تاثیر کرونا بر اجاره خودرو

گزارش بازرگانی،   3990224099

در این شرایط کنونی که اخبار حاکم ، کرونا ویروس است ، ما می خواهیم به شما اطلاع دهیم که در مجموعه نوین رنتال با احتیاط پروتکل های پیشرفته را اجرا می کنیم تا از امنیت و سلامتی شما اطمینان کافی حاصل شود.با توجه به اخبار منتشر شده مبنی بر زنده ماندن این ویروس تا چند ساعت در هوا حتی پیاده رو ها هم امن نیست و اجاره خودرو در تهران نوین رنتال برای اینکه تمام شهروندان را بتواند تحت پوشش قرار دهد تخفیف های خیلی خوبی برای خودروهای خود در نظر گرفته است. ما به طور روزانه منظم و دقیق راهنمایی های سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل بیماری در مورد شیوع ویروس را رصد می کنیم. تمام تمرکزمان روی این موضوع است که اطمینان حاصل کنیم نیازهای شما را در حالی انجام می دهیم که بتوانیم مشتریان ، کارمندان و جوامع خود را ایمن نگه داریم.اجاره خودرو نوین رنتال در روزهایی که شهر در قرنطینه به سر میبرد برای ویروس کرونا یک تیم مشخص برای پاک نمودن و ضد عفونی کردن خودروها قرار داده.

این مسئله کاملا منطقی است که وقتی مجبور به ماندن در خانه می شویم ، دیگر نیازی به اجاره خودرو برای تعطیلات یا سفرهای کاری نداریم . یکی از دغدغه های همه ما حمل و نقل است. شعار همه در این روزها در همه واحدهای پیشگیری از کرونا "در خانه بمانیم است" اما اگر واقع گرایانه به مسئله نگاه بندازیم در برخی مواقع تردد درون شهری و بین شهری اجتناب ناپذیر است! واقعیت غم‌انگیز حین بحران همه‌گیری کرونا این است که اگر شما نیاز به اجاره یک خودرو داشته باشید، پیشنهاداتی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.برای مشاهده این پیشنهادات میتوانید از سایت اجاره ماشین موین رنتال دیدن کنید .

از روی دیگر به دلیل این که کسب و کارها به خاطر ویروس کرونا ضربه خورده اند اجاره ماشین نوبن رنتال در این سو با تخفیف های ویژه در اختیار مشتریان گرامی می باشد. تکنیک های استفاده شده مجموعه اجاره خودرو نوین رنتال : برای تمیز کردن وسایل نقلیه ، خودرو ها را بعد از هر اجاره ماشین تقویت کردیم. بطور مثال ، ما به نکات لمسی داخلی ماشین که مشتری با آن در تماس است مانند صندلی ها ، چرخ های فرمان ، دستگیره درها و سایر سطوح سخت ، توجه ویژه ای می کنیم. همچنین با محصولات ضد عفونی کننده ، مرتباً امکانات مجموعه و خودروهای موجود در مجموعه اجاره ماشین خود را تمیز می کنیم.

شرایط کنونی اجاره ماشین نوین رنتال

شرایط در اجاره خودرو نوین رنتال بسیار آسان بوده و با ارزان ترین قیمت و خیالی آسوده می توانید به کار خود با اجاره خودرو در تهران و اکثر شهرهای ایران به رانندگی بپردازید. تمامی خودروهای موجود در ناوگان مجموعه در صورت درخواست ، در رویت مشتری به طور کامل ضدعفونی خواهند شد. #با هم_ویروس_کرونا_را_شکست_خواهیم_داد.

 

اگر یک رزرو موجود دارید و در حال رزرو خودرو هستید ، ما مشتاقانه منتظر دیدن شما هستیم و می خواهیم به شما اطمینان دهیم که ما همه تلاش خود را برای ارتقاء یک تجربه اجاره ایمن برای حفظ سلامتی شما انجام می دهیم تا سفری لذت بخش را با نوین رنتال تجربه کنید. اگر نیاز به تغییر رزرو دارید ، می توانید بدون تحمل هزینه تغییر ، این کار را انجام دهید. در این زمان دشوار که دغدغه همه کرونا ویروس است و تمام سعی خود را برای در امان ماندن از این ویروس می کنند ، بسیاری از افراد راه حل های جایگزین را انتخاب می کنند. اگر به اجاره ماشین نیاز دارید ، ما برای کمک و خدمت رسانی به شما اینجا هستیم. برای هرگونه سوال ، لطفاً از سایت ما دیدن نمایید . سلامتی شما بالاترین اولویت نوین رنتال است و ما خالصانه از اعتماد شما به تیم و شرکت اجاره خودرو نوین رنتال قدردانی می کنیم.

وجود چنین مجموعه هایی که در این روز های دلهره آور با این خدمات در راستای حفظ سلامتی مشتریان عمل می کنند موجب دلگرمی است . در این روزهای سخت توجهات کافی را برای در امان ماندن خانواده هایمان باید انجام دهیم . در صورت لزوم برای خارج شدن از منزل تمامی توصیه های سازمان بهداشت را لحاظ کنید تا درصد خطر برای خود و اطرافیانتان را کاهش دهید .

برای دیدن لیست قیمت اجاره خودرو به صفحه آن مراجعه کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین