سعادتمند: اعلام قهرمان در این شرایط شایسته هیچ تیمی نیست

گروه ورزشی الف،   3990308005

مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید اعلام قهرمان لیگ برتر در این شرایط شایسته هیچ تیمی نیست.

به گزارش ایسنا، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت و گویی تلوزیونی درباره ممنوعیت جذب بازیکن خارجی توسط سرخابی های پایتخت گفت: از دو منظر می‌شود به این موضوع نگاه کرد. ما به لحاظ تفاوت های ارزی درگیر مسائلی مختلفی هستیم  که نمونه بارز آن ماجرای طلب پروپئیچ بود و باشگاه استقلال به خاطر این بازیکن حدود چهار و نیم میلیارد تومان هزینه کرد. این رقم ها باشگاه را اذیت می کند و ما اگر هنگام انعقاد قرارداد با خارجی‌ها  نکات لازم را در نظر نگیریم، دچار مشکل می‌شویم. باشگاه باید به صورت حرفه‌ای مدیریت شود اما ما در شرایطی هستیم که شاید این قانون به صرف منابع اعتباری ما در  این بخش نباشد. من هم موافق و هم مخالف این قانون هستم. از طرفی موافقم چون ما به لحاظ ارزی متحمل ضرر می‌شویم و از طرفی مخالفم چون باشگاه‌های حرفه‌ای باید نقاط ضعف خود را با بازیکن خارجی پر کنند.

او در خصوص نحوه پرداخت مطالبات دیاباته و میلیچ گفت: یکی از مشکلات ما، پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی است. ما در یک قسمت یازده هزار دلار از یک کشور ثالث به میلیچ پرداختی داشتیم که این پول برگشت پیدا کرد که مجبور شدیم در دو قسمت ۵ هزار و ۶ هزار دلاری پول او را بدهیم.  برای دیاباته هم ما از دوستان خود در سه کشور مختلف کمک گرفتیم و در قسمت های مختف پول او را پرداخت کردیم. ما اگر در دی یا بهمن ماه به این بازیکن پول می‌دادیم، حدود ۱ میلیارد تومان  کمتر متحمل هزینه می‌شدیم اما ما در کل برای قراردادهای بازیکنان خارجی و داخلی تیم مان ارزش قائلیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه آیا قهرمانی پرسپولیس را در صورت نیمه تمام ماندن رقابت های لیگ برتر می‌پذیرد گفت: این مساله غیرقابل صحبت است. وقتی که ما ۳۰ امتیاز می‌توانیم تا پایان فصل به دست بیاوریم، چطور می‌توانیم قهرمان را اعلام کنیم؟ تیم های رده پنجم تا هشتم می‌توانند مدعی کسب سهمیه آسیایی باشند. یک زمانی استقلال در رده پانزدهم بوده است اما بعد از ۱۰ بازی به صدر جدول رسیده است. فوتبال گوی غیر قابل پیش بینی است و اعلام قهرمانی در این شرایط شایسته هیچ تیمی نیست. به نظر من می‌شود ۱۶ مدیرعامل تیم های لیگ برتری را به اضافه کادر فنی شان به یک جلسه دعوت کرد تا نظرهای آن ها گرفته شود و یک تصمیم اساسی گرفته شود.

سعادتمند در پاسخ به این سوال که اگر استقلال در صدر جدول بود و ۱۰ امتیاز اختلاف با رقبا داشت، چنین نظری داشتید؟ خاطرنشان کرد: قطعا همینطور است. من وقتی که ۳۰ امتیاز برای تیمم قابل تصور است، برای چه من نباید مدعی قهرمانی باشم؟

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین