شارلوا رضایی را می‌خواهد، اما نه به هر قیمتی

گروه ورزشی الف،   3990311011

طبق گزارش رسانه‌های بلژیکی تیم فوتبال شارلوا با وجود تمایل برای حفظ ستاره ایرانی اش، به هر قیمتی حاضر به انجام این کار نیست.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نوشته روزنامه فرانسوی زبان La Dernière Heure بلژیک با توجه به درخشش کاوه رضایی ستاره قرضی شارلوا نوشت:

کاوه رضایی فصل آینده کجا بازی خواهد کرد؟ این سوالی است که بسیاری از افراد از جمله تعدادی از هواداران اسپورتینگ شارلوا می‌پرسند.

کاوه تابستان گذشته به صورت قرضی و بدون گزینه خرید از کلوب بروژوارد شارلوا شد، این ایرانی با ۱۴ گل و ۵ پاس گل شارلوا را ناامید نکرده است و همین امر باعث شده است تا مدیریت این تیم سعی کند مهاجم خود را برای فصل آینده نگه دارد، اما نه به هر قیمتی.

شارلوایی‌ها واقعاً می‌دانند که آن‌ها تقریباً دو سال پیش کاوه رضایی را به مبلغ ۶.۳ میلیون یورو به ساکنان بروژ فروخته اند و آن‌ها مهاجم خود را ارزان نخواهند فروخت.

امکان قرض دادن کاوه برای فصل دوم هم وجود دارد. اگرچه مطمئناً کلوب ترجیح می‌دهد بازیکنی را که در برنامه‌های فصل بعدی فیلیپ کلمنتسر (مربی کلوب) جایی ندارد به طور قطعی بفروشد. توپ در حال حاضر در زمین کلوپ بروژ است. با این حال، شارلوا نمی‌خواهد کاوه را به هر قیمتی تصاحب کند.

۵۵ درصد از کاربران سایت فوتبال نیوز معتقدند کلوب باید کاوه رضایی را یک فصل دیگر قرض بدهد، اما ۴۵ درصد دیگر با این دیدگاه مخالف هستند.