ورود به «عصر جدید» از سوم خرداد

گروه فرهنگی الف،   3990301021

ادامه عصر جدید از شنبه، سوم خرداد روی آنتن می‌رود؛ گروه این روزها در حال تصویربرداری قسمت‌های تازه است و تاکنون چهار قسمت از این برنامه بدون تماشاگران ضبط شده است.

به گزارش فارس، اسفند سال گذشته بود که فصل دوم «عصر جدید» روی آنتن رفت، اما پس از چند قسمت، کرونا همه را غافلگیر کرد و به این ترتیب قسمت‌های ضبط شده این برنامه تا مدتی روی آنتن بود و قسمت‌هایی هم بدون حضور تماشاگر ضبط و پخش شد. پس از نوروز پخش این برنامه ادامه پیدا نکرد و به‌خاطر سلامت عوامل و شرکت‌کنندگانی که برای شرکت در عصر جدید لاجرم به سفر از نقاط مختلف کشور به تهران بودند، تصویربرداری متوقف شد.

حالا خبرهای تازه‌ای از این برنامه به گوش می‌رسد. خبر اول را به تازگی احسان علیخانی در لایو اینستاگرامش با حجت‌الاسلام زائری داد و گفت: ادامه عصر جدید از شنبه، سوم خرداد روی آنتن می‌رود؛ خبری که بسیاری از علاقه‌مندان این برنامه استعدادیابی منتظر شنیدنش بودند. جام‌جم پیگیر این آغاز دوباره شده و در این گزارش جزئیات بیشتری آورده است.

دوباره با «عصر جدید»
به گزارش جام‌جم، در این سه ماه، تصویربرداری برنامه عصر‌جدید تعطیل بوده و به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها و جاهای مختلف در کشور، شرکت‌کنندگان نمی‎توانستند تمرین خوبی داشته باشند. به گفته عوامل برنامه برای سلامت شرکت‌کنندگان و تماشاگران، مجبور نشدنشان به سفر کردن و امنیت گروه برنامه‌ساز این اتفاقات افتاد و ضبط قسمت‌های باقیمانده متوقف شد با این‌که فشار زیادی از سوی مخاطبان برای ادامه عصر جدید و تماشای آن وجود داشت.

در این زمان مربیان برنامه به صورت آنلاین با شرکت‌کنندگان در تماس بودند، اما به هر روی کار برای همه مشکل بوده و کرونا یکسری امکانات را از شرکت‌کنندگان دریغ کرده بود. همین موضوع به تولید، ضبط، پخش و تمرین شرکت‌کنندگان عصر جدید آسیب رساند.

اعضای گروه الان درصدد هستند مشکلات را رفع و رجوع و شرایط را بهتر کنند. این برنامه فعلا بدون تماشاچی در حال ضبط است، یعنی قسمت‌های ابتدایی که روی آنتن می‌رود بدون حضور تماشاگران خواهد بود.کم‌کم و با توجه به تغییراتی که ایجاد می‌شود تماشاگران با رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی اضافه خواهند شد.

در ادامه چه خبر است؟
 به دلیل آزاد شدن عبور و مرور بین‌شهری، تصویربرداری ادامه برنامه و آمدن شرکت‌کنندگان از شهرهای مختلف به استودیو ادامه پیدا کرد. البته این روزها از هلال احمر و نیروهای اورژانس سر صحنه حضور دارند و همه پیش از ورود به استودیو از نظر سلامت بررسی و کنترل می‌شوند.

 گروه این روزها در حال تصویربرداری قسمت‌های تازه است و تاکنون چهار قسمت از این برنامه بدون تماشاگران ضبط شده است. با نظر ستاد کرونا و وزارت بهداشت، به‌زودی حضور تماشاگران هم در این برنامه میسر خواهد شد.

 هشت قسمت از برنامه روی آنتن رفته است، 12قسمت دیگر از مرحله مقدماتی باید پخش شود. به این ترتیب همچنان افراد و گروه‌هایی هستند که هنوز روی صحنه عصر جدید نیامدند و وارد گود این رقابت نشدند.

شیوع ویروس کرونا و توقف تصویربرداری، این فصل از عصر جدید را طولانی کرد و به همین خاطر فینال زمستان روی آنتن خواهد رفت. پس از مقدماتی، به ترتیب مراحل دوم، نیمه نهایی و نهایی برگزار می‌شود. 

کار با کرونا
با آغاز کرونا برخی برنامه‌ها مثل عصر جدید، تصویربرداری خود را متوقف کردند و برنامه‌ها و مسابقه‌هایی با رعایت موازین بهداشتی و بدون تماشاگران حاضر در استودیو به کارشان ادامه دادند. برخی از آنها را اینجا آورده‌ایم:

 مسابقه ایران: این برنامه تصویربرداری خود را ادامه داد و با گزارش جام‌جم از پشت‌صحنه آن، مشخص شد برای حفظ سلامت شرکت‌کنندگان، پزشک قبل حضورشان در سوله آنها را معاینه می‌کند.

 دورهمی: این مجموعه تا مدتی مانند گذشته با حضور تماشاچیان ضبط می‌شد و روی آنتن می‌رفت. با بحرانی شدن کرونا تماشاچی‌ها با رعایت فاصله اجتماعی به استودیو می‌آمدند، اما این هم دیری نپایید و مدیری اعلام کرد در برنامه بدون حضور مردم با مهمانش در استودیو گپ می‌زند.

 دست فرمون: تصویربردای این برنامه وابسته به تماشاگر نیست و از این‌رو قسمت‌های آخر و مرحله نهایی آن بدون حضور تماشاچیان پخش شد.

 خونه مونی: این برنامه حسابش از دیگر برنامه‌ها جداست و به دنبال شیوع ویروس کرونا با شعار در خانه ماندن روی آنتن رفته است. خونه‌مونی در استودیو تماشاگر ندارد، با وجود این، همه عوامل با رعایت نکات بهداشتی روی آنتن می‌روند.

کودک شو: این برنامه هم مدتی است بدون حضور تماشاگر ضبط و پخش می‌شود.

 پنج ستاره: از آن برنامه‌هایی بود که در پی شروع کرونا بدون حضور تماشاگران تصویربرداری خود را ادامه داد.

 بدون توقف: این برنامه هم تصویربرداری قسمت‌های تازه در شرایط کرونا را بدون تماشاگران حاضر در استودیو پیش برد.

 میدون: عوامل این برنامه در حال تصویربرداری فصل دوم بدون حضور تماشاگر هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

آخرین عناوین