجا زندگی می کنند ؟؟
ناشناس۱۴۹۱۰۲۴۰۷:۲۵:۵۹ ۱۳۹۹/۴/۱
ای ول داری
ناشناس۱۴۹۱۰۳۰۰۷:۴۴:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۱
مالیات بگیرید
کریم۱۴۹۱۰۶۰۰۸:۲۷:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۱
متاسفانه وقتی به عملکرد بسیاری از روحانیون درگیر در سیاست و حکومت و افراد به ظاهر مذهبی نگاه می کنید، متوجه می شوید که آنها زمانی از ثروت اندوزی به بدی یاد می کردندود. ولی بعد از انقلاب آنها (حلقه قدرت) به این باور رسیدندکه صاحب اختیار مردم و مملکت هستند وبنابراین هر چه که خواستند در این مملکت روا داشتند.در حال حاضر بسیاری از افرادی که خود را وارثان این انقلاب می دانند، در اصل خود را صاحبان تمامی ثروت های این مملکت دانسته و بنابراین در ثروت اندوزی هیچ ابائی ندارند.
ناشناس۱۴۹۱۰۷۸۰۸:۴۳:۲۳ ۱۳۹۹/۴/۱
ای امام بزرگوار انقلاب را چی تحویل دادی دولتمردان باهاش چه کردند روی چنگیز و مغول و تاتار را سفید کردند از رو هم نمیرن
ناشناس۱۴۹۱۰۸۲۰۸:۴۷:۲۸ ۱۳۹۹/۴/۱
رفت و آمد جماران فقط از طریق نیاوران صورت می گیره .کم توی اون خیابان ترافیک هست که حالا باید رفت آمد یک مشت مزاحم رو هم تحمل کنیم.
reza۱۴۹۱۰۸۳۰۸:۴۹:۲۶ ۱۳۹۹/۴/۱
این خبر از اساس دروغ است و شیطنت در پشت آن هست . توجه به اطلاعیه روابط عمومی نهاد بفرمایید .
ناشناس۱۴۹۱۰۸۷۰۸:۵۲:۲۸ ۱۳۹۹/۴/۱
فعلا که سید حسن در خانواده هاشمی ذوب شده که تهمت باغ جماران را به امام زده اند
ناشناس۱۴۹۱۱۶۷۰۹:۵۷:۳۹ ۱۳۹۹/۴/۱
ایشون کلا ذوبه
ناشناس۱۴۹۱۱۷۹۱۰:۰۶:۱۳ ۱۳۹۹/۴/۱
ذوب در بودجه سالانه
ناشناس۱۴۹۱۱۴۷۰۹:۴۶:۰۲ ۱۳۹۹/۴/۱
چطور میشه که شیخ بنفش در سال ۱۳۵۷ مستاجر بوده الان مالک ملک صدها میلیاردی در ولنجک و زمین آنچنانی در جماران است ؟!!!!
ناشناس۱۴۹۱۲۰۰۱۰:۲۸:۴۵ ۱۳۹۹/۴/۱
اگر عدالت اجرا میشد ، الان اینجوری نبود
ناشناس۱۴۹۱۴۸۷۱۳:۵۳:۰۵ ۱۳۹۹/۴/۱
زمین آنچنانی در جماران ربطی به شیخ ندارد. در دولتهای قبلی هم متعلق به نهاد ریاست جمهوری بوده و کاربری آن هم اداری است. زمین ولنجک هم با زمین دیگری تعویض شده که البته کار غلطی بوده است.
ناشناس۱۴۹۱۱۷۳۱۰:۰۰:۲۸ ۱۳۹۹/۴/۱
یک کم از مشکلات اصلی و تحریم ها بنویس که باعث گرفتاری مردم شده اینها در برابر اصل کاری هیچ است
ناشناس۱۴۹۱۲۳۰۱۰:۵۵:۳۵ ۱۳۹۹/۴/۱
فرضا که این ملک مربوط به شخص روحانی نباشد، خانه ولنجک را از کجا آورد؟
ناشناس۱۴۹۱۲۴۷۱۱:۰۸:۴۲ ۱۳۹۹/۴/۱
از اتوبان همت به بالا میشه "شهر شمیرانات" واسه همین چه نیاوران چه لواسان فرقی نداره همشون محلات شمیرانات هستند.مسئولین باید به زیر اتوبان همت بازگردند
علی۱۴۹۱۵۸۹۱۴:۳۸:۰۱ ۱۳۹۹/۴/۱
دیگه این دولت چه جوری باید به کشور ضربه بزنه بابا به خدا مردم خسته هستن از این دور رویی ها از این بی عدالتی ها چرا یکی نیست به داد دل آقا برسه چرا اینقدر باید خون دل بخورن ایشون
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

  25. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

آخرین عناوین