اگه میخوای بینی عمل کنی، حتما این مقاله رو بخون

گزارش بازرگانی،   3990230058

اگه میخوای بینی عمل کنی، حتما این مقاله رو بخون!

تصمیم خود را از انجام عمل بینی گرفته اید؟ و قصد دارید این عمل را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید؟ اما گرفتن تصمیم عمل بینی یک طرف و چگونگی انجام آن طرف دیگر قضیه قرار دارد.

عمل بینی طرفداران زیادی دارد و همین باعث شده است پزشکان زیادی در این زمینه فعالیت کنند. خیلی‌ها بدون آگاهی از عوارض جراحی بینی، خودسرانه این عمل را انجام می‌دهند. اما بعدها با مشکلات زیادی روبرو می شوند که دیگر کار از کار گذشته است.

اگر تصمیم تان برای انجام عمل بینی قطعی است و آمادگی کامل برای رفتن به اتاق عمل را دارید، بهتر است ما را در این مقاله همراهی ‌کنید.

دکتر خود را انتخاب کرده اید؟

آیا دکتر عمل بینی خود را انتخاب کرده اید؟ آیا می دانید، دکتر بینی تان در چه سطحی از تخصص قرار دارد و تجربه کافی برای انجام این عمل را دارد؟  بیماران قبلی او چه میزان رضایتی نسبت به دکتر دارند؟ این سوالات، ابهاماتی است که باید در هنگام انتخاب دکتر برای شما مشخص شود. بنابراین شما نمی توانید به راحتی یک دکتر خوب برای انجام عمل بینی انتخاب کنید. پیشنهاد ما این است که برای انجام عمل بینی باید به سراغ بهترین بروید. انتخاب بهترین دکتر جراح بینی باعث می شود، شما هیچ مشکل جدی بعد از عمل بینی نداشته باشید و از انجام چنین عملی پشیمان نشوید.

با انتخاب بهترین دکتر عمل بینی عوارض آن را کاهش بده

امیدواریم با عوارض احتمالی جراحی بینی آشنا و آنها را مورد بررسی قرار داده باشید. به طور کلی، جراحی عمل بینی ممکن است عوارضی مانند خونریزی، عفونت، عوارض حاصل از بیهوشی را برای شما به همراه داشته باشد. برخی از عوارض خطرناک آن شامل بی‌حسی، خونریزی بینی، باقی ماندن جای زخم بر روی بینی، ورم صورت، آسیب دائمی عصب و خیلی از نتایج خطرنا‌ک دیگر می باشد. در صورتی که عوارض احتمالی جراحی بینی را مورد بررسی قرار نداده باشید، حال تلنگری به شما وارد کردیم. اما نگران نباشید، در واقع انتخاب بهترین جراح بینی باعث می شود، عوارض عمل بینی به طور قابل توجهی کاهش یابد. بنابراین در صورت انتخاب درست شما، دیگر جای نگرانی نخواهد بود.

حال ممکن است بپرسید چگونه بهترین جراح بینی را انتخاب کنیم یا شاید به نظرتان انتخاب بهترین در زمینه عملی که خواهان زیادی دارد، بسیار سخت باشد. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم که یک انتخاب عاقلانه انجام دهید.

یک لیست از بهترین جراحان بینی تهیه کنید.

در ابتدا به دنبال بهترین دکترهایی که در زمینه جراحی بینی شناخته شده اند، بگردید و یک لیست از اسامی آنها تهیه کنید. برای این کار می توانید در صفحه گوگل به دنبال آنها باشید یا در صفحاتی مانند اینستاگرام که امروزه فعالیت زیادی در این صفحه انجام می شود، به دنبال بهترین جراح‌ بینی باشید.

 معمولاً جراحانی که در انجام این عمل حرفه ای هستند، در این صفحه ها فعالیت خوبی دارند و برای نشان دادن نمونه کارهای خود در فضای مجازی فعالیت می کنند.

اگر فرصت گشتن در این صفحات را ندارید، می توانید به سایت پزشکا مراجعه کنید. این سایت یک لیست از بهترین جراحان بینی به شما ارائه می‌دهد. خوبی این سایت این است که تمام اطلاعات مورد نیاز دکترهای مختلف را جمع آوری کرده و در یک لیست کامل در اختیار شما قرار می دهد.

انتخاب بهترین از لیست تهیه شده

به نظر خودتان از لیستی که تهیه کردید، کدام دکتر بهتر است. برای این که گزینه مناسبی از لیست انتخاب کنید، باید سوابق کاری پزشک ها، مدرک آنها، زمینه فعالیت شان را مورد بررسی قرار بدهید. همچنین اگر موقعیت مکانی مطب دکتر برایتان اهمیت دارد، می توانید نسبت به منطقه خودتان، نزدیکترین دکتر را انتخاب کنید.

مشاهده نمونه کاری دکتر را فراموش نکنید.

بعد از انتخاب دکتر حتماً نمونه کارهای او را مشاهده کنید. برای این کار می توانید به صفحات رسمی دکتر مراجعه کنید. دیدن نمونه جراحی های بینی کمک می کند تا شما کار دکتر را بسنجید.

در نحوه عمل بینی باید نکات زیادی توسط دکتر رعایت شود تا فرم بینی به دلخواه بیمار و متناسب با صورت او شکل بگیرد. بنابراین حتماً به نمونه کارهای جراح دقت کافی داشته باشید و در نظر بگیرید آیا جراح تمام بینی های بیماران را به یک مدل انجام داده است یا نه؟ آیا دیواره های کناره بینی متناسب هستند؟ بینی های عمل شده بیش از اندازه سر بالا نیستند؟ و خیلی از نکات دیگر که باید شما در هنگام مشاهده نمونه ها به آن دقت کنید.

 با بیماران قبلی دکتر حتماً صحبت کنید.

بعد از این که صفحات رسمی دکتر را مشاهده کردید می توانید در آنجا با بیماران قبلی دکتر ارتباط برقرار کنید. این ارتباط باعث می‌شود شما میزان رضایت آنها را بسنجید و از نحوه عملکرد دکتر با خبر شوید.  زمانی که تمام بیماران از دکتر بینی خود رضایت کامل داشته باشند، این اطمینان به شما داده می شود که برای انجام عمل بینی توسط دکتر با مشکل خاصی روبرو نشده و شما برای انجام جراحی بینی بیشتر ترغیب می شوید.

مرحله مهم در انتخاب بهترین جراح بینی مراجعه حضوری است.

زمانی که نسبت به جراح ‌بینی به یک اطمینان خوبی رسیدید می توانید برای مراجعه حضوری وقت بگیرید. در این مراجعه نکات زیادی را نسبت به سنجیدن عملکرد دکتر باید در نظر بگیرید.

دقت کنید، آیا دکتر سلامتی بیمار خود را نسبت به منافع مالی در اولویت اول قرار می‌دهد یا نه. یک دکتر خوب باید در جلسه مشاوره با آرامش و صبر کامل به نظرات و خواسته های شما گوش بدهد و در صورت عدم تحقق خواسته های شما دلایل علمی و منطقی داشته باشد.

در نظر داشته باشید، آیا جراح، بینی شما را نسبت به اعضای صورتتان ترسیم می‌کند یا نه؟ آیا دکتر می‌تواند برای ایجاد حس اطمینان برای انجام عمل بینی به شما کمک کند؟ او همچنین وظیفه دارد تمام مراقبت های لازم قبل و بعد از جراحی بینی را برای شما به طور کامل شرح دهد.

از جراحانی که پافشاری می‌کنند، دوری کنید.

جراحانی که ماهر هستند و نسبت به کار خود اطمینان دارند، هیچگاه برای انجام جراحی بینی به شما پافشاری نمی کنند. بنابراین در صورتی که با چنین جراحی مواجه شدید، هیچ گاه حاضر به انجام جراحی بینی نشوید. در واقع جراحی بینی یک عمل زیبایی به حساب می آید. زمانی شما حاضر به انجام آن هستید که انجام این جراحی برای شما مشکل ساز نباشد و به زیبایی چهره شما بیفزاید. بنابراین تصمیم گیرنده نهایی تنها خودتان هستید و هیچ کسی نمی تواند شما را برای انجام یا عدم انجام آن مجبور کند.

 یک جراح خوب سلامتی شما را فدای هزینه مالی نمی کند.

جراحی می تواند به عنوان بهترین جراح بینی شناخته شود که شما را با تمام عوارض احتمالی انجام آن آشنا کند. در صورتی که انجام عمل بینی برای شما با ریسک بالایی همراه باشد، هیچ گاه شما را حاضر به انجام چنین عملی نمی‌کند. در صورتی که انجام عمل بینی برای شما ضررهایی هم داشته باشد، فدای دریافت هزینه مالی نخواهد کرد.

بنابراین قبل از هر کاری از شرایط خود با خبر باشید و بدانید، ویژگی‌هایی مانند جنس پوست، سن، ساختار بینی، استخوانی یا گوشتی بودن، نواقص تنفسی و وجود بیماری های خاص بر روی عمل بینی تاثیر می گذارد.

گول تبلیغات عمل بینی با قیمت پایین را نخورید.

بسیاری از پزشکان و کلینیک ها برای انجام عمل بینی دست به تبلیغات پر رنگ مثل انجام عمل بینی با قیمت کم می زنند،  که تنها هدف آنها جذب بیمار است.

پزشکی که در زمینه کاری خود سال هاست که فعالیت می کند و تجربه کافی را به دست آورده است و نحوه عملکرد او زبانزد خیلی هاست، نیازی به انجام تبلیغات این چنینی ندارد. بنابراین اگر می‌خواهید عمل بینی خود را توسط بهترین جراح بینی انجام دهید، هیچگاه به دنبال تبلیغات نروید و به ظاهر تبلیغات گول زننده اعتنا نکنید.

انجام جراحی بینی مشابه بینی هنرپیشه ها هیچگاه امکان پذیر نیست.

باید بدانید، انجام عمل هر فردی با دیگری فرق می کند. چرا که هر فردی متناسب با شرایط و ویژگی های ساختاری بینی که دارد، جراحی بینی انجام می شود. پس اگر جراح بینی به شما این اطمینان را داد که بینی شما مانند یکی از هنرپیشه ها قابل عمل است، بدانید که این تصور کاملاً غلط است و هیچ گاه امکان پذیر نمی باشد. پس اگر چنین هدفی برای انجام عمل بینی برای خود در نظر گرفته اید، بهتر است نظر خود را عوض کنید.

سایت پزشکا با دارا بودن بیش از هزاران بازدید ماهانه بعنوان یکی از برترین و پر بازدیدترین وب سایتهای تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی،‌ سلامتی و زیبایی می باشد. تمامی بازدیدکنندگان سایت پزشکا علاقه مند به حوزه های زیبایی و سلامتی هستند. بنابراین تبلیغات در سایت پزشکا برای پزشکان. کلینیک های زیبایی و شرکتهای فعال در حوزه پزشکی و زیبایی میتواند کاملا هدفمند باشد.

 کلام آخر

نتیجه عمل بینی زمانی لذت بخش می شود که توسط بهترین جراح بینی انجام بشود و شما نیز نکات گفته شده در این مقاله را برای انتخاب عمل بینی در نظر بگیرید.

ممنون که ما را در این مقاله همراهی کردید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین