معرفی فروشگاه تضمینی ها

گزارش بازرگانی،   3990218070

تضمینی ها فروشگاهی اینترنتی با کادری بسیار با تجربه، در زمینه فروش آنلاین می باشد، که از سال 1396 همراه با شما عزیزان بوده؛ و با گسترش نفوذ گجت های همراه همچون گوشی موبایل، لپ تاپ و تبلت و دسترسی آسان دارندگان این گجت ها به اینترنت، وجود فروشگاهی که کالاهای درجه یک را با قیمتی مناسب برای شما عزیزان در کل کشور عرضه نماید؛ احساس می شد. تمایل برای پاسخگویی به این نیاز، موجب راه اندازی اولیه فروشگاه اینترنتی تضمینی ها شد و با گذشت زمان فعالیت فروشگاه در زمینه های مختلف گسترش یافت به گونه ای که اکنون فروشگاه تضمینی ها در بیش از 8 شاخه مختلف اقدام به عرضه کالاهای با کیفیت می نماید.

کیف پول و کیف آرایشی

از جمله زمینه های فعالیتی تضمینی ها عرضه انواع کیف های پول چرم و کیف های لوازم آرایشی است که در طرح و رنگ های مختلف برای شما عزیزان فراهم شده اند. با صرف چند دقیقه از زمان با ارزش خود، در فروشگاه تضمینی ها می توانید کیف مورد نظر خود را انتخاب نموده و به راحتی خریداری نمایید. با خرید کیف پول چرم از فروشگاه تضمینی ها اطمینان داشته باشید که کیف پولی درجه یک را که، با بهترین مواد اولیه تهیه شده است؛ خریداری نموده اید. در مورد کیف های آرایشی موجود در فروشگاه تضمینی ها باید گفت که؛ این کیف ها دارای تنوع رنگ و طرح بالایی بوده و اکثرا مطابق با سلیقه روز دوخته شده اند. کیفیت کیف ها فوق العاده بوده و با خیال راحت می توانید نسبت به خرید کیف لوازم آرایشی خود از این فروشگاه اقدام نمایید.

لباس زیر

لباس زیر یکی از حساسترین تن پوش هاست که در خرید آن باید دقت بیشتری به خرج دهیم؛ چرا که لباس زیر بی کیفیت می تواند منجر به بروز عوارض جبران ناپذیری بر روی سلامتی ما گردد. کادر فروشگاه تضمینی با بررسی انواع برند های موجود در بازار و گلچین کردن تعدادی از آنها تمام تلاس خود را برای عرضه با کیفیت ترین لباس های زیر به کار بسته، تا شما عزیزان با خیال راحت لباس زیر خود را انتخاب و خریداری نمایید. در فروشگاه تضمینی ها امکان خرید شورت زنانه، سوتین و شورت مردانه در طرح ها و رنگ های مختلف فراهم شده و در عرض چند دقیقه می توانید لباس زیر مورد نظر خود را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

پشتیبانی و تحویل به موقع در فروشگاه تضمینی ها

پشتیبانی فروشگاه تضمینی ها در اغلب شبکه های اجتماعی پرطرفدار همچون تلگرام، واتساپ و اینستاگرام فعال بوده و به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان و ثبت سفارشات مشتریان می باشد. برای ارتباط با فروشگاه تضمینی ها، علاوه بر شبکه های اجتماعی، امکان تماس تلفنی و حتی پیامکی هم برای مشتریان گرامی فراهم می باشد. تحویل سفارشات در فروشگاه تضمینی ها، به دو شکل پست سفارشی و پست پیشتاز بوده؛ که پس از ثبت سفارش توسط شما، کادر آماده سازی سفارشات، آنها را در کوتاهترین زمان بسته بندی نموده و در همان روز ثبت سفارش و یا حداکثر در روز کاری بعدی، تحویل پست می دهند؛ تا شما عزیزان بتوانید در سریعترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

امیدوارم با انتخاب فروشگاه تضمینی ها به عنوان فروشگاه منتخبتان برای خرید های اینترنتی خود بتوانید لذت استفاده از کلاهای با کیفیت را تجربه نمایید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. وحدت ملی با وعده صادق

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  16. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  17. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  18. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  19. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  20. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  21. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  22. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  23. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  24. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  25. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

آخرین عناوین