ماجرای عجیب پرسپولیس و استوکس؛ هم نامه بده، هم پول!/ سرخپوشان بازنده احتمالی پرونده‌ای دیگر?

گروه ورزشی الف،   3990308009

باشگاه پرسپولیس در ماجرای عدم حضور آنتونی استوکس در تمرینات دچار چالشی جدی شده به طوری که ممکن است با دردسر جدیدی مواجه شود.

به گزارش تسنیم، باشگاه پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل بی‌جهت و با وجود هشدارها با توجه به سابقه آنتونی استوکس اقدام به جذب او کرد و در حال حاضر نیز این باشگاه هیچ اقدام رسمی در مورد عدم حضور این بازیکن حاشیه‌ساز در تمرینات تیمش انجام نداده است.

استوکس در قراردادش با پرسپولیس بندی دارد مبنی بر اینکه چنانچه بیش از 10 جلسه غیبت غیر موجه در تمرینات تیمش داشته باشد، این باشگاه می‌تواند قرارداد را یکطرفه فسخ کند. در حال حاضر با توجه به اینکه استوکس با اجازه مربیان پرسپولیس اردوی این تیم را ترک کرد و در زمان موعد به ایران برنگشت 6 جلسه در تمرینات و بازی‌های تیمش غیبت غیر موجه داشته چرا که در سایر روز‌ها پرسپولیس تمرینی نداشته است.

هم اکنون پرسپولیس تمرینات خود را آغاز کرده اما رسما از استوکس نخواسته در تمرینات شرکت کند و این یعنی اینکه غیبت‌های این بازیکن در تمرینات اخیر غیر موجه نیست. 

ماجرا آنجایی جالب‌تر می‌شود که 3،4 روز دیگر زمان پرداخت قسط دوم قرارداد استوکس از سوی باشگاه پرسپولیس است. چنانچه این باشگاه تا این روز پرداختی به استوکس نداشته باشد آن وقت او این اجازه را پیدا خواهد کرد که قراردادش را یکطرفه فسخ کند از این جهت که پولش را به موقع دریافت نکرده است. نکته مهم اینکه وکیل استوکس برای دریافت حق‌وحقوق موکل خود با باشگاه پرسپولیس نامه‌نگاری انجام داده است.

در واقع اگر نامه حضور او در تمرینات ارسال شود یعنی استوکس بازیکن پرسپولیس است و باید به ایران برگردد و در تمرینات شرکت کند. در این صورت باید پول این بازیکن در چند روز دیگر پرداخت شود و با توجه به مشکلات مالی سرخپوشان چنین امری بعید به نظر می‌رسد. اگر هم نامه‌ای از سوی پرسپولیس داده نشود، به این معنی است که غیبت‌های استوکس  غیرموجه‌ نبوده و او با هماهنگی باشگاه در ایران به سر نمی‌برد. در این صورت هم او می‌تواند در آینده مبلغ قراردادش را دریافت کند.

در حقیقت پرسپولیس در دو راهی سختی قرار گرفته و هیچ بعید نیست به خاطر تعلل مسئولان باشگاه در این زمینه، پرسپولیس در این پرونده از سوی فیفا بازنده و محکوم به پرداخت کل حق و حقوق استوکس  شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین