واکنش تند خلیل‌زاده به اظهارات وریا غفوری

گروه ورزشی الف،   3990312150

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال به اظهارات کاپیتان آبی‌پوشان پایتخت واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، اسماعیل خلیل‌زاده در واکنش به اظهارات وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال گفت: در زمان مدیریت دکتر امیرحسین فتحی، غفوری مبلغ ۵۵۹ میلیون تومان به اشتباه به جای اینکه طلبکار باشد، به باشگاه استقلال بدهکار شده بود. به همین دلیل، دستگاه‌های نظارتی برای پرداخت پول به این بازیکن ایراد گرفته بود و فتحی نیز نتوانسته بود مبلغ فوق را به عنوان طلب محاسبه کند.

او ادامه داد: زمانی که من سرپرست باشگاه استقلال شدم، غفوری موضوع را به من گفت و به او قول دادم که پیگیری کنم. پس از ۱۵ روز بررسی کردم و طبق گزارش قرارداد، متوجه شدم حق با غفوری است و تصمیم گرفتم که طلبش را پرداخت کنم، اما در همان زمان مشکلات مالی داشتیم و تیم استقلال باید عازم مسابقات پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا به امارات می‌شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال افزود:‌ پس از بازگشت تیم از امارات، باید بلافاصله آماده اعزام به قطر برای دومین بازی مرحله پلی‌آف می‌شدیم. غفوری در فرودگاه اعلام کرد که به دلیل پرداخت نشدن طلبش، نمی‌خواهد همراه تیم به قطر برود. در همان جا، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال و یکی دو بازیکن از من خواستند که مشکل غفوری را حل کنیم. ما از طریق کارگزار باشگاه، چکی را به غفوری برای ۴۵ روز تحویل او دادیم. برخی‌ها به اشتباه اعلام می‌کنند که چک برای باشگاه یا اسپانسر است، اول اینکه باشگاه چک نداشت و دوم اینکه چک برای کارگزار است نه اسپانسر.

خلیل زاده خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست غفوری برای دادن چک، ما با کارگزار باشگاه صحبت کردیم تا چکی به این بازیکن داده شود و همراه تیم به قطر برود. ما در نامه به کارگزار باشگاه، تاکید کردیم که پرداخت این پول نه برعهده کارگزار بلکه با باشگاه استقلال است.

او در خصوص طلبی که وریا غفوری از باشگاه استقلال در دوران سرپرستی علی فتح‌الله زاده داشت، گفت: وقتی موعد چک رسید، من سمت اجرایی در باشگاه استقلال نداشتم و علی فتح‌الله‌زاده سرپرست باشگاه استقلال شد. آقای فتح‌الله‌زاده یک روز همراه کامران منزوی به دفترم آمد که من درباره طلب غفوری صحبت کردم و از آن‌ها خواستم به غفوری بگویند تا برج دوم، سوم که پول به باشگاه می‌رسد، صبر کند. فتح‌الله‌زاده هم درگیری بیماری شد و دیگر نتوانست ادامه دهد، بنده هم درگیر بیماری و سپس درگذشت همسرم شدم. به همین دلیل، ما دیگر مسئولیت اجرایی نداشتیم.

خلیل‌زاده افزود: ما سه کار برای غفوری انجام دادیم، اول اینکه به اشتباه او بدهکار شده بود، کاری کردم طلبکار باشد نه بدهکار. دوم اینکه خودم پیگیر طلبش شدم و از او خواستم که ۴۵ روز صبر کند، اما اصرار کرد که باید به او چک بدهیم، تیم استقلال هم باید عازم بازی مرحله پلی‌آف می‌شد. وقتی این شرایط را دیدیم، از کارگزار خواستیم با توجه به اینکه چک نداشتیم و غفوری طبق درخواست سرمربی کنار تیم باشد، به او چک بدهد، اما به این شرط که باشگاه استقلال در زمان موعد پول را بدهد. سوم اینکه، وقتی موعد چک رسید، من سمت اجرایی نداشتم. غفوری چندی پیش هم طی پیامی تهدیدآمیز خواستار پولش شد که به او گفتم که باشگاه باید طلبش را پرداخت کند.

او در پایان گفت: غفوری خودش می‌داند من چه کارهایی برای او انجام داده‌ام و انتظار نداشتم به بنده تهمت بزند. من آدمی نیستم که کم حرف بزنم یا زیاد صحبت کنم. طلب غفوری را من نباید پرداخت می‌کردم، بلکه باشگاه باید پرداخت می‌کرد. غفوری بازیکن استقلال است و پس از صحبت‌های او در رسانه‌ها، با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم که بررسی کرده که چرا علیه رئیس هیئت مدیره باشگاه صحبت کرده و سپس او را به دلیل تهمتی که زده است، به باشگاه فرا بخواند. در صورتی که اتفاقی نیفتد، از ابزارهای دیگری برای دفاع از خودم استفاده خواهم کرد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین