علیپور: هنوز اتفاقی برای قهرمانی پرسپولیس نیفتاده است

گروه ورزشی الف،   3990231164

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: صد درصد اگر ادامه کار را راحت بدانیم کار سختی در مسیر تکرار قهرمانی خواهیم داشت.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، علی علیپور در خصوص آغاز دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس پس از وقفه‌ای چند ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: پیش از هر چیز دست مسئولان وزارت بهداشت و مسئولان ستاد مقابله با کرونا درد نکند که توانستند با انجام تدابیر و هماهنگی‌های لازم اجازه آغاز تمرینات را بدهند. همچنین باید از مسئولان سازمان لیگ تشکر کرد که برنامه مسابقات را برنامه ریزی کرده تا بتوانیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مستطیل سبز برگردیم. به هر حال فوتبال شغل ماست. اعضای تیم هم برای ما مثل اعضای خانواده هستند و ما، بچه‌های یک خانواده هستیم. دل‌مان برای همه این‌ها تنگ شده بود. درست است که با آغاز مسابقات هواداران کنارمان نخواهند بود اما امیدوارم کم کم آنها هم در ادامه مسابقات به ما اضافه شوند. هر چند که از همه اینها مهم‌تر سلامتی مردم است و امیدوارم که این سلامتی به دست بیاید.

وی در خصوص آغاز مسابقات که گفته می‌شود دوم تیر ماه خواهد بود افزود: البته ۲۹ خرداد یک بازی معوقه برگزار می‌شود اما بازی‌های دیگر از ۲ تیرماه آغاز خواهد شد و فکر می‌کنم به اندازه کافی زمان هست که بتوانیم به آمادگی کامل برسیم. ما در ابتدای فصل هم حدود یک ماه تمرینات سنگین انجام می‌دهیم و الان همان زمان را داده‌اند تا بتوانیم بازی‌های باقی‌مانده در لیگ و جام حذفی را با آمادگی پشت سر بگذاریم. فقط فشردگی بازی‌ها شاید کمی کار را برای ما سخت کند اما ما تلاش خواهیم کرد که سربلند باشیم.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص اظهارات یحیی گل‌محمدی که گفته بود اگر بازیکنان پرسپولیس از حالا خود را قهرمان بدانند کار برای این تیم سخت خواهد شد، افزود: صددرصد اگر ادامه کار را آسان بگیریم واقعاً کار سخت می‌شود. از نظر همه ما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و ما ۹ بازی بسیار مهم در لیگ برتر داریم که شاید مهم‌ترین بازی‌های این چند سال پرسپولیس باشد. این را هم اضافه کنم که خوشبختانه در پرسپولیس بازیکنان باتجربه‌ای حضور دارند و از کادر فنی با دانشی بهره می‌بریم. ما می‌دانیم که کار راحتی نداریم اما با تمرینات زیاد به شرایط آرمانی خواهیم رسید تا در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره اینکه در این چند وقت تمرینات اختصاصی انجام داده‌ای و شرایط بدنی‌ات چگونه است گفت: من هم مثل همه بچه‌ها در خانه تمرین می‌کردم اما چند وقتی است که کارهای هوازی، کار با وزنه و کار با توپ را انجام می‌دهم. در شمال که بودم همراه با چند نفر از دوستانم تمرین می‌کردیم و حالا در تهران هم تمرینات خودم را انجام می‌دهم تا در شرایط خوب بدنی باشم، هر چند که انجام تمرینات گروهی و در حضور مربیان بسیار سخت‌تر است و این مساله می‌تواند باعث آمادگی بیشتر ما باشد. با این همه از هفته آینده زیر نظر کادر فنی با تجربه ای که داریم کار خواهیم کرد تا خیلی زود آماده حضور در مسابقات شویم.

علیپور درباره پرداختی اخیر باشگاه پرسپولیس به اعضای تیم گفت: ما فوتبالیست‌ها شغل دیگری نداریم و مخارج زندگی ما از این راه تامین می‌شود. وظیفه داریم که در زمین خیلی خوب کار کنیم و اعضای هیات مدیره، مدیریت باشگاه و همچنین اسپانسر باید دغدغه بازیکنان را به حداقل برسانند و خدا را شکر که این کار را انجام دادند.امیدوارم با همت مدیریت باشگاه اتفاقات خوبی رخ دهد چرا که بازیکنان پرسپولیس لایق بهترین ها هستند و باید شرایط خوبی برای‌شان فراهم شود. همچنین هواداران پرسپولیس که سرمایه اصلی باشگاه هستند باید خیالشان از همه چیز راحت باشد.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص شوخی‌هایی که در فضای مجازی برای انتخاب قهرمان لیگ برتر با انجام بازی پلی‌استیشن مطرح شده تصریح کرد: این شوخی‌ها از سوی هواداران شد و من به خودم اجازه نمی‌دهم که حتی به صورت طنز بخواهم درباره چنین مسائلی صحبت کنم. البته خیلی خوب پلی استیشن بازی می‌کنم و با سروش رفیعی، شجاع خلیل‌زاده همواره کری‌خوانی داریم. بازی من که خیلی خوب است اما دوست ندارم وارد این مسائل شوم و به همین دلیل چیزی هم در این باره نمی‌گویم. امیدوارم لیگ برتر ما خیلی خوب برگزار شود تا هواداران شاهد بهترین اتفاقات باشند و بتوانیم برای چهارمین فصل متوالی قهرمان شویم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین