کاپیتان پرسپولیس: جوسازی‌ها برای چیست؟

گروه ورزشی الف،   3990215133

کاپیتان پرسپولیس بار دیگر با انتقاد نسبت به برخی اظهارنظرها علیه عملکرد این تیم و نتایج کسب شده، خواهان موضع گیری فدراسیون در اینباره شد.

به گزارش ورزش سه، سیدجلال حسینی با اشاره به تعطیلی تمرینات و نامشخص بودن وضعیت فوتبال و انجام مسابقات طی ماه‌های اخیر به اپلیکیشن پرسپولیس گفته: در ابتدا آرزو می‌کنم که هر چه زودتر شیوع این ویروس در کشور ما و همه دنیا قطع شود تا دوباره سلامتی و آرامش به زندگی مردم برگردد. به هر حال برای همه ما سلامتی مردم در اولویت است. همچنین از کادر پزشکی کشورمان که در این مدت واقعا خالصانه کار کردند تشکر و قدردانی می‌کنم و به آنها خسته نباشید می‌گویم.

سیدجلال حسینی در واکنش به اظهارنظر برخی مسوولان در خصوص تعطیلی لیگ نیز گفت: شنیدن این حرف‌ها واقعا جای تعجب دارد. مگر می‌شود لیگ را همین طور به حال خود رها کرد و پایانی برای آن نداشت؟ وقتی باشگاه‌ها این همه هزینه می‌کنند مگر می‌شود همین طور لیگ را تعطیل کرد؟ بهتر است اگر کسی حرفی می‌زند از روی منطق باشد نه از روی احساس. قطعا شرایط سختی است و این موضوع در تمام دنیا شکل گرفته اما واقعا اینهمه اظهارنظر غیرکارشناسی از سوی برخی دوستان عجیب است. در تمامی لیگ‌ها وقتی اخبار را دنبال می‌کنیم مشخص است که بالاترین مقام ورزشی آن کشور در تدارک اعلام شرایط و برنامه است و منتظر رای و اعلام فیفا هستند اما اینجا هر کس به خودش اجازه تعیین تکلیف می‌دهد. ما همیشه به قانون احترام می‌گذاریم و هر چه بگویند اجرا می‌کنیم اما متوجه جوسازی چند روز اخیر نمی‌شویم.

کاپیتان پرسپولیس با اعلام این موضوع که برخی به خاطر منافع شخصی چنین اظهارنظری صورت می‌دهند گفت: طبق گفته کارشناسان پزشکی، ویروس کرونا فعلا در کشور ما حضور خواهد داشت. اگر قرار است به خاطر کرونا، لیگ را تعطیل کنند برای فصل آینده چه کاری خواهند کرد؟ اگر قرار باشد کرونا چند سال در کشور ما باشد تکلیف سال‌های آینده چه می‌شود؟ متاسفانه برخی فقط به خاطر منافع تیم خود صحبت می‌کنند و مشخص است که آنها دغدغه فوتبال را ندارند. باید فکری برای این موضوع شود. اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند باید زودتر بگویند و اگر قرار است با تعطیلی لیگ هم قهرمان مشخص شود که باید زودتر این اتفاق بیفتد.

سیدجلال در پایان گفت: پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد. مسئولان باید دغدغه‌ها را در نظر بگیرند. الان خیلی از کشورهای اروپایی به دنبال راهی هستند تا مسابقات را ادامه دهند اما در ایران برخی برای تعطیلی لیگ پافشاری می‌کنند و این رفتارها جای تعجب دارد. نه فقط بازیکنان پرسپولیس بلکه همه بازیکنان در تیم‌های خود زحمت کشیدند و تعطیلی لیگ به نوعی بی‌توجهی به آینده بازیکنان است. برای ما هم سلامتی مردم اهمیت دارد اما عده‌ای در تلاش هستند تا القا کنند فقط آنها نگرانی و دغدغه سلامتی مردم را دارند. ما فقط می‌خواهیم حق به حقدار برسد. اگر قرار است لیگ ادامه پیدا کند با همه توان برای قهرمانی می‌جنگیم و اگر قرار است لیگ را تعطیل کنند این حق پرسپولیس است که قهرمان شود. ما تا همین جا هم زحمات خیلی زیادی کشیدیم. در این میان متاسفانه فقط برخی به دنبال جوسازی هستند تا شرایط را به سود خودشان ترتیب دهند. اگر بنا به تعطیلی مسابقات است باید شرایط همه تیم‌ها چه آنهایی که مدعی هستند و چه تیم‌های مدعی سهمیه و سقوط و حتی تیم‌هایی که به دنبال صعود هستند در نظر گرفته شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  19. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  22. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  23. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین