تجلیل مراجع عظام تقلید از خدمات لاریجانی در دوران ریاست مجلس

گروه سیاسی الف،   3990305048

مراجع عظام تقلید، آیات صافی گلپایگانی، مکارم‌شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، جوادی آملی، مظاهری، علوی گرگانی و جمع کثیری از فضلا و اساتید حوزه های علمیه در پایان سه دوره متوالی ریاست علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی، با صدور پیام های جداگانه‌ای از خدمات وی در این جایگاه تجلیل و قدردانی کردند.

تجلیل مراجع عظام تقلید از خدمات لاریجانی در دوران ریاست مجلس

به گزارش ایسنا، همزمان با پایان سه دوره ریاست علی لاریجانی در مجلس شورای اسلامی، مراجع عظام تقلید و جمع کثیری از علما، فضلا و اساتید حوزه‌های علمیه  با ارسال پیام‌هایی جداگانه از خدمات و تلاش‌های علی لاریجانی طی  سه دوره ریاست بر مجالس هشتم، نهم و دهم تجلیل و  قدردانی  و بر استفاده بیشتر  از ظرفیت وی در آینده و در  نظام اسلامی تاکید کردند.

متن پیام های صادره  آیات عظام، صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی، جعفر سبحانی، جوادی آملی، مظاهری و علوی گرگانی به این  شرح است:

قدردانی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی

آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی خطاب به دکتر علی لاریجانی،  رییس قوه مقننه از  مدیریت شایسته و  خدمات فراوان وی برای اعتلا و عزت کشور طی سه دوره متوالی ریاست مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی و با تاکید بر تجارب ارزنده شان، اظهار امیدواری کردند ایشان در آینده منشأ خدمات بیشتر باشند.
متن پیام حضرت  آیت الله صافی گلپایگانی، مرجع عالیقدر تقلید به این شرح است:

بسمه تعالی
جناب مستطاب آقای دکتر علی لاریجانی زید عزه العالی
سلام علیکم
اکنون بعد از سه دوره متوالی که ریاست مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشتید و با مدیریت شایسته خدمات فراوانی را نموده‌اید، لازم دیدم از جنابعالی تقدیر و تشکر نمایم. بدیهی است آنچه که انسان در طول حیات خود برای رفاه مردم و اعتلای و عزت کشور انجام می‌دهد عندالله تعالی محفوظ است و مآجور می‌باشد. امیدوارم با تجارب مفید و ارزنده‌ای که کسب نموده‌اید، بتوانید در آینده منشأ خدمات بیشتر باشید.
۲۴ رمضان المبارک ۱۴۴۱
لطف الله صافی

 

آیت الله العظمی مکارم شیرازی:
۱۲ سال مدیریت راهگشای لاریجانی در مجلس، منشا خدمات فراوان بود

آیت الله العظمی مکارم شیرازی از دیگر مراجع عظام تقلید نیز با صدور پیامی خطاب به  رییس قوه مقننه از مدیریت راهگشا و خدمات فراوان ایشان طی  سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی  تجلیل و اظهار امیدواری کرد تا از وجود ایشان در نهادهای مهم کشور استفاده شود.

در متن پیام آیت الله العظمی مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر علی لاریجانی (دامت تاییداته)
با اهدا سلام و تحیت؛

جنابعالی در مدیریت دوزاده ساله مجلس، خدمات فراونی به قوه مقننه داشته اید و نظرات شما در بسیاری از مسائل سیاسی کشور راهگشا بود.

اینجانب به نوبه خود از زحمات شما تشکر کرده و امیدوارم از وجودتان در نهادهای مهم کشور استفاده شود.
همیشه موفق باشید.

ناصر مکارم شیرازی

تجلیل آیت الله العظمی نوری همدانی

همچنین آیت الله العظمی نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با صدور پیامی خطاب به  علی لاریجانی،  رییس قوه مقننه از خدمات فراوان وی در سه دوره ریاست مجلس شورای اسلامی، تکریم و  قدردانی و اظهار امیدواری کرد تا ایشان در آینده نیز با توجه به فکر و فرهنگ و شایستگی و مدیریت مخصوص و مزیت تربیت یافتگی در بیت فقه و فقاهت  برای جامعه و نظام اسلامی منشا خدمات باشد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب مستطاب آقای دکتر علی لاریجانی دامت توفیقاته

امروز خدمت به مردم و این نظام ولایی اسلامی توفیق بزرگی از جانب پروردگار متعال محسوب می گردد.
جنابعالی الحمدلله از جمله شخصیت هایی می باشید که خداوند متعال این توفیق را به شما عنایت کرده است و ٣ دوره نمایندگی از طرف مردم شریف استان قم و مدیریت مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشته اید و خدمات فراوانی را به انجام رسانده اید و از آنجا که تربیت شده بیت فقه و فقاهت می باشید و این خود یک مزیت مهمی است امیدوارم در آینده نیز با توجه به فکر و فرهنگ و شایستگی و مدیریت مخصوصی که دارید برای جامعه و نظام اسلامی منشا خدمات باشید.

١٣٩٩/٢/٣١
حسین نوری همدانی

آیت الله العظمی سبحانی:
همه بر موفقیت افتخارآفرین لاریجانی در مجلس گواهی می دهند

آیت الله العظمی جعفر سبحانی از دیگر مراجع عظام تقلید در پیامی از اقدامات علی لاریجانی در دوران ریاست مجلس شورای اسلامی تجلیل کرد و  موفقیت وی در سه دوره ریاست مجلس را افتخارآفرین و مورد اذعان همگان توصیف کرد.

در پیام آیت الله العظمی جعفر سبحانی خطاب به دکتر لاریجانی آمده است:

"محضر محترم جناب آقای دکتر علی لاریجانی دامت عزّه

با اهدای سلام
از خداوند متعال موفقیت گسترده آن عزیز را خواهانم.

موفقیت جنابعالی در مجلس شورای اسلامی در این سه دوره، افتخار آفرین است و این مطلبی است که همگی بر آن گواهی می‌دهند. در حساس ترین مراحل مجلس شورای اسلامی وظیفه دینی و اخلاقی و سیاسی خود را به نحو احسن عمل نموده اید و اعمال نیک جنابعالی در دفتر حسنات ثبت خواهد شد، ولی خدمت به جمهوری اسلامی در همه احوال امکان پذیر است.
ان شاءالله در آینده هم در هر مقامی باشید بسان گذشته افتخارآفرین خواهید بود.
با تقدیم احترام
جعفر سبحانی"

آیت الله العظمی جوادی آملی:
از خدمات لاریجانی درخت آزادی،  خدمت و اخلاص رویید

 
آیت الله  العظمی جوادی آملی از مراجع عظام تقلید در پیامی با تجلیل از خدمات  لاریجانی  طی سه دوره ریاست مجلس،  آن  را به منزله  درخت آزادی و خدمت  دانست که  حاصلی به گوارایی اخلاص دارد.

متن پیام آیت الله العظمی جوادی آملی از مراجع عظام تقلید خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی به این شرح است:

خدمت جناب آقای دکتر علی لاریجانی دامت توفیقاته
بسم الله الرحمن الرحیم و ایاه نستعین
بعد التحیه

 آنچه جنابعالی در طی سالیان متمادی در خدمت نظام اسلامی به ویژه به عنوان ریاست مجلس شورای اسلامی سپری کردید درختی غرس نمودید که حاصل آن میوه آزادی و خدمت بود.

اکنون باید کوشید محصول آن حاصل را که شربت اخلاص و سپاس به درگاه خداوند سرمدی است فراهم و نوشید که چنین نوشیدنی گواراست.

۱۳۹۹/۳/۱ برابر با ۲۷ ماه مبارک ۱۴۴۱
جوادی آملی


آیت الله العظمی مظاهری:
۳ دوره ریاست لاریجانی مایه تحسین و مباهات است

همچنین آیت‌الله العظمی حسین مظاهری در پیامی خطاب به لاریجانی حضور سه دوره وی در جایگاه ریاست مجلس را مشحون از افتخار خدمت به اسلام و ملت دانست و تاکید کرد: مدیریت موفق آن جناب در مجلس شورای اسلامی همراه با تعهد مومنانه و التزام به اصول اسلام و انقلاب اسلامی مایه تحسین و مباهات است.

متن این پیام به این  شرح ست:
بسم الله الرحمن الرحیم

 رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، دانشمند مکرم جناب آقای دکتر علی لاریجانی «دام مجده و تأییده»
با اهداء سلام و تحیت؛

بر حسب حق شناسی لازم می‌دانم در پایان سه دوره متوالی مسئولیت خطیر ریاست مجلس شورای اسلامی، از جنابعالی که بحمدالله و منه کارنامه‌ای مشحون از افتخار خدمت به اسلام و ملت عظیم‌الشأن ایران را دارا می باشید، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری نمایم.

مدیریت موفق آن جناب در مجلس شورای اسلامی، که همراه با تعهد مومنانه و التزام به اصول اسلام و انقلاب اسلامی و صداقت و صراحت اخلاقی و عقلانیت نظری و عملی و توجه به مصالح کشور و ملت و رعایت اعتدال و انصاف و ادب در صحنه سیاسی و مردم گرایی فروتنانه و خیرخواهانه و تلاش برای اعتلای اسلام و ایران و صبر و استقامت در برابر بی مهری ها و عبور کریمانه و مدبرانه از ناملایمات بود، حقا و انصافاً مایه تحسین و مباهات است و امید است مورد قبول و رضای الهی و لطف و عنایت حضرت ولی الله الاعظم ارواحنا فداه بوده باشد.

از خداوند متعال سلامت و سعادت و حسن عاقبت و نیز مزید تایید و تسدید و توفیق جنابعالی را در خدمت بی منت به دین و آیین و فرهنگ و ملت بزرگوار ایران مسالت می‌کنم.

إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ إِنَّا لا نُضِیعُ أَجْرَ مَنْ أَحْسَنَ عَمَلًا
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
۲۸ رمضان المبارک ۱۴۴۱برابر با ۱۳۹۹/۳/۲
حسین مظاهری

آیت الله العظمی علوی گرگانی:
مجلس با هدایت‌های لاریجانی توانست باری از دوش مردم و نظام کم کند

 

آیت الله العظمی علوی گرگانی با صدور پیامی از خدمات دکتر لاریجانی در  سه دوره مدیریت مجلس قدردانی و تاکید کرد: هر زمان که مجلس با هدایت های رییس مجلس در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و حل دغدغه‌های مردم گام برداشته، توانسته باری از دوش نظام و ملت کم کند.


در متن پیام آیت الله العظمی علوی گرگانی خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی آمده است:


بسمه تعالی
جناب مستطاب آقای دکتر علی لاریجانی زید غزه
سلام علیکم


ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مرقومه جنابعالی واصل گردید.


شکی نیست هر زمان که مجلس شورای اسلامی با هدایت های جنابعالی در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری و حل دغدغه‌های مردم شریف ایران گام برداشته، توانسته است باری را از دوش نظام و ملت کم کند و خدمت صادقانه ای را انجام دهد.


از زحمات جنابعالی در طول مدیریت‌تان تشکر می گردد و آرزوی توفیق برای شما را دارم.
و من الله التوفیق
محمدعلی علوی گرگانی

فضلای قم:
ریاست لاریجانی در مجلس، نماد تدبیر، عقلانیت و بصیرت بود

همچنین جمعی از فضلای  قم طی نامه ای به دکتر علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی از حضور دوازده‌ساله وی در جایگاه  ریاست مجلس شورای اسلامی و نمایندگی قم،‌ قدردانی  و سه دوره ریاست وی بر قوه مقننه را الگوی تدیّن و تعقّل، تدبیر و اعتدال، حکمت و بصیرت، سعه صدر و تعامل  دانستند.

در پایان این بیانیه که به امضای جمعی از فضلای قم  رسیده، اظهار امیدواری شده تا نظام، حوزه، روحانیت و مردم شریف ایران همچنان از  تداوم خدمات و برکات وجودی دکتر لاریجانی بهره‌مند باشند. متن این بیانیه به این شرح است:

باسمه تعالی

دانشمند گرامی جناب آقای دکتر علی لاریجانی   
سلام علیکم و رحمة الله

حضور دوازده‌ساله حضرت‌عالی در ریاست مجلس شورای اسلامی و نمایندگی قم، کانون انقلاب و پایگاه اصلی روحانیت و حوزه‌های علمیه، برگ زرّینی از دوران خدمت شما به نظام اسلامی بود.

در این دوره‌ی ممتدِ مسؤولیت،‌ با تدیّن و تعقّل، تدبیر و اعتدال، حکمت و بصیرت، سعه صدر و تعامل، تلاش وافر داشتید تصویری متعهد، انقلابی ، مقتدر و عقلانی از مدیریت و مسؤولیت را ارائه کنید.

ضمن قدردانی از این اهتمام مسؤولانه، امیدواریم که خدمتتان مقبول حضرت حق و مشکور در حافظه تاریخی مردم فهیم ایران واقع شود و نظام، حوزه، روحانیت و مردم شریف ایران همچنان از  تداوم خدمات و برکات وجودی جناب‌عالی بهره‌مند باشند کانون انقلاب و پایگاه اصلی روحانیت و حوزه‌های علمیه، برگ زرّینی از دوران خدمت شما به نظام اسلامی بود.

در این دوره‌ی ممتدِ مسؤولیت،‌ با تدیّن و تعقّل، تدبیر و اعتدال، حکمت و بصیرت، سعه صدر و تعامل، تلاش وافر داشتید تصویری متعهد، انقلابی، مقتدر و عقلانی از مدیریت و مسؤولیت را ارائه کنید.

ضمن قدردانی از این اهتمام مسؤولانه، امیدواریم که خدمتتان مقبول حضرت حق و مشکور در حافظه تاریخی مردم فهیم ایران واقع شود و نظام، حوزه، روحانیت و مردم شریف ایران همچنان از  تداوم خدمات و برکات وجودی جناب‌عالی بهره‌مند باشند.

مسعود آذربایجانی، علی رضا آل بویه، عبدالرحیم اباذری، محسن الویری، علیرضا امینی، عبدالرضا ایزدپناه، سید مرتضی تقوی، محمود تقی زاده، حمید پارسانیا، رسول جعفریان، محمود رضا جمشیدی، مرتضی جوادی آملی، مهدی حقی، محمد ذبیحی، محمد رحمانی، محمد تقی سبحانی، سید علی سیدی، سید محمد کاظم شمس، علی شیروانی، احمد عابدی، سید عباس صالحی، سید علی عماد، محمد هادی فلاح زاده، محمد حسین فلاح زاده، سید علی قاضی عسکر، احمد مبلغی، علی مختاری، رضا مختاری، حسن مظاهری، محمد مهدی معراجی، علی اکبر مسعودی، عبد الهادی مسعودی، محمدعلی مقدادی، محسن مهاجرنیا، محمد علی مهدوی  راد، سید جعفر نبوی، محمد نقدی، احمد واعظی، سید جواد ورعی، علی ورسه ای، مصطفی هرندی.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین