جزئیات جدید از حادثه «شهرک فدک» کرمانشاه/ شهرداری: از حادثه پیش‌آمده متاسفیم

گروه اجتماعی الف،   3990307213

قائم مقام شهردار کرمانشاه درباره حادثه شهرک فدک گفت: مجموع مدیریت شهری و شهردار کرمانشاه متأثر از واقعه شدند و ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی، با تصمیم شهردار کرمانشاه در راستای ارزیابی حادثه، کمیته تحقیق و بررسی تشکیل شده است که زوایای کامل این حادثه مشخص و بررسی شود.

به گزارش فارس از کرمانشاه، یحیی عیدی در خصوص تخریب یک باب ساخت و ساز غیرمجاز و حاشیه‌های بوجود آمده در این خصوص، اظهار داشت: در راستای دفاع از احقاق حقوق شهروندی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در کاربری‌هایی که متعلق به همه شهروندان کرمانشاهی است، به درخواست اداره حقوقی شهرداری منطقه ۳ از اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری مبنی بر جلوگیری و تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در شهرک فدک نیروهای عملیاتی اداره اجرائیات پس از اخذ مجوزات قانونی به شهر فدک اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری پس از اخذ مجوزات قانونی با همراهی ضابطین قضایی در جهت جلوگیری از ساخت و ساز و در صورت لزوم، اجرای حکم تخریب که در کاربری عمومی (فضایی سبزشهری) حریم رودخانه و از طرفی دیگر محل دکل برق فشار قوی و غیراستاندارد از نظر ساخت به محل اعزام شدند، عنوان داشت: در حین عملیات بررسی با واکنش فرد متوفی و ساکنین مواجه می‌شوند که با ایستادن جلوی دستگاه لودر اداره اجرائیات مانع از تخریب ساخت و ساز غیرمجاز می‌شود.

عیدی بیان داشت: پس از انجام عملیات محل مورد نظر و در حین بررسی به جهت ساماندهی و اسکان موقت ساکنین، فرد متوفی در حال انتقال به محل مناسب دچار ایست قلبی می شود که تلاش پرسنل خانم اداره اجرائیات و تیم پزشکی برای احیای وی بی‌نتیجه بوده و متاسفانه فرد مورد نظر فوت می‌شود.

قائم مقام شهردار کرمانشاه اظهار داشت: طبق اعلام نظر سازمان پزشکی قانونی و تایید دادستان کرمانشاه هیچ گونه آثار ضرب و شتم روی پیکر متوفی مشاهده نشده است و پرسنل شهرداری کرمانشاه خود را در این موضوع مبری می‌داند.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی شهرداری‌ها در کشور طبق تبصره ماده صد قانون شهرداری‌ها که موظف به ساماندهی معابر، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و مدیریت فضای عمومی شهری هستند از شهروندان خواست به قوانین ساخت و سازها در شهر توجه داشته باشند و هر گونه ساخت و ساز ساختمان‌های خود را پس از اخذ مجوزهای قانونی از شهرداری به انجام رسانند.

معاون شهردار کرمانشاه گفت: نظر به اینکه فرد متوفی از شهروندان کرمانشاهی بوده است، مجموع مدیریت شهری و شهردار کرمانشاه متأثر از واقعه شدند و ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفی، با تصمیم شهردار کرمانشاه در راستای ارزیابی حادثه، کمیته تحقیق و بررسی تشکیل شده است که زوایای کامل این حادثه مشخص و بررسی شود.

گفتنی است، عصر امروز با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه و مدیران شهرداری ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت  از خانواده وی دلجویی به عمل آمد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین