مجلس در ماه‌های آینده کلید مجموعه‌ای از تحولات را خواهد زد

گروه سیاسی الف،   3990329085

سخنگوی هیات رئیسه مجلس گفت: بخشی از تحولات با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس و بخشی با مدیریت های اجرایی رقم می‌خورد اما کمیسیون‌های تخصصی مجلس ریل گذار این تحولات خواهند بود.

به گزارش فارس، محمدحسین فرهنگی در خصوص مصادیق تحول‌گرایی و تحول‌خواهی مجلس یازدهم شورای اسلامی، اظهار داشت: نخستین گام تحول در مجلس با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی را شاهد خواهیم بود. کمیسیون‌های تخصصی نقش اساسی در ایجاد تحول دارند و باید ریل گذاری مناسب داشته باشند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اهتمام و اراده نمایندگان این دوره مجلس به نظر می‌رسد که در ماه‌های اولیه دور جدید، اقدامات مثبت را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بخشی از تحولات با اصلاح آیین نامه داخلی مجلس و بخشی با مدیریت های اجرایی رقم می‌خورد. مدیران اجرایی قطعا با استفاده از روش‌های نوین می‌توانند نقش آفرینی کنند.

فرهنگی معتقد است: در ماه‌های آینده مجلس کلید مجموعه‌ای از تحولات را خواهد زد و به طور مشخص، روشن می‌شود که تحولات تا چه میزان قابلیت عملیاتی شدن دارد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم تحولات در حوزه معیشتی و اقتصادی زندگی مردم تاثیر گذار باشد، گفت: امیدواریم اتفاقات خوب و مثبتی رقم بخورد هرچند مشخص نیست که مسیر این تحولات چگونه پیش رود.