استانداری تهران: طرح ترافیک فعلا اجرا نمی‌شود؛ شهرداری: از فردا اجرا می‌کنیم

گروه اجتماعی الف،   3990228161

در حالی که استاندار تهران ساعاتی پیش اعلام کرد طرح ترافیک تهران فعلا اجرا نمی‌شود اما شهرداری تهران دقایقی پیش اعلام کرد نه‌تنها طرح ترافیک که طرح کنترل آلودگی هوا را هم از فردا اجرا می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، انوشیروان محسنی‌بندپی استاندار تهران ساعاتی پیش پس از برگزاری جلسه شورای ترافیک تهران اعلام کرد که با توجه به نظرات مختلف و متفاوتی که در زمینه اجرای طرح ترافیک وجود دارد، این طرح فعلا اجرا نمی‌شود.

وی ادامه داد: در این زمینه در روزهای اخیر سؤالات متعددی از سوی شهروندان در ارتباط با اجرای طرح ترافیک مطرح شده است و در گزارشاتی که قبلا مطرح شده بود قرار بر این بود که از 29 اردیبهشت‌ماه مجدد طرح ترافیک اجرا شود؛ همچنین گزارشی از سوی آقای افندی‌زاده مشاور معاون حمل و نقل ترافیک در رابطه با اجرای طرح ترافیک در ماه‌های اخیر ارائه شده که این موضوع نیز قابل تامل است.

محسنی‌بندپی تصریح کرد: در گزارشی که از سوی مشاور معاون حمل و نقل ترافیک اشاره شده به درستی به موضوع طرح ترافیک اشاره شده که در آن آمده است که در زمان اجرای طرح ترافیک میزان ترددها به محدوده شهر افزایش یافته همچنین ما شاهد اجرای ترددهای غیرضروری با اجرای طرح ترافیک بوده‌ایم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: همچنین براساس اعلام خبر از سوی شهرداری تهران قرار بود طرح ترافیک از فردا اجرا شود که با توجه به اینکه اجرا و عدم اجرای این طرح موافق و مخالفین دارد هنوز برای اجرای طرح تصمیمی اتخاذ نشده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، این اظهارات استاندار تهران در حالی است که شهریار افندی‌زاده مشاور معاون حمل‌ونقل شهرداری تهران که در جلسه ویدئوکنفرانسی امروز استانداری نیز شرکت داشته است، دقایقی پیش با اعلام خبر اجرای مجدد محدوده‌هاى طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا، از روز آینده براساس مصوبه هفته گذشته شورای حمل‌ونقل و ترافیک تهران اظهار کرد: در پنجاه و نهمین مصوبه شورای حمل ونقل و ترافیک شهر تهران که هفته گذشته با حضور شهردار تهران، رئیس شورای اسلامى شهر، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراى شهر، فرمانده ستاد مقابله با کروناى استان تهران و نماینده استاندار تهران برگزار شد، از روز دوشنبه 29 اردیبهشت مرحله اول محدوده‌هاى طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگى هوا اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: زمان آن که پیش از این از ساعت 6 و 30 دقیقه صبح تا 19 بود به ساعت 8 صبح تا 16 کاهش یافته و در عین حال از ساعت ١٤ به بعد نیز خروج از محدوده‌های مذکور رایگان خواهد بود . با توجه به اینکه اکنون زمان کار ادارات از ساعت 7 صبح تا 14 منظور شده است، سفرهای کاری در این طرح ، مشمول پرداخت عوارض در محدوده هاى مذکور نخواهند شد‪.

به گفته مشاور عالی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در روزهای پنج شنبه صرفا طرح محدوده کنترل آلودگی هوا از ساعت ٨ تا ١٣ اجرا می شود.

این اظهارات متناقض شهرداری و استانداری تهران در حالی باعث سردرگمی مردم می‌شود که تاکنون و پس از شیوع کرونا، تصمیم‌گیری درباره چنین موضوعاتی، نه در حیطه اختیار شهرداری بوده و نه استانداری بلکه پس از تصمیم‌گیری در ستاد مقابله با کرونا به جمع‌بندی رسیده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین