آنلاین شدن کسب و کار ها در دنیای مدرن

گزارش بازرگانی،   3990303062

در گذشته مردم تبلیغات خود را در روزنامه ها و به خصوص همشهری چاپ میکردند. هرکسی وسایل و ملکی که برای فروش داشت را در روزنامه آگهی میکرد و هرکس به دنبال خرید های دست دوم و یا شغل و و ملکی برای اجاره یا فروش بود در روزنامه ها و بخش آگهی ها آن را جستجو میکرد. اما این روز ها بازار آگهی های روزنامه ای کمی از قبل کسادتر شده . این روز ها با آمدن سایتهایی مثل دیوار ، شیپور و ... بسیاری از مردم چه برای خرید و چه برای فروش اجناس دست دوم و حتی نو خود، با زدن چند کلیک وارد سایت شده و به راحتی و تقریبا با اطمینان خرید و فروش خود را انجام میدهند. از همین روی تقاضا برای طراحی سایت دیوار افزایش یافته است.

با گذر زمان و پذیرفته شدن اینترنت از سوی مردم روز به روز درخواست برای آنلاین شدن کسب و کارها افزایش میابد. این روز ها بسیاری از کسب و کارهای سنتی نیز به فکر آنلاین کردن کسب و کار خود افتاده اند. و همچنین بسیاری از افراد که مخالف ورود به فضای مجازی بودند حالا از مزیت های این فضا با خبر شده و کار با آن را فراگرفته اند.

چرا طراحی وبسایت پر اهمیت شده است:

با گذر زمان افراد بیشتری با مزیت های دنیای آنلاین آشنا میشوند. همانطور که الان استفاده کنندگان از اینترنت بسیار بیشتر از قبل هستند، در آینده نیز مخاطبین آنلایت کسب و کار شما ممکن است بیشتر از مخاطبین حصوری باشند. به طور اصولی شما باید فضایی را برای تبلیغات خود انتخاب کنید که مخاطبین هدفتان آنجا هستند با توجه به اقبال عمومی به فضای محازی، شبکه های اجتماعی ، بازدید از وبسایت ها و همچنین خرید از اپلیکیشن ها، برای کسب و کار ها، طراحی وبسایت اختصاصی از الزامات محسوب میشود.



برای طراحی سایت از کجا باید شروع کرد؟

اولین قدم برای اقدام به ساخت و طراحی وبسایت، تحقیق در مورد نیاز هایی است که فکر میکنید کسب و کار شما به آن نیازمند است . برای مثال اگر نیازمند طراحی سایتی مشابه سایت دیوار هستید ، باید موارد مورد نیاز در این مورد رو با نحقیق و جستجو و همچنین مشاوره با افراد متخصص به دست آورید. برای مثال یک ویژگی طراحی سایت شبیه دیوار ویژگی چند فروشندگی میباشد و اینکه افراد قابلیت ساخت حساب روی وبسایت داشته تا بتوانند اجناس خود را بر روی سایت به فروش برسانند.

پس از اطمینان از نیاز های وبسایت خود نوبت به انتخاب شرکت طراحی سایت معتبر و با تجربه میرسد. همانطور که میدانید اگر عبارت "شرکت طراحی سایت " را جستجو کنید با انواع شرکت ها روبرو میشوید اما چگونه باید از میان آنها بهترین ها را انتخاب نمود ؟ یکی از مهم ترین راهها بررسی وبسایت شرکت ساخت وبسایت میباشد. شما با بررسی وبسایت ها باید بتوانید نمونه کارهای ساخت وبسایت شرکت های مختلف را ببینید و با هم مقایسه کنید.

پس از بررسی نمونه های طراحی سایت شرکت های مختلف ، با تماس با این شرکت ها ، در دسترس بودن و پاسخگویی سریع و به موقع و همچنین نوع پاسخگویی آنها از لحاظ کامل بودن توضیحات را بسنجید . بسیاری شرکت ها ممکن است نمونه کارهای عالی داشه باشند اما در پاسخگویی به موقع عمل نکنند یا به خوبی و به طور مناسب مشتری خود را راهنمایی نکنند. این موضوع در فرآیند کار بسیار اهمیت پیدا میکند و ممکن است در صورت مشکل ، در فرآیند طراحی سایت به موقع وارد عمل نشوند و فرآیند طراحی وبسایت به درازا بکشد.

شما با تماس با مشاوره یک شرکت طراحی وبسایت باید بتوانید اطلاعات مناسبی در مورد نحوه ساخت و پروسه ساخت سایت ، مدت زمان اجرای پروژه، قیمت طراحی سایت بدست آورید.

یک شرکت طراحی سایت معتبر و با تجربه ، در زمینه های متنوعی میتواند نمونه کار داشته باشد. در واقع هرچه شرکت تجربه بیشتری داشته باشد ، انواع طراحی سایت مثل طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت بیمه ، طرحی سایت املاک ، طراحی سایت موسیقی و انواع مختلفی از وبسایت ها را ساخته باشد میتواند سایت شما را با دیدی وسیع حاصل از تجربه کارهای پیشین طراحی کند

سپس با مقایسه شرکتهای مختلف و با توجه به پارامترهای ذکر شده و همچنین با توجه به بودجه مورد نظرتان یک شرکت را برا ی طراحی سایت اختصاصی خود برگزینید.

مراحل طراحی سایت چیست ؟

مرحله اول طراحی یک وایرفریم (wireframe)است.

وایرفریم در واقع یک نقشه اولیه از جایگاه قرار گیری المان ها ی مختلف در سایت است. در این نقشه به نکاتی همچون ساختار صفحات و نحوه قرارگیری آنها همینطور المان های مختلف و چیدمان آنها اشاره خواهد شد.

 

در مرحله بعدی وبسایت باید از لحاظ طراحی گرافیکی تکمیل گردد.

پس از تایید شدن وایرفریم توسط مشتری، شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی سایت اقدام به طراحی اجزای مختلف وب سایت و بکارگیری اصول گرافیکی مشخص خواهد کرد.

 

در مرحله آخر کدنویسی و پیاده سازی انجام میشود.

تیم فنی شرکت پس از تایید طراحی گرافیکی، اقدام به کدنویسی بر اساس وایرفریم و طراحی گرافیکی میکند.. این مرحله از لحاظ ثبات وب سایت شما بسیار پر اهمیت است. رعایت کردن اصول کدنویسی باعث افزایش کارایی ، افزایش سرعت و ارتقا امنیت سایت خواهد شد.

مشاوره اختصاصی شرکت ویستا

تیم ویستا با داشتن نمونه کارهای موفق در زمینه هایی نظیر طراحی سایت های مختلف ، سئو وبسایت ، ساخت اپلیکیشن و طراحی سایت شبیه دیوار آماده پذیرش انواع درخواست های مشتریان گرامی می باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره و ثبت سفارش دارید می توانید با شماره ۸۸۵۵۱۴۷۰-۰۲۱ تماس بگیرید. تیم مشاوران ویستا این آمادگی را دارند که برای توسعه و پیشرفت کسب و کارتان بهترین راهکار را به شما ارائه دهند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین