تخفیف ویژه خدمات باربری و اسباب کشی در تهران

گزارش بازرگانی،   3990324028

تخفیف ویژه خدمات باربری و اسباب کشی در تهران

تخفیف ویژه خدمات باربری جهت اسباب کشی در فصل تابستان و اوج جابجایی منازل ، اهمیت زیادی برای مشتریان شرکت های باربری دارد. از همین رو شرکت سریع بار تهران ، با اعمال حداقل 20درصد تخفیف پایین تر از نرخ مصوب اتحادیه ، خدمات خود را به ساکنین تمام مناطق شهر تهران ارائه می نماید. همچنین ارسال بار به شهرستان و خارج از کشور و اسباب کشی برون شهری نیز پذیرفته می شود.

جهت دریافت تخفیف 20 درصدی اسباب کشی و باربری به وب سایت شرکت سریع بار تهران مراجعه کرده و در صفحه اول سایت ، شماره موبایل خود را ثبت نمایید. بلافاصله کد تخفیف به شما داده خواهد شد که می توانید هر زمان نیاز داشتید از آن استفاده نمایید. جهت هماهنگی می توانید با شماره تلفن 44449644 تماس حاصل نمایید. آدرس وب سایت saribartehran.ir پشتیبان امور باربری ، بسته بندی بار و ارسال اتوبار شماست.

تعهد در خدمات ، اجرای سریع اسبابکشی ، دقت در جابجایی ، استفاده از تجهیزات و اتوبارهای مخصوص باربری ، پرسنل و نیروی کار تعلیم دیده و تخفیفات ویژه حتی زیر هزینه های مصوب اتحادیه را از ما بخواهید.

معرفی اتوبار سریع بار تهران

شرکت سریع بار با شماره ثبت 602311 و داراری مجوز رسمی از اتحادیه حمل و نقل زمینی می باشد. این مجموعه به عنوان یکی از قدیمی ترین اتوبار های تهران فعالیت خود را از سال ها قبل آغاز کرده است و همواره رضایت مشتریان و احترام به کارفرمایان را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است. برخورداری از خودور و اتوبار های مجهز ، تجهیزات نوین باربری و سخت افزارهای تخصصی حمل و نقل بار ، از ویژگی های ممتاز این شرکت می باشد.

سریع بار یکی از معدود شرکت های فعال در حوزه باربری درون شهری است که رانندگان و پرسنل خود را جهت انجام اصولی وظایف حمل و جابجایی بار و نحوه برخورد با مشتری آموزش می دهد.

این شرکت در تمام مناطق و نواحی شهر تهران در اسرع وقت در خدمت مشتریان می باشد. سریع بار با 4 شعبه در شمال ، غرب ، شرق و جنوب تهران امکان مراجعه حضوری و ثبت قرارداد رسمی را برای شما فراهم نموده است و تمام فعالیت های ما زیر نظر اتحادیه و مراجع رسمی نظارت می شود.

این شرکت با تبلیغات گسترده در سطح شهر و فضای مجازی ، تاکنون به بیش از 4000 مشتری منحصربه فرد خدمت رسانی کرده و تاکنون نزدیک به 6000 سفر باربری را تجربه نموده است. تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و سئو سایت این مجموعه توسط شرکت سئو سایت سئوبهینه انجام می شود.

خدمات تخصصی اسباب کشی شامل چه مواردی است؟

زمانی ارائه تخفیف ارزش می یابد که یک اتوبار و باربری خدمات خود را به بهترین نحو نیز اجرا کند. امروزه صنعت حمل و نقل به یکی از کسب و کارهای پرطرفدار تبدیل شده و بسیاری از افراد با یک خودرو یا اتوبار اقدام به انجام فعالیت های باربری می کنند. اما نیاز مشتری علاوه بر حمل بار ، امنیت اثاثیه ، بهترین خدمات با کیفیت بالا ، بسته بندی ، بیمه بار و بهره گیری از تجهیزات مدرن و مطمئن می باشد. ما نیز با آگاهی از این نوع تفکر ، بهترین ها را به شما ارائه خواهیم داد.

شما می توانید از تمام مناطق استان تهران هم حضورا و هم تلفنی و آنلاین با ما در ارتباط باشید. تجربه یک اسباب کشی خوب و با خیال راحت را برای شما رقم خواهیم زد.

ارسال اتوبارهای جدید و مجهز برای اسباب کشی

خودروهای ما ، اتوبار های جدیدی هستند که سعی کرده ایم هر چند وقت یک بار بروزرسانی و نوسازی خودرو را در دستور کار قرار دهیم. علاوه بر نظافت کامل هر خودرو ، تجهیزات کاملی به منظور تثبیت و جاسازی بار در کابین تعبیه شده است. به همین دلیل زمانی که اثاثیه و اسباب شما در خودرو قرار می گیرد هیچ گونه حرکتی نخواهد داشت و احتمال ضربه و خسارت کاهش می یابد. درون محفظه مخصوص اسباب کشی امکانات ضربه گیر جهت جلوگیری از برخورد احتمالی اثاثیه به بدنه قرار داده شده است.

انواع خودرو نیسان ، وانت و کامیون جهت باربری

باتوجه به تعداد اسباب و وسائل ، همچنین نوع بار شما ما خودوری متناسب را برای شما ارسال می کنیم. وانت ،نیسان ، کامیون و کامیونت های این شرکت در تمام ساعات روز و هفت روز هفته آماده خدمت رسانی به شما هستند. این مجموعه با دارا بودن بیش از 50 اتوبار ویژه جز کاملترین مجموعه های باربری درون شهری می باشد.

تخفیف ویژه 20 درصدی اسباب کشی

در ایام اوج جابجایی و اثاثکشی و دردسرهای مربوط به آن ، علاوه بر خدمات سریع و مناسب باربری ، تخفیف مالی می تواند برای مشتریان جذاب باشد. ما در تابستان و بهار که جابجایی ها بیشتر است تخفیفات خوبی را ارائه می دهیم. همچنین برای مشتریانی که از طریق وب سایت سریع بار شماره تماس همراه خود را ثبت کنند 20 درصد از کل هزینه های اسباب کشی تخفیف داده خواهد شد.

بسته بندی مقاوم و ضد ضربه بار

در حین باربری احتمال ضربه دیدن و خسارت به اموال و اثاثیه در صورت جابجایی و بسته بندی غیراصولی وجود دادرد. اما درصورتیکه با کارتن مقاوم و محافظ ضد ضربه اثاثیه کاملا پوشیده شوند ، نه تنها خسارتی متوجه آنها نمی شود بلکه نظافت بار نیز در طول حمل و نقل حفظ خواهد شد.

بسته بندی یکی از ارکان اصلی در باربری می باشد ، علی الخصوص برای شکستنی ها و وسائل ظریف و قیمتی. ما با ابزاری مثل بابل رپ ، استرچ رپ، فوم، کارتن های ۵ لایه که مقاومت بالایی دارند هرنوع اسباب و اثاثیه ای را بسته بندی می کنیم.

صدور بیمه نامه معتبر 

بسته بندی ، حمل و جابجایی اصولی به تنهایی کافی نیست. برای آسودگی خیال شما ، ما بیمه نامه معتبر صادر می کنیم که درصورت هرگونه خسارت حتی یک خراش احتمالی روی مبل ، میز و اثاثیه شما ، قابلیت جبران مالی در سریعترین زمان ممکن را داشته باشد.

بیمه حمل و نقل و باربری تضمینی است که به موجب آن یک شرکت بیمه معتبر ضمانت تحویل سالم و مطمئن اثاثیه و بار شما را به مقصد و در تمام طول مسیر را بر عهده می گیرد و چنانچه کالا از بین رود یا دچار حادثه و خسارت شود ، بیمه گزار کل خسارات مالی را جبران می نماید. 

اعزام پرسنل و نیروی کار ماهر در اسباب کشی

خواه ناخواه بخش مهمی از تمام امور خدماتی توسط نیروی انسانی انجام می شود ، پس در کنار سخت افزارهای تخصصی ، نیروی کار ماهر نیز ضروری است. قابل ذکر است که پرسنل ، کارگران و رانندگان این مجموعه ، دوره های لازم و تخصصی حیطه وظایف خود را گذرانده اند و ضمن انجام دقیق آن ، احترام و حقوق مشتری را کاملا رعایت می کنند.

متاسفانه بسیاری از اتوبار ها از نیروی کار آموزش دیده و ماهر استفاده نمی کنند که این امر احتمالا عدم رضایت مشتری و پایین بودن کیفیت خدمات باربری را به دنبال دارد.

شرکت سریع بار در تمام مناطق شمالی تهران شامل ( باربری زعفرانیه ، آجودانیه ، نیاوران ، قیطریه ، ولنجک ، جردن ، ظفر ، شریعتی و... ) مناطق غربی ( پونک ، سعادت آباد ، باربری در جنت آباد ، بلوار فردوس ، اکباتان و محلات دیگر ) و مناطق شرق مثل نارمک ، هفت حوض ، مجیدیه ، منیریه و سایر محله ها و مناطق نزدیک به شعبه شرق و مرکزی ما ، به سرعت بهترین اتوبار و خودروهای باربری را ارسال و متناسب با درخواست شما کارگر اعزام خواهد کرد. شماره های تماس : 44449644 و 22899608 و 88585001 در تمام طول شبانه روز آماده پشتیبانی شما هستند. با مراجعه به آدرس saribartehran.ir از تخفیف ویژه فصل تابستان برخوردار شوید.

استخدام راننده با اتوبار

این شرکت به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات و پوشش مناطق بیشتری در تهران با رانندگان عزیزی که قصد فعالیت در زمینه اسباب کشی و باربری را دارند همکاری می نماید. مدیریت مجموعه کلیه رانندگان واجد شرایط و دارای اتوبار ( نیسان ، وانت و کامیون ) را استخدام می نماید. حتما پس از ارسال درخواست استخدام برای قرار و مصاحبه حضوری به نزدیکترین شعبه ما مراجعه نمایید.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین