درمانگیاه/ گیاهی ترین داروخانه آنلاین ایران

گزارش بازرگانی،   3990227043

درمانگیاه یک داروخانه آنلاین است که به صورت تخصصی به معرفی و فروش اینترنتی داروهای گیاهی و گیاهان دارویی و سایر محصولات طبیعی مرتبط با گیاهان دارویی می پردازد.

درمانگیاه یک داروخانه آنلاین است که با مجوز سازمان غذا و دارو اقدام به ارائه داروهای گیاهی و محصولات داروخانه ای طبیعی و گیاهی می پردازد.

در روزگاری نه چندان دور، هرگاه اسم داروی گیاهی را می شنیدیم، یک فروشگاه عطاری با در و دیواری غبار گرفته و گیاهانی که کیفیت و بهداشت و بار میکروبی آنها قابل تشخیص نبود به ذهن می آمد.

اما امروزه صنعت داروهای گیاهی در کشور ما پیشرفت بسیار زیادی کرده است تا بدانجا که شاید بتوان صنعت داروسازی گیاهی را یکی از پیشرفته ترین صنایع در ایران دانست که هم از لحاظ تنوع و هم از لحاظ کیفیت، قابلیت رقابت با پیشرفته ترین کشورهای دنیا را دارد.

در هر داروخانه، یک قفسه مخصوص داروهای گیاهی وجود دارد که درصد بالایی از این داروها، ساخت میهن عزیزمان هستند و برخی پزشکان نیز داروهای گیاهی را در نسخه های خود تجویز می کنند.

در این میان، درمانگیاه یک داروخانه آنلاین است که تمام محصولات آن گیاهی هستند. در این داروخانه آنلاین انواع داروهای گیاهی، روغن های گیاهی، گیاهان دارویی خام، دمنوش ها و سایر محصولاتی که از این گیاهان ارزشمند تولید شده اند، در دسترس شما قرار دارند.

برای دسترسی به این داروخانه آنلاین، تنها کافی است که «اپلیکیشن درمانگیاه» را از سایت کافه بازار دانلود کرده و یا به آدرس WWW.DARMANGIAH.COM مراجعه کنید تا با هزاران داروی گیاهی برای انواع بیماریها و موارد مختلف آشنا شوید و بتوانید در کمتر از چند دقیقه آنها را بصورت اینترنتی خریداری کنید تا به آدرس شما ارسال شود.

از مزایای مهم درمانگیاه، ارائه توضیحات کامل و جامع درباره هرکدام از محصولات است. بدین صورت که درباره هر محصول، اطلاعات کاملی شامل خواص، عوارض احتمالی، طریقه مصرف، موارد منع مصرف و نکات قابل توصیه ارائه شده است و تمام گیاهان موجود در هر دارو به تفصیل معرفی شده و جزئیات دقیق درباره این گیاهان به شما ارائه شده است.

در زیر به معرفی دو نمونه از داروهایی که در داروخانه آنلاین درمانگیاه معرفی شده و به فروش می رسند پرداخته ایم. اما شما برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزاران محصول دیگر موجود در این داروخانه آنلاین می توانید به سایت درمانگیاه مراجعه فرمایید.



قرص هزال

یکی دیگر از داروهای لاغری گیاهی موجود در درمانگیاه، قرص هزال است که توسط شرکت داروسازی سینافرآور اصفهان تولید شده است.

در تولید این محصول از هفت گیاه دارویی مختلف شامل زنیان، رازیانه، سداب، زیره سیاه، مرزنجوش، بوره ارمنی و اشق و دیگر ترکیبات گیاهی موثر در لاغری استفاده شده است.

مهمترین مزیت هزال در آن است که هم چربی سوز بوده و هم باعث کاهش اشتها می شود و با افزایش انرژی روزانه بدن، منجر به افزایش تحرک و سوخت و ساز بیشتر مواد غذایی مصرفی می شود.

توضیحات کامل درباره قرص هزال در سایت درمانگیاه ارائه شده است که می توانید با مراجعه به این سایت، اقدام به مطالعه نموده و یا در صورت تمایل اقدام به سفارش خرید اینترنتی آن نمایید تا درب منزل خودتان آنرا تحویل بگیرید.

 

کپسول اسلیم مکس

اسلیم مکس یک داروی گیاهی لاغری است که توسط شرکت داروسازی قائم داروی قم تولید شده است. اسلیم مکس اثرگذاری فوق العاده ای بر جلوگیری از جذب قند و کالری دریافتی مواد غذایی دارد و بدین ترتیب باعث افزایش سرعت لاغری می شود.

ترکیب طبیعی گالوکاتشین گالات موجود در این فرآورده گیاهی، از بین برنده فوق العاده چربی های بدن است.

این ترکیب بدین منظور با مهار فعالیت آنزیم COMT  باعث بالارفتن غلظت کاتکول آمین ها در سیتوزول سلول ها شده و باعث افزایش سوخت و ساز آنها در بدن می شود.

همچنین با کاهش متابولیسم کربوهیدرات ها و کاهش جذب روده ای گلوکز به کاهش وزن افراد کمک میکند.

فرمولاسیون قرص اسلیم مکس برای لاغری از ترکیب چهار گیاه دارویی تشکیل شده است.

این گیاهان عبارتند از: تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی که توضیحات کامل درباره هریک از این گیاهان در سایت درمانگیاه ارائه شده است.

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که علاقه به داروهای گیاهی و طب سنتی دارید و میخواهید بجای استفاده از گیاهان غیربهداشتی و داروهای دست ساز و غیرمجاز موجود در عطاری ها، داروهای گیاهی را از یک منبع مطمئن و مورد تایید وزارت بهداشت تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم که سری به درمانگیاه بزنید تا با دنیایی جذاب شامل انواع محصولات و داروهای گیاهی روبرو شوید و بتوانید بهترین داروهای گیاهی را با آسانترین روش خریداری نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  19. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  22. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  23. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین