قبرستان فوق لاکچری لواسان

گروه ویدئو الف،   3990325116 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

پس از صحبت‌های اخیر طبری در دادگاه، ویدئویی از لاکچری‌ترین قبرستان‌های لواسان در فضای مجازی منتشر شد؛ ویدئویی که برخی از کاربران توئیتری درباره آن نوشتند: «قبرستانی در لواسان؛ همان‌جایی که آقای اکبر طبری گفته بود اگر اراده کند، دوستانش همه منطقه را به نامش می‌کنند.»

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۸۳۲۸۵۱۶:۲۵:۴۴ ۱۳۹۹/۳/۲۵
خدا انشاء الله تمام اسيران خاك را بيامرزه !! خدا اموات ما و شما را هم بيامرزه !! ونيز خدا ساكنين خاموش اين وادي لاكچري !!! هم غريق رحمت كنه و البته خدا روح بابا طاهر هم قرين رحمت واسعه خودش قرار بده ، كه آن شاعر شوريده چنين سروده : " گذر كردم به قبرستان كم و بيش بديدم حال دولتمند و درويش نه درويشي در أنجا بي كفن ماند نه دولتمند برد از يك كفن بيش " !! واقعاً بايد اين شعر را با آب طلا به رشته تحرير در آورد و به زيور طبع آراست !! و البته خدا رحمت كنه مرحومه پروين اعتصامي كه چنين سرود و البته روي سنگ قبرش هم كتابت كرد كه : " هر كه باشي و زهر جا برسي آخرين منزل هستي اين است و يا : در اين راه دراز و پيچ در پيچ مرا لطف تو مي بايد دگر هيچ " !! و بنده هم هر وقت عمرم را به شما دادم ، اگر به فرض -- به فرض محال --- مال و ثروتم به اندازه " راكفلر " ها و نيز به اندازه ثروت مرحوم اوناسيس باشد ، اگر قبرم را در باغ ارم تعيين شود !!! و سنك مزارم از گران ترين سنگ هاي قبور باشد ، و اگر قبرم را با هفت كاميون بوته و گل و لاله بپوشانند باز هم به گفته مرحومه پروين اعتصامي : " صاحب آن همه گفتار ( بخوان صاحب آن همه مال و ثروت و مكنت ) امروز سائل ( گداي ) فاتحه و يا سين است !!!! بله برادر ! : " در اين راه دراز و پيچ در پيچ مرا لطف تو مي بايد دگر هيچ " !!!
ناشناس۱۴۸۳۳۰۱۱۶:۳۲:۲۹ ۱۳۹۹/۳/۲۵
ظاهرا فقط این قبلی هابودن که زندگی لاکچری براشون اشکال داشت !!
حسن۱۴۸۳۳۴۷۱۷:۰۰:۰۲ ۱۳۹۹/۳/۲۵
هم چو گور .. وز برون بربسته صد نقش و نگار(مولانا)
بابا علی۱۴۸۳۴۴۶۱۸:۱۹:۳۲ ۱۳۹۹/۳/۲۵
الهکم التکاثر حتی زرتم المقابر.. وای به حال مردمی که به قبورشان فخر میکنند.
ناشناس۱۴۸۳۴۷۵۱۸:۵۳:۱۹ ۱۳۹۹/۳/۲۵
وقتی ارزش مرده ها بیشتر از زنده است.
ناشناس۱۴۸۳۵۰۰۱۹:۲۳:۰۶ ۱۳۹۹/۳/۲۵
دمشان گرم قبرستان باید همینطور باشد و آنهائیکه انتقاد میکنند یک سر به قبرستان مسیحی های ایران در تهران بزنند دستشان درد نکند امیدوارم همه چیز به این تمیزی باشد
ناشناس۱۴۸۳۵۲۴۱۹:۵۸:۵۹ ۱۳۹۹/۳/۲۵
اونی که زیر خاکه بهره ای ازلاکچری بودن نداره این بوستان را برای زنده هاشون درست کردند تا مبادا خیال کنند بعد از عمری .. و زندگی دنیوی لهو .. قراره حساب و کتابی هم باشه یا لابد آنجا هم فکر می کنند با یک ذره خیراتی که انجام می دهند یا اشک چشمی در عزاداری لابد با شفاعت راه بهشت را در پیش خواهند گرفت ما الحیاه الدنیا الا لعب و لهو
ناشناس۱۴۸۳۶۵۰۲۳:۱۷:۴۸ ۱۳۹۹/۳/۲۵
آراستن مقبره نوعی تعلق خاطره بازماندگان است آنکس که زیر خاک است خبر از روی خاک ندارد .
ناشناس۱۴۸۳۵۴۳۲۰:۳۱:۱۸ ۱۳۹۹/۳/۲۵
این کاخه؟؟
ناشناس۱۴۸۳۵۴۶۲۰:۳۳:۰۶ ۱۳۹۹/۳/۲۵
الهیکم التکاثر حتی زرتم المقابر
ناشناس۱۴۸۳۵۵۰۲۰:۳۹:۳۰ ۱۳۹۹/۳/۲۵
دلخوش به همین مقدار نباشید.
ناشناس۱۴۸۳۵۷۰۲۱:۰۶:۳۵ ۱۳۹۹/۳/۲۵
به حرف و حدیث ها کار ندارم اما تمام قبرستانهای کشور باید همینگونه باشه. چرا باید قبرستان ها جوری باشه که آدم گاهی جرات نمیکنه تو روز از کنارش رد بشه چه رسد به شب؟ دلایل زیادی دارم برای ساخت و تدارک قبرستانها به این شیوه که در این مقال نمی گنجد.
ناشناس۱۴۸۳۵۸۹۲۱:۲۸:۳۹ ۱۳۹۹/۳/۲۵
این همه اش نتیجه داشتن پول زیاد بی زحمت است. که می خواهند همه چیز لاکچری باشد و لذت ببرند. دولت باید جوابگو باشد شعارهای انقلاب این بود؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین