آشنایی با تعمیرات لباسشویی و یخچال سامسونگ

گزارش بازرگانی،   3990306097

مدیریت و صاحب امتیاز نمایندگی سامسونگ، شخصی به نام لی بیونگ چول است که در سال ۱۹۳۸ میلادی آن را بنا نهاده است. او دارای چندین شرکت های تابعه و زیرمجموعه مانند الکترونیک، لایف فایرو صنایع سنگین می باشد که از مهمترین آن ها می توان به محصولات لوازم خانگی نیز اشاره کرد. شرکت سامسونگ با استفاده از تجهیزات مدرن و متخصصان حرفه ای، توانسته بهترین لوازم خانگی را برای مصرف کنندگان فراهم نماید. سامسونگ در زبان کره ای یعنی سه ستاره که سام یعنی سه و سونگ یعنی ستاره می باشد.

 

یکی از مزیت های برند سامسونگ (Samsung)، دارا بودن خدمات پس از فروش می باشد که در صورت بروز هرگونه مشکلی، می توان با نمایندگی های تعمیرات سامسونگ در سراسر جهان تماس حاصل نمود. تمامی نمایندگی ها، با دارا بودن دانش فناوری و متخصص در زمینه تعمیرات سامسونگ، قادر هستند با ارائه مشاوره به مصرف کنندگان و یا فرستادن تعمیرکاران متخصص به محل مورد نظر، رضایتمندی مشتریان را به خود جلب نمایند.

 

معرفی نمایندگی های تعمیرات یخچال و لباسشویی سامسونگ

برای آشنایی با لوازم خانگی samsung مانند ماشین لباسشویی و یخچال فریزر، تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

 

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ

همانطور که مطرح شد، نمایندگی سامسونگ با دارا بودن لوازم خانگی متعددی، طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد که یکی از مهمترین آنها یخچال سامسونگ می باشد. افرادی که از یخچال های سامسونگ استفاده می کنند، می دانند که این دستگاه، چقدر با کیفیت و داری فناوری های به روز است. قطعا هر دستگاهی بعد از مدت زمان زیادی خراب یا آسیب میبیند که یخچال سامسونگ از این امر مستثنی نیست. اگر یخچال فریزر شما در شب خراب شود، زمانی که هیچ تعمیرکاری یا شرکتی باز نیست که به کمک شما بیاید، قطعا دچار اضطراب می شوید؛ چرا که امکان خرابی تمامی مواد غذایی که در یخچال یا فریزر دارید، وجود دارد. اگر تعمیرکاری را نمیشناسید نگران نباشید، شما میتوانید با نمایندگی تعمیرات یخچال سامسونگ که به صورت ۲۴ ساعته و هفت روزه هفته باز هستند، تماس حاصل نمایید. این مرکز با دارا بودن مشاورین دلسوز و تعمیرکاران مجرب در تمامی ساعات شبانه روز به کمک شما عزیزان می آیند.

 

از کجا تشخیص دهیم که مشکل یخچال از برد آن میباشد؟

یکی از مهمترین دلایلی که می تواند باعث کار نکردن یخچال سامسونگ شود، برد الکترونیکی است. این قطعه وظیفه خنک کنندگی و سرما و کنترل کردن دیگر قطعات را نیز بر عهده دارد، از این قطعه به عنوان مغز یخچال هم می توان نام برد. اگر این قطعه از کار بیفتد یا بنا به هر دلیلی، خراب شود، فن و چراغ ها هم از کار خواهند افتاد. حالا چطور متوجه شویم که مشکل کار نکردن یخچال از برد آن است و قطعه دیگر نیز خراب نشده است؟ در صورتی که یخچال شما صدای ناهنجاری یا صدایی مثل beep بدهد، یا در حین کار کردن خاموش شود، یا ارور ۱، F1c، F10g بر روی نمایشگر یخچال ظاهر شود، بیانگر مشکل از برد یخچال می باشد. از همه راحتتر، اگر یخچال شما خنک نمی شود و احساس گرما را از درون آن حس میکنید، مطمئن باشید که برد یخچال سامسونگ دچار مشکل شده است که برای تعویض و تعمیر برد یخچال سامسونگ خود می توانید به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ

نمایندگی سامسونگ، دارای ماشین های لباسشویی با کیفیت و مدرنی هستند که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. این روزها که ویروس کرونا در کل جهان در حال گرفتن جان آدم ها است، یکی از وسایلی که بسیار به کمک مردم می آید، استفاده از ماشین لباسشویی می باشد. برای تمیزی بهتر و از بین رفتن این ویروس می توانید به هنگام شستن لباس ها مقداری هم نمک به ماشین لباسشویی خود اضافه نمایید تا در صورت قرار گرفتن ویروس بر روی لباس شما، امکان پاک کنندگی را بیشتر نماید، هر چند که این نکته هنوز به اثبات نرسیده است. این دستگاه با کیفیت ممکن است در اثر کارکرد زیاد، لباس ها را به درستی نشوید، یا آب کافی وارد مخزن لباسشویی نشود، به نظر شما چه باید کرد؟

یکی از عمده ترین دلایلی که باعث بروز مشکل یا ارور، به خصوص خطای 4e در ماشین های لباسشویی مدرن می شود، می تواند از موارد زیر نشات گیرد.

 

  • خرابی و تعویض برد لباسشویی

  • گرفتگی و تمیز نبودن فیلتر ورودی

  • باز نبودن شیر آب

  • مسدود بودن محفظه هوا و شیلنگ

  • مشکل داشتن سیم کشی های برد

  • کشیده شدن سیم کشی های دکمه فشار آب

موارد مطرح شده، جزئی از اشکالات و ارورهای ماشین لباسشویی است که تشخیص آن ها نیاز به یک تکنسین مجرب نیز دارد. ناگفته نماند که نمایندگی های مجاز ماشین لباسشویی سامسونگ در سراسر تهران دارای شعبات مختلف می باشند که یکی از این این شعبه های بسیار فعال و پویا در منطقه شرق تهران است. نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ شرق تهران، به صورت ۲۴ ساعته در هر ساعتی از شبانه روز به صورت حضوری و تلفنی، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. باز هم فرقی نمی کند که در کجای تهران زندگی می کنید، میتوانید با شماره ۲۲۲۲۵۰۰۷-۰۲۱ با نمایندگی مرکزی تماس حاصل نمایید تا آنها، شما را بیشتر راهنمایی نمایند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین