سعادتمند: ۱۴ هزار متر از کمپ حجازی تصرف شده است/ عرصه پفک آبی به بازار!

گروه ورزشی الف،   3990330038

مدیرعامل باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه کمپ حجازی به دارایی‌های این باشگاه اضافه شده، گفت: البته در مورد این کمپ تصرفی صورت گرفته اما قرار است فردا نشستی داشته باشیم تا موضوع حل شود.

به گزارش مهر، احمد سعادتمند  گفت: باشگاه استقلال از گذشته در بخش های مختلف مانند مباحث حقوقی، زیرساخت، فعالیت به عنوان بنگاه اقتصادی و ... مشکلات عدیده ای داشته است اما بارها گفته ام که امیدوارم با کمک هواداران و برنامه پیش بینی شده در کنار آرامش، بتوانیم نقاط منفی را کمتر و به نقطه صفر برسانیم و بعد از آن برای اقدامات موثر دیگر قدم برداریم.

وی تصریح کرد: چندسالی هواداران استقلال دل خوش از اوضاع این باشگاه نداشتند اما امیدوارم این شرایط با کمک همه ایجاد شود و در کل فضا بهتر شود حتی برای صدا و سیما.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه القابی مانند دکتر و مهندس برای وی به کار برده نمی شود، من فوق لیسانس مدیریت ورزش دارم، دکترای افتخاری از کانادا دارم اما خودم را دکتر نمی دانم.

سعادتمند در مورد چگونگی فعالیت هاش در شروع فعالیت مدیریتی باشگاه استقلال و اینکه بیشتر به نشست و جلسه با پیشکسوتان می گذشت، خاطرنشان کرد: پیشکسوتان صاحبان اصلی باشگاه هستند، آنها به گردن استقلال حق دارند. دفتر استقلال متعلق به پیشکسوتان است. اینکه روزانه یک یا یک و نیکم ساعت برای آنها وقت گذاشت، زیاد نیست کمااینکه از صحبت با آنها ایده هایی گرفته ایم، به مواردی رسیده ایم که نتایجش را بعدها خواهیم دید.

وی در مورد بدهی های باشگاه استقلال در آستانه واگذاری به خصوص از حیث مالیات گفت: اول باید تشکر کنم چون تا امروز به این اندازه برای واگذاری باشگاه اراده نبوده است اگر هم بوده موانعی باعث شده به نتیجه نرسد. خوشبتختانه توانسته ایم با پیگیری های انجام شده گواهی بند دال در وزارت اقتصاد و دارایی و به نام استقلال بگیریم و کمپ حجازی به دارایی های باشگاه اضافه شد.

وی ادامه داد: در مورد معارضین این کمپ نشستی داشته ایم، ۱۴ هزار متر از طرف پارک ارم تصرف شده است اما فردا نشستی خواهیم داشت و به صورت مسالمت آمیز موضوع را حل و فصل خواهیم کرد.

سعادتمند در مورد کمپ حجازی و طرحی که باشگاه استقلال برای استفاده از آن دارد، توضیح کاملی ارائه کرد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته می توانیم از این کمپ درآمدزایی داشته باشیم. بعد از سال ها میزان بدهی های باشگاه کم شده و سرمایه باشگاه اضافه شده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرد: اگر در حسابرسی تراز منفی داشته باشیم، نمی توانیم وارد بورس شویم، اگر یک هزار میلیارد تومان ارزش برند استقلال است و مجموعه امام رضا؛ فکر می کنم باشگاهی که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان دارایی دارد، بدهی ۳۰ - ۲۰  میلیاردتومانی خیلی زیاد نیست!

وی با تاکید بر اینکه درآمدزایی بر اساس درآمدهای پایدار یک برنامه اصلی در باشگاه است، خاطرنشان کرد: کارگذاری یک بخش کار است که پیش بینی شده است، شاید تا یک ماه دیگر محصولات استقلال با برنداستقلال به بازار عرضه شود. اگر تا آن زمان پفک آبی دیدید، تعجب نکنید. به لحاظ حقوقی مراجعاتی داشته ایم. حتی در مورد هتل استقلال اقدامات لازم صورت گرفته است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  9. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  10. وحدت ملی با وعده صادق

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  17. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  20. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  21. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  22. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  23. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  24. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  25. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

آخرین عناوین