خواص روغن خراطین

گروه سلامت،   3990308089

روغن خراطین امروزه به عنوان یک راهکار طبیعی با نتایج شگفت انگیز برای افزایش حجم قسمت های مختلف بدن استفاده می شود. در این مقاله به بررسی خواص این روغن می پردازیم.

  خواص روغن خراطین

روغن خراطین

روغن خراطین از فرایند روغن گیری یک نوع کرم خاکی به نام ایزینیافتیدا (Eisenia fetida) به دست آمده و یکی از طبیعی ترین روغن ها محسوب می شود. کرم ایزنفتیدا در بدن خود موادی به اسم الانتئین دارد و همین مواد میتوانند باعث حجم دادن و افزایش سایز اندام ها گردند. روغن خراطین اصلی یکی از بهترین و مطمئن‌ترین راهها برای افزایش و حجیم شدن عضلات و بافتهای بدن بوده و بدون بازگشت است. ترکیبات شیمیایی این روغن سرشار از امگا ۳، امگا ۶، امگا ۹ و پروتئین‌های فراوان است.

بدن کرم های خراطین در داخل روغن پایه که معمولا روغن زیتون است قرار گرفته و حل می شود. پس از گذشت ۳ ماه و انجام فرایند های خاص این روغن تصویه شده و آماده مصرف می شود.

ترکیبات روغن خراطین

  • الانتئین
  • پروتیین
  • کلاژن
  • امگا سه، نه و شش
  • گلیس
  • ویتامین E

ویژگی های روغن خراطین اصل

روغن خراطین تیره رنگ است.

این روغن غلیظ می باشد.

این روغن دارای بوی بدی است.

کاربردهای روغن خراطین

افزایش طول آلت تناسلی در آقایان

استفاده از روغن خراطین یکی از راههای طبیعی برای افزایش حجم دائمی و موضعی آلت تناسلی است. این روغن به دلیل داشتن مقدار زیادی الانتئین می تواند حداقل باعث افزایش ۱ تا ۲ سایز گردد. هرچند سایز نرمال و طبیعی آلت جنسی مردان حدود ۱۵ سانتیمتر است ، اما خیلی از آقایان و بخصوص جوانان تمایل دارند طول آلتی بیش از ۲۰ سانتیمتر داشته باشند.

ویژگی های روغن خراطین

افزایش طول و قطر آلت میتواند فوایدی داشته باشد که میتوان به این موارد اشاره کرد :

  • افزایش مدت زمان رابطه ی جنسی
  • رابطه لذت بخش تر برای خود و شریک جنسی شما
  • کاهش خمیدگی آلت
  • ارضایی قوی تر و لذت بخش تر
  • افزایش اعتماد بنفس
  • افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن پشت سر هم
  • افزایش قدرت و شدت جهش منی هنگام ارضا شدن

درمان زود انزالی در آقایان

یکی از مهمترین خواص روغن خراطین این روغن یکی از مهم ترین خواص آن درمان زود انزالی است. زود انزالی مشکلی است که درمان آن بسیار سخت و زمان بر است . اما با استفاده مدام از روغن خراطین موجب افزایش گردش خون در بدن شما شده و زود انزالی را درمان کند.

عضله سازی و افزایش حجم در بدنسازی

استعمال روغن خراطین برای ورزشکاران پرورش اندام جهت سرعت رشد عضلات و حجم‌دهی بر یک یا چند عضله خاص مفید است. همچنین استفاده از این روغن تاثیرات منفی بر روی قلب و کیله ها بجا نمی گذارد.

حجم دهنده اندام ها

یکی از مهمترین و بارز ترین خواص روغن خراطین، افزایش حجم در نواحی مختلف بدن انسان می باشد و از آنجا که یکی از الویت ها در خانم ها داشتن اندامی متناسب و خوش فرم می باشد از روغن خراطین به منظور افزایش حجم گونه، لب و … استفاده می گردد. استفاده از این روغن یک راه طبیعی و دائمی برای افزایش حجم اندامهای مورد نظر بدن است.

از بین بردن چین و چروک و انواع خطوط

یکی از مهمترین و اصلی ترین کاربردهای روغن خراطین استفاده از آن برای کاهش چین و چروک پوست، رفع خط اخم، خطوط پیشانی و در نهایت جوان سازی پوست است. همچنین این روغن در پوست صورت ایجاد شفافیت و درخشندگی میکند و پوست را فوق‌ العاده نرم و لطیف نموده و همچنین اثر بی‌ نظیری در کمرنگ کردن و محو نمودن لک‌ های پوستی دارد.

تقویت و رشد موها

استفاده از روغن خراطین باعث افزایش گردش خون می شود و با استعمال آن در قسمت پوست سر، گردش خون در این منطقه بیشتر می شود. با افزایش گردش خون در این ناحیه فولیکول های مو تقویت می شوند. این موضوع سبب می شود موها تقویت شده و رشد آنها بیشتر و سریع تر شود. همچنین می تواند از ریزش مو جلوگیری نماید.

کاربردهای روغن خراطین

کاهش درد

با توجه به اینکه افزایش گردش خون در عضلات مختلف، می تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. می توان به این موضوع نیز اشاره ای کرد که استفاده از این روغن و افزایش گردش خون در مفاصل، می تواند درد های مختلف از جمله درد ناشی از روماتیسم در مفاصل را کاهش دهد. این موضوع باعث شده تا از این روغن به عنوان یکی از روغن های پر کاربرد در ماساژ درمانی نیز استفاده شود.

کمک به جوان سازی پوست

یکی دیگر از خواص روغن خراطین رفع انواع چین و چروک و جوان سازی پوست انسان می باشد. این روغن با افزایش حجم باعث از بین رفتن انواع چین و چروک مانند خطوط پیشانی، خط اخم، خط خنده و… می شود. همچنین این روغن می تواند در شفاف سازی پوست و کاهش لک تاثیرات مثبتی داشته باشد. از طرفی بر روی نرمی و لطافت پوست نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. بدین ترتیب می توان به این نتیجه رسید که روغن خراطین برای پوست انسان خواص بسیار زیادی دارد.

روش استفاده از این روغن

برای استفاده از روغن خراطین ابتدا باید پوست موضع مورد نظر را پاکسازی نموده و ماساژ دهید تا خون رسانی در آن ناحیه بیشتر شود. سپس مقدار کمی از روغن خراطین را روی موضع ماساژ دهید تا به آرامی جذب پوست شود.

مدت اثر بخشی

از هفته دوم استفاده نتایج به وضوح قابل رویت است. با مشاهده اولین تاثیرات به مصرف ادامه دهید تا به هدف نهایی خود دست یابید. حداکثر مدت زمان استفاده ۲ الی ۳ ماه است که شما را به نتایج دلخواهتان خواهد رساند.

آیا اثر این روغن دائمی است؟

تغییر فرم ایجاد شده توسط خراطین هرگز به حالت قبلی بر نمی گردد و در اصل این محصول توانایی تغییر فرم یا حجم دهی دائمی دارد. اما در نظر داشته باشید که هرگونه افزایش یا کاهش وزن شما میتواند بر روی کوچک یا بزرگ شدن بافت مورد نظر موثر باشد.

عوارض روغن خراطین

روغن خراطین به علت طبیعی بودن هیچگونه عوارضی ندارد اما در افرادی که طبع گرم دارند ممکن است باعث ایجاد جوش شود و باید هم زمان برای پیشگیری از ایجاد جوش هم اقدام کنند.

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین