تهدید مسلحانه مخالفان تاجگردون/پیشنهادی برای قالیباف/چرا احمدی‌نژاد دیگر برنمی‌گردد/ روحانی در پاستور و اصلاح‌طلبان در بهارستان مردم را عصبانی کردند

گروه سیاسی الف،   3990311138 ۲۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنانکه اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری- تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

تهدید مسلحانه مخالفان تاجگردون/پیشنهادی برای قالیباف/چرا احمدی‌نژاد دیگر برنمی‌گردد/ روحانی در پاستور و اصلاح‌طلبان در بهارستان مردم را عصبانی کردند

اسامی ۳ منتخب مجلس برای تایید اعتبارنامه قرائت نشد

اعتبارنامه 273 منتخب مجلس یازدهم شورای اسلامی در نشست علنی امروز (یکشنبه 11 خرداد 99) پارلمان بررسی شد. بر این اساس پس از قرائت گزارش شعب در باره اعتبارنامه منتخبان مذکور، اعتبارنامه 270 منتخب تأیید شده و نام 3 منتخب دیگر قرائت نشد. بر اساس این گزارش اسامی غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران، کاظم دلخوش اباتری منتخب مردم صومعه سرا و حسین محمدصالحی منتخب فریدن در مجلس قرائت نشد.

احمد نادری، نماینده مردم تهران با اشاره به تهدید شدن خود به برخورد با اسلحه گرم در صورت عدم تأیید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون اظهار داشت: از روز گذشته و پس از اعتراض رسمی جمعی از نمایندگان مجلس نسبت به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون پیام‌های مختلفی در پیام رسان‌ها و یا به صورت پیامکی و تلفنی دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: پیام‌هایی که در خصوص اقای تاجگردون به دست من رسیده است عموما سراسر توهین، تهدید و ارعاب است که از جمله آن تهدید به برخورد با اسلحه گرم (برنو) بوده است.

نادری به ایلنا گفت: بین نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه بعد از اینکه برخی نمایندگان روی اعتبارنامه آقای تاجگردون اعتراض گذاشتند، ایشان هم روی اعتبارنامه چند نماینده از جمله محمدباقر قالیباف، مصطفی میرسلیم، امیرحسین قاضی‌زاده، احمد امیرآبادی فراهانی و علی نیکزاد که همه جریان‌های درون انقلاب هستند اعتراض گذاشت؛ البته این اعتراض‌ها بعدا پس گرفته شد چون مستندات قانونی نداشت.

محمد حسین فرهنگی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نیز با اشاره به اینکه اعتبار نامه اکثر نمایندگان مجلس یازدهم به تصویب رسید، اظهار داشت: در مورد اعتبار نامه‌هایی که تصویب نشده است، شعب ۱۵ گانه اعتراضات را مورد بررسی قرار می‌دهد و اگر اعتبارنامه این افراد در شعبه به تصویب برسد، مجدداً به صحن علنی ارجاع می‌شود و تأیید آن در صحن علنی اعلام می‌شود.

وی افزود: در صورتی که اعتبارنامه این افراد در شعبه رد شود به کمیسیون تحقیق ارجاع می‌شود که این کمیسیون هم ۱۵ روز فرصت دارد تا نتیجه بررسی خود را به شعبه اعلام کند.

اما امروز روزنامه اصلاح طلب اعتماد با پیش کشیدن مسائل سیاسی به دفاع از تاجگردون پرداخت و نوشت: مجلس يازدهم در قرق اصولگرايان است و اصلاح‌طلباني همچون پزشكيان و تاجگردون، به تعداد انگشتان دو دست نمي‌رسند، اما همين معدود اصلاح‌طلبان هم خار چشم دست‌راستي‌ها شده و روح‌الله نجابت، منتخب متولد 68 شيراز جلودار نبردي شده كه پشت‌سر، عليرضا زاكاني، رييس احتمالي فراكسيون اكثريت مجلس يازدهم و البته علي‌اكبر كريمي، نماينده اصولگراي اراكي‌ها در دوره دهم و يازدهم ايستاده‌اند تا اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون را به ‌بهانه آنچه «رانت‌خواري و كسب منافع اقتصادي» و «اعمال نفوذ شبكه‌اي از طرق مختلف در دستگاه‌هاي دولتي و شركت‌هاي تابعه و بخش عمومي» مدعي شده‌اند، به چالش بكشند. 

بیشتر بخوانید:

تایید اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم؛ رد «تاجگردون و دلخوش» در مرحله اول/ «زاکانی و پیرهادی» تایید شدند

مکاتبه با شورای نگهبان برای اعتبار نامه تاجگردون

ادعای نماینده مجلس: به علت اعتراض به اعتبارنامه «تاجگردون»‌ تهدید مسلحانه شده‌ام

اعتراض به اعتبارنامه نماینده چادگان

تهدید نماینده تهران بعد از اعتراض به اعتبارنامه تاجگردون

***

 پیشنهاد برای «قالیباف نو»

فرهيختگان نوشت: حالا ترکیب جلسه سران قوا چیزی شبیه قسمت‌های پرهیجان مناظره‌های انتخاباتی 96 است، رای قاطع روز پنجشنبه نمایندگان مجلس یازدهم به محمد‌باقر قالیباف، این قاب را کامل کرده است؛ برخی از اصلاح‌طلبان و حامیان دولت از این ترکیب ناراضی‌اند و آن را ضد رای مردم می‌دانند، احتمالا تصور آنان این است که رای و نظر مردم در مورد افراد و صلاحیت‌هایشان همیشه ثابت می‌ماند. بد نیست آقایان برای خروج از این خلسه اجتماعی که تاثیرات ناگواری در آینده سیاسی‌شان خواهد داشت یک نظرسنجی در مورد میزان محبوبیت رئیسی، قالیباف و روحانی در شرایط فعلی برگزار کنند و آن را انتشار عمومی دهند یا برای خودشان مرور کنند که در انتخابات اسفند 98 سرلیست آنها در تهران، تقریبا یک‌دهم رئیس مجلس فعلی رای آورده است.

فرهيختگان در ادامه 11 پيشنهاد مطرح كرده كه در صدر آنها اصلاح مجلس است: مجلس یازدهم اگر می‌خواهد ناظر خوبی بر فرآیند‌های کشور باشد، باید اول سازوکار نظارت بر خود را به‌شکل جدی پیگیری کند. مجلس اگر می‌خواهد مساله عدالت و رفع تبعیض را دنبال کند باید اول از خود شروع کند، حقوق و مزایای نمایندگان را به‌شرایط نرمالی رسانده و آن را به‌اطلاع مردم برساند، مجلس اگر می‌خواهد منادی ادبیات شفافیت باشد، این کار را اول باید از خود شروع کند، از آرای نمایندگان، از امکانات تخصیص‌یافته به افراد، از ماموریت‌ها و حق ماموریت‌ها... اینها می‌تواند تا حدودی برای مردم اطمینان‌آفرین باشد، فضای رسانه‌ای درخصوص مدیریت قالیباف در مناصب قبلی به‌گونه‌ای بوده است که لزوم جدی گرفتن موارد بالا را بیش‌از‌پیش ایجاب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بیانیه نمایندگان مجلس در خصوص خط و مشی یازدهمین دوره پارلمان

قالیباف: مجلس یازدهم بنای تقابل و مچگیری ندارد/  ۴ رویکرد تحول در مجلس؛ شفاف سازی، هوشمندسازی، مردمی سازی و کارآمدسازی

***

در خانه ملت کار کنید؛ در خانه خودتان قرآن بخوانید!

مشرق نوشت: حجت‌الاسلام حسین جلالی، نماینده منتخب مردم رفسنجان در مجلس یازدهم گفت: بر همین اساس به ذهنم آمد که اگر مجموع نمایندگان دوره یازدهم هر روز دو صفحه قرآن کریم را بخوانند، می‌توانیم تقریباً روزانه یک ختم کامل داشته باشیم. لذا در حال تقسیم صفحات قرآن بین نمایندگان براساس حروف الفبا هستم و به ترتیب صفحات ابتدایی هر نماینده را برای وی ارسال می‌کنم تا از یکشنبه، ۱۱ خردادماه، این برنامه آغاز شود...

نمایندگان محترم از مجلس پول می‌گیرند که وظایف نمایندگی را به انجام برسانند نه اینکه قرآن بخوانند! فلذا مشغول شدن به مستحبّات در وقت اداری؛ شبهاتی را پیرامون حلیّت حقوق دریافتی نیز بوجود می‌آورد!

یقینا اگر آقای جلالی به جای خبر برنامه‌ریزی برای ختم قرآن؛ خبری مطلوب را پیرامون حوزه انتخابیه خود مثل پیگیری مشکلات احتمالی بازنشستگان صنعت مس، شهرسازی بهتر در رفسنجان، تسهیلات بیشتر در صادرات پسته و مقولاتی از این دست را بیان می‌کردند؛ هم به رسالت نمایندگی خود عمل کرده بودند و هم در راستای رضای پروردگار، مشمول دعای خیر مردمان حوزه انتخابیه نیز می‌شدند.

***

واعظی وزیر بهداشت را تهدید کرده استعفا کند؟

ابوالفضل ابوترابی، منتخب نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: از منبع موثق شنیدیم که محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور دکتر نمکی وزیر بهداشت را تهدید کرده که در صورتی با دولت هماهنگ نباشد، باید استعفا دهد.

وی افزود: واعظی در این تهدید به دکتر نمکی گفته چرا از رئیس جمهور در بحث مقابله با کرونا تقدیر و تشکر نکرده است در حالی که رئیس جمهور زحمات زیادی کشیده است؟

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با صدور جوابیه‌ای به مصاحبه ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس یازدهم واکنش نشان داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: همچنین جهت اطلاع اهالی محترم رسانه و افکار عمومی متذکر می‌گردد برخلاف مطالب مندرج در مصاحبه مذکور و شایعاتی از این دست همدلی، همراهی، حمایت و پشتیبانی پیوسته جناب آقای دکتر واعظی رئیس محترم دفتر رئیس‌جمهوری، هفته گذشته تقدیر رسمی وزیر محترم بهداشت درمان و آموزش پزشکی از ایشان را نیز در پی داشت.

بیشتر بخوانید:

ابوترابی: واعظی وزیر بهداشت را تهدید کرده استعفا کند

فشار واعظی برای استعفای نمکی تکذیب شد

***

مداخله مجلس در امور اجرایی کم شود

اکبر ترکان مشاور سابق رئیس‌جمهور در رابطه با ارزیابی خود از آغاز به کار مجلس یازدهم به مهر اظهار داشت: به عقیده بنده، شاید اولویت مجلس یازدهم باید این باشد که آسیب‌هایی که در مجلس دهم به شخصیت مجلس وارد شده است را بزداید.

مشاور سابق رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه مجلس نباید در عزل و نصب‌ها دخالت کند، گفت: این اقدامات به مجلس آسیب می‌زند. مجلس یازدهم باید کارهای بد مجلس دهم را از خودش دور کند. همین حرف‌ها باعث آلودگی‌ها می‌شود و این رفتارها کار را از مسیر درست منحرف می‌کند.

***

علت فوت بانوی حاشیه‌نشین کرمانشاهی چیست؟

تسنیم نوشت: در چند روز گذشته اخباری در فضای مجازی مبنی بر تخریب یک آلونک چند متری توسط مأموران اجراییات شهرداری کرمانشاه به دلیل زمین‌خواری در انتهای شهرک فدک منتشر شد که متعلق به یک خانم سالخورده، دختر و نوه‌ بی‌سرپرستش بود.

گفته می‌شود این خانم بعد از مقاومت در مقابل این اقدام مأموران شهرداری به اردوگاه چشمه‌سفید که محل نگهداری معتادان است منتقل می‌شود و به دلایل نامعلوم که به گفته برخی برخورد نامناسب مأموران است جان خود را از دست می‌دهد.

این در حالی است که اخیرا مسئولان اعلام کرده‌اند که آن مرحومه هیچ اعتیادی نداشته و معتاد خواندن وی از سوی مأموران تنها سرپوشی برای رفتارهای غیرانسانی خود آن‌ها بوده که البته اینچنین رفتاری حتی با فرد معتاد نیز دور از شأن و منزلت انسانی است.

امثال «آسیه پناهی»‌ در حاشیه کرمانشاه کم نیست و این نشان‌دهنده کم‌کاری و غفلت مسئولان شهری است که نه درد مرکز شهر را دوا می‌کنند و نه وضعیت حواشی شهر را سامان می‌دهند و تمام قدرت‌نمایی و اقتدار آن‌ها در مقابل پیرزن ضعیفی خلاصه می‌شود که به ناچار تنها چند متر زمین را به عنوان سرپناه خود و خانواده‌اش یافته است.

بیشتر بخوانید:

انتقاد نماینده مجلس از حادثه مربوط به آسیه پناهی

***

از هشت عضو اصلی کمیسیون اصل نود، ۷ نفر ردصلاحیت شدند

علیرضا زاکانی، نماینده مردم قم با بیان اینکه شفافیت نخستین و اصلی ترین اقدام مجلس یازدهم است گفت: متأسفانه از هشت نفر عضو اصلی کمیسیون اصل ۹۰ هفت نفر رد صلاحیت یا به نحوی به آنان گفته شد در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شرکت نکنند.

زاکانی افزود: شفافیت تنها به رای نیست بلکه ابعاد مختلفی دارد که باید به خوبی به تمامی ابعاد آن پرداخته شود.

نماینده مردم قم گفت: بطورکلی برای شفافیت در مجلس باید در چند سر فصل از قبیل آرای کمیسیون و صحن، نظرات و دیدگاه ها، مکاتبات، تعاملات،دریافتی نمایندگان، سفرهای خارجی، قائل شدن امتیازات برای نمایندگان و غیره باید اقدامات اساسی انجام شود.

بیشتر بخوانید:

زاکانی: شفافیت، قدم اول مجلس یازدهم است

***

روحانی در پاستور و اصلاح‌طلبان در بهارستان مردم را عصبانی کردند

علی صوفی، وزیر دولت اصلاحات فضای متاثر از عملکرد ضعیف حسن روحانی در پاستور و نماینده‌های اصلاح طلب در بهارستان را این گونه توضیح می‌دهد: به دلیل همین ضعف در عملکرد و نارضایتی ایجاد شده به دنبال آن، اگر همه ژنرال‌های اصلاح طلب در انتخابات ۹۸ تایید صلاحیت می‌شدند هم معلوم نبود که رای می‌آوردند. مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ارزیابی مثبتی از نامزد‌های اصلاح طلبی نداشتند.

صوفی به عملکرد ضعیف فراکسیون امید و حسن روحانی در قامت رئیس جمهور مورد حمایت اصلاح‌طلبان اشاره کرد و یادآور شد، آن‌ها نتوانسته اند، انتظارات مردم را برآورده کنند و مردم را عصبانی کرده اند و به اصلاحات لطمه زدند.

صوفی به تابناک گفت: انتظار ما (اصلاح طلبان) این بود، اگر مجلس دست عقلای هر دو جریان می‌افتاد شاهد تصمیمات و همکاری‌های مشترکی بین جریانات اصولگرا و اصلاح‌طلب در کشور بودیم که می‌توانست اوضاع را بهبود بخشد و نارسایی‌های موجود را حل و نظر مردم را جلب کند.

***

اصلاح‌طلبان نباید زیر بار کاندیدای اجاره‌ای بروند 

عبدالله ناصری، عضو سابق شورای عالی اصلاحات در گفت‌وگویی اظهار داشت: قبل از هر اظهارنظری، تاکید می‌کنم که حضور در عرصه انتخابات و قرار گرفتن در معرض رأی مردم حق مسلم همه گروه‌های سیاسی است. پس نه اصلاح‌طلبان باید به صرافت شرکت نکردن بیفتند و نه هیچ کسی به خودش اجازه بدهد که فکر محدود کردن جریان اصلاحات و کمرنگ کردن این تفکر در انتخابات را در ذهن بپروراند.

ناصری توضیح داد: به نظر من بهتر است اصلاح‌طلبان به سراغ تیپ‌هایی چون معین، صفایی‌فراهانی یا رضا خاتمی بروند. چون این چهره‌ها هم شایستگی و توانایی لازم را برای اداره امور دارند و هم‌ به احتمال بسیار زیاد می‌توانند نظر مثبت مردم را برای رأی دادن جلب کنند.

عبدالله ناصری در پایان گفت: نکته روشن این است که اصلاح‌طلبان نباید زیر بار کاندیدای اجاره‌ای بروند.

***

تردید اصلاح‌طلبان برای حمایت از آقای فیلسوف

صبح نو نوشت: لاریجانیِ با سبقه محافظه‌کاری، از دید اصلاح‌طلبان بدل به یک چهره رفرم‌طلب و تحول‌خواه شود. اصلاح‌طلبان که به شدت با کمبود نیروی واجد شرایط نامزدی برای ریاست جمهوری بعدی مواجهند، چندان بدشان نمی‌آید که برای زنده ماندن در عرصه سیاسی ایران، همچون سال‌92 بار دیگر در زمین نامزدی اجاره‌ای بازی کنند. بی‌شک، حمایت از لاریجانی شاید بتواند اصلاح‌طلبان را در قدرت نگاه دارد اما بیش از پیش از آن‌ها قلب هویت خواهد کرد و اصلاح‌طلبی را به بوته بی‌آرمانی و صرفاً فرصت‌طلبی و قدرت‌طلبی گرفتار خواهد کرد.

این همان مساله‌ای است که می‌تواند به بهانه اختلاف میان دو طیف مهم اصلاح‌طلبی یعنی قدرت محورانِ عمل‌گرایی مانند حزب کارگزاران سازندگی و آرمان‌گرایانِ نزدیک به محمد خاتمی[مشخصاً سازمان منحله مجاهدین انقلاب و جبهه منحله مشارکت] تبدیل شود.

پیش از همه این‌ها، سؤال اساسی‌تر این است که با وجود عملکرد غیرقابل دفاع دولت و مجلسِ تحت سیطره اصلاح‌طلبان طی 4و7سال گذشته، آیا اصلاً علی لاریجانی شانسی برای پیروزی در انتخابات‌1400 خواهد داشت؟ قطع به یقین، همه آنچه درباره اصلاح‌طلبان و نسبت‌شان با قدرت گفتیم، بستگی به شانس پیروزی آقای فیلسوف دارد.

***

 احمدی‌نژاد هنوز در نارمک از مردم نامه می‌گیرد!

آفتاب یزد نوشت: خانه معروف نارمک هنوز محلی است که گاهی جلویش صف می‌کشند. باهمان نامه‌های معروف، بهانه خوبی است برای دیدن مرد ریز نقش و خاص دنیای سیاست ایران، برای آنکه با وی خوش و بشی کنند با او عکس یادگاری بگیرند، از خوبی‌های او بگویند و با عنایت به اوضاع عجیب و غریب امروز به وی بگویند: «خدا پدرت را بیامرزد».

علی صوفی، فعال سياسي اصلاح طلب معتقد است: علی رغم همه ضعف‌هایی که حسن روحانی از خودش نشان داد و انصافا عملکرد این دوساله به گونه‌ای بود که سابقه منفی احمدی‌نژاد را به حاشیه برد، اما اقدامات احمدی‌نژاد چیزی نیست که اگر به حاشیه رفت، فراموش هم بشود. فجایعی در زمان احمدی‌نژاد به بار آمد که خیلی کمتر از فجایع 96 تا 98 و حوادث تلخ آن بود. نباید تصور کرد که مردم دوباره به دنبال انتخاب بد و بدتر بروند. برای همین علی رغم همه نمایش‌های اخیر مثل نامه گرفتن‌های احمدی‌نژاد نمی‌شود تصور کنیم که او دوباره احیا خواهد شد. از سویی ساختارکشور نیز به او اجازه حضور دوباره در قدرت را نمی‌دهد و از طرفی وی در شرایط هژمونی هم نیست که مثلا با حمایت از یک کاندیدا در سال 1400 آن کاندیدا رای بیاورد.

شرق هم نوشت: فیلمی از محمود احمدی‌نژاد در شبکه‌های مجازی منتشر شده که هفت سال بعد از پایان ریاست‌جمهوری‌اش در اتومبیلی جلوی منزل در  محله نارمک همچنان در حال پاراف‌کردن نامه‌های مردم است؛ نامه‌هایی که معلوم نیست به چه مقصدی فرستاده خواهند شد... شاید هم همه اینها هدفمند و عامدانه در راستای شایعه بازگشتش به قدرت صورت می‌گیرد؛ بازگشت به عرصه قدرت با انتخابات ۱۴۰۰. نزدیکانش هم تحرکات انتخاباتی‌شان را شروع کرده‌اند و خودش هم هر روز وزرای سابق را در دفتر ولنجکش به حضور می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید:

اقدام عجیب احمدی‌نژاد در محله نارمک!

***

شناسایی ۲۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در کشور

کیانوش جهانپور، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۱۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد. از بین مبتلایان جدید، ۵۱۱ مورد بستری و دو هزار و ۵ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند. مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۱۵۱ هزار و ۴۶۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۷۹۷ نفر رسید.

بیشتر بخوانید:

تعداد جان باختگان کرونا به ۷۷۹۷ نفر رسید

وزارت بهداشت: گرما، کرونا را از بین نمی‌برد/ حتما ماسک بزنید/ برای زندگی مسالمت آمیز با کرونا آماده شویم

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۶۶۹۷۰۲۰:۴۳:۱۳ ۱۳۹۹/۳/۱۱
مقایسه آرای نمایندگان مجلس فعلی و قبلی ، نشان می دهد ، رای اصولگرایان حتی یک رای هم افزایش نیافته ، عدد آنها ثابت است ، اما به عنوان مثال در تهران یک و نیم میلیون نفر در انتخابات شرکت نکردند که منجر به این شد که اصلگرایان از رتبه سی و یه تا شصت دور دهم به یک تا سی دور یازدهم مجلس صعود کنند ، امید اصلاح طلبان همیشه به این افراد بوده است ، افرادی که هرگاه برای شرکت رد انتخابات قانع شوند پیروزی برای اصلاحات رقم می خورد و هرگاه قهر می کنند ، کام اصولگرایان شیرین
ناشناس۱۴۶۷۱۹۳۰۰:۳۲:۰۹ ۱۳۹۹/۳/۱۲
ترکان از خوفِ تحقیق و تفحص واقعی و غیر رانتی مجلس جدید داره سعی میکنه روی حقایق تلخِ مدیریتِ بُزباشی خودش پرده بکشه!!! _________
ناشناس۱۴۶۷۳۲۲۰۶:۴۷:۰۴ ۱۳۹۹/۳/۱۲
به جونی هر چی مرده محمودجون **با خدم و حشم هزارو چهارصد بر میگردا
ناشناس۱۴۶۷۳۵۳۰۸:۱۳:۰۰ ۱۳۹۹/۳/۱۲
قابل توجه رییس جمهور محترم و هیت همراه لطفا گوشه نظری هم به بحران اجاره نشینان که یک سوم جمعیت کشور را تشکیل می دهند و از اواخر خرداد این بحران و معزل عمومی بواسطه دسته گل های قیمتی ایجاد شده در مسکن ایجاد شده بروز میکند و تبعات بسیار سنگین اجتماعی و پدیده حاشیه نشینی را به همراه خواهد داشت توجه ویژه مبذوب فرمایند
ناشناس۱۴۶۶۹۸۶۲۱:۰۵:۱۶ ۱۳۹۹/۳/۱۱
از ریاست مجلسی آدم های جدید می خواهیم به وعده خوبش صادق باشند و با تصویب قانون از کجا اورده ای به این ثروت کلان و گنج قارونی رسیده ای ریشه ۴ درصدی ها را از اقتصاد ایران برکنند آقای احمدی نژاد ۸ سال تمام اسامی سلطان بیل و دسته بیل و سلطان کلنگ و سلطان دسته کلنگ را میگفت در جیب من است اما موفق نشد حتی اسامی آنها را عنوان کند حسن اقا هم ۷ سال است ژن برتر و پدیده آقازاده‌ی و نجومی ها را گسترش داده و روی محمود خان را سفید کرده حال ببینیم شما توانایی برخورد بارمافیای اقتصادی را دارید و یا فقط شعار بوده است
ناشناس۱۴۶۶۹۸۷۲۱:۰۵:۲۳ ۱۳۹۹/۳/۱۱
ان اکرمکم عندا.. اتقاکم نه چپ یا راستی بودن هرکس به مردم خدمت کند خدا خیرش بدهد وهرکس کارشکنی کند خدا به عذاب دنیا وآخرت گرفتارش کند در هر لباس ومنصب که باشد
ناشناس۱۴۶۶۹۹۸۲۱:۱۳:۲۶ ۱۳۹۹/۳/۱۱
اگر نمایندگان مفسد اقتصادی رد صلاحیت شده توسط مدعی العموم به دادگاه معرفی نشوند این ته مانده اعتماد مردم به مسولان هم از دست میرود
ناشناس۱۴۶۷۰۰۸۲۱:۲۰:۵۱ ۱۳۹۹/۳/۱۱
وضعیت مجلس به کجا کشیده که نماینده با اسلحه برنو تهدید می شود پس تاج گردون باند مسلح هم دارد
ناشناس۱۴۶۷۱۶۶۰۰:۰۴:۲۵ ۱۳۹۹/۳/۱۲
اقای محترم این خوابهای که تو و تهرانی دیدن خوش باشد تاجگردون و امثال تاجگردون سالم بدنیا امدن و سالم از دنیا می روند چونکه دلسوز ملت هستن نیاز به حمایت برنو بدست نیست خدا با تاجگردون
mostafa.kamali95@yahoo.com۱۴۶۷۰۱۰۲۱:۲۱:۱۶ ۱۳۹۹/۳/۱۱
چند روز پیش جناب میر سلیم پرده از یک فساد بزرگ از یکی از روسای کمیسیون های مجلس برداشت که مبلغ ۶۵میلیارد تومان به ایشان داده شده تا طرح تحقیق و تفحصی مسکوت بماند از مدعی العموم می خواهیم به این افتضاح بزرگ رسیدگی و شفاف سازی لازم جهت تنویر افکار عمومی بفرمایند
ی الف بچه۱۴۶۷۰۱۹۲۱:۲۶:۵۰ ۱۳۹۹/۳/۱۱
از رییس مجلس و نمایندگان مجلسی آدم می خواهیم یک قانون جامع و بدون خط قرمز برای ثروت های حرام و نامشروع تصویب کنند تحت عنوان از کجا اورده ای به این ثروت کلان و افسانه ای رسیده ای تصویب و از قاضی القضات جناب رییسی می خواهیم انرا به نحو احسن و خدا پسندانه اجرا فرمایند
ناشناس۱۴۶۷۰۲۱۲۱:۳۰:۰۲ ۱۳۹۹/۳/۱۱
چه کسی باید پاسخگو باشد طرح تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در اردیبهشت ۹۸ در صحن مجلس تصویب شده ولی به علت تبانی دولت با عواملش در مجلس دهم اجرایی نشد حال از مجلسی آدم های یازدهم می خواهیم در اسرع وقت این تحقیق و تفحص بسیار بسیار مهم را عملیاتی بفرمایند
ناشناس۱۴۶۷۰۶۰۲۲:۲۸:۰۴ ۱۳۹۹/۳/۱۱
آقای ترکان ، ریشه تمام کارهای بد مجلس دهم را در دولت تدبیر و امید باید جستجو کرد ، پس لطفاً جنابعالی ابتداء سهم خودتان را مشخص فرمایید سپس اظهار عقیده فرمایید .
ناشناس۱۴۶۷۳۴۳۰۷:۵۵:۲۵ ۱۳۹۹/۳/۱۲
ضمن جلوگیری از بکارگیری نمایندگان مجلس دهم در دولت انهایی را که رد صلاحیت اقتصادی شدند . انهایی را که کاندید نشدند ولی فساد اقتصادی داشتند همه را باید در دادگاه ویژه ای محاکمه نمود و به سزای ننگین اعمالشان رساند فساد مقامات باید مجازاتش دع ها برابر افراد عادی باشد زیرا انان به باور های اجتماعی و حتی مذهبی مردم اسیب وارد کرده اند
سید۱۴۶۷۱۹۰۰۰:۲۷:۲۵ ۱۳۹۹/۳/۱۲
مواظب عواقب عمل تاجگردون باشید با قدرتی که در منطقه خودش پیدا کرده بفکر جدا سازی خوزستان افتاده
ناشناس۱۴۶۷۴۲۶۰۹:۲۹:۳۵ ۱۳۹۹/۳/۱۲
تاجگردون و همه ی عواملش را از صفحه روزگار محو میکنیم
ناشناس۱۴۶۷۲۳۲۰۱:۱۵:۴۸ ۱۳۹۹/۳/۱۲
خاهشا هیچ افساد طلبی درباره احمدی نژاد نظر نده ...نکنه ترس همه ی وجودتونو گرفته؟ آره ۱۴۰۰ میاد به کوری چشمتان
ناشناس۱۴۶۷۴۳۷۰۹:۳۷:۵۳ ۱۳۹۹/۳/۱۲
احمدي نژاد كه معاون اولش وريس دفترش به جرم فساد زندان بودن
علی برکت اله۱۴۶۷۲۴۰۰۱:۲۱:۴۱ ۱۳۹۹/۳/۱۲
صوفی کیه درمورد احمدی نژاد نظر میده؟ صوفی که هیچی از نام وحضور احمدینژاد اسراییل و امریکا و خاتمی و موسوی وهمه ی افساد طلبها میترسن
ناشنای۱۴۶۷۲۷۵۰۳:۱۷:۴۹ ۱۳۹۹/۳/۱۲
اینها نمایندگان منتخب مردن هستن میرن اونجا رانت خواری و فساد مالی
ناشناس۱۴۶۷۲۷۸۰۳:۳۱:۰۸ ۱۳۹۹/۳/۱۲
بهتر بود این نماینده مجلس در سنگر مسجد خدمت میکرد و صندلی مجلس را به کسی میداد که قصد خدمت دارد نه خود نمائی
ناشناس۱۴۶۷۳۲۹۰۷:۰۶:۳۶ ۱۳۹۹/۳/۱۲
ما جامعه ی بی طبقه توحیدی میخواستیم من وامثال هم سن بنده با تمام وجودمان درک ولمس کردیم حتی در اموزش رایگان که غلط بود انچه میپنداشتیم واخرین روزهای زندگی سپری میکنیم مزه عدالت در هیچ کدام از سطوح زندگی ندیدیم
ناشناس۱۴۶۷۳۴۴۰۷:۵۹:۰۸ ۱۳۹۹/۳/۱۲
تاجگردون خیلی از اقوام و فامیل هایش را وارد سازمان امورمالیاتی کشور ، کرده است
صادق۱۴۶۷۳۶۲۰۸:۲۹:۰۲ ۱۳۹۹/۳/۱۲
اگه راست میگفتند و دنبال مبارزه با فساد بودند غیر از تاجگردون افراد دیگه ای هم بودند که روزمه میفرستادن واسه آقای ربیعی وزیر کار ! متاسفانه همه این ها بازی سیاسی هست و حزب بازی همراه با حب و بغض نسبت به دیگران و تنها چیزی که مهم نیست ، مردم هستند
ناشناس۱۴۶۷۴۴۰۰۹:۳۹:۰۲ ۱۳۹۹/۳/۱۲
ما باید اقتصاد کشور رابا ریشه کن کردن فساد اقتصادی با طرحی نو و در عین حال بهره گیری از روشهای علمی و استفاده از تجارب کشورهایی مثل ژاپن و ایجاد یک چشم انداز روشن و با ایجاد یک دیسپلین نظامی همچون صنایع موشکی و فضایی برای دستیابی به یک اقتصاد بسیار قدرتمند بسازیم
ناشناس۱۴۶۷۴۴۱۰۹:۴۰:۳۵ ۱۳۹۹/۳/۱۲
مگر تهدید مسلحانه جرمی سنگین نیست ؟!
ناشناس۱۴۶۷۹۵۵۱۵:۴۶:۲۹ ۱۳۹۹/۳/۱۲
اگر مدارک نامزدهای مجلس توسط نهادهای ناظر بر انتخابات از ارگانهای رسمی استعلام بشود بهتر نیست؟ چرا حتی مدارک تحصیلی را هم از وزارت فرهنگ استعلام نمی کنند؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

  10. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  11. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

  12. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

  13. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

  14. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

  15. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

  16. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

  17. به تنهایی نمی توانست

  18. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

  19. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

  20. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

  21. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

  22. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

  23. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

  24. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

  25. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

آخرین عناوین