معرفی مرسدس بنز پلاگین هیبرید E۳۵۰

گزارش بازرگانی،   3990211052 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

همانطور که در وبسایت ویدیویی و خبری فونل نیز گفته شده مرسدس E350e یک هیبرید پلاگین است که تجربه کاملی از کلاس E را ارائه می دهد، در حالی که مسیر برند را نیز برای آینده برجسته می سازد.

 یک تولید کننده دیگر وارد بازی الکتریکی می شود. حقیقتا این اولین مرسدس بنز الکتریکی نیست. در سال 2013، کارخانه مرسدس بنز، یک SLS AMG درایو الکتریکی که یک نسخه الکتریکی محدود SLS AMG بود، تولید کرد.

با این حال، اخیرا برند EQ راه اندازی شده است، که نشان می دهد این خودروساز به سمت الکتریکی شدن هر چه بیشتر در حرکت است.

مرسدس بنز E350e یک هیبرید پلاگین است که راحتی و آرامش E-Class معمولی را افزایش می دهد.

 

توسعه این خودرو یعنی مرسدس بنز کلاس E پلاگین هیبرید E350e، یک توسعه اجتناب ناپذیر است، درحالیکه شامل تغییرات مهم در حال پیشرفت نیز می باشد.

 

اعداد مهم

در اینجا شماره های مهمی هستند که شما باید بدانید - باتری در E350e دارای ظرفیت  6.2 kWh است. محدوده تمام الکتریکی 33 کیلومتر است. موتور الکتریکی ترکیبی از موتور توربوشارژر 2 لیتری برای تولید 282bhp و 550NM گشتاور استفاده می کند. شارژ باتری از 20٪ به 100٪ 3.5 ساعت در سوکت داخلی و یا 1.5 ساعت در جعبه دیواری طول می کشد.

شارژ باتری به 100٪ 3.5 ساعت در یک سوکت داخلی و یا 1.5 ساعت در جعبه دیواری زمان می برد.

 

پس این اعداد چه معنی می دهند؟ خب، این بدان معناست که این یک کلاس E کاملا معقول و آشنا با برق قدرت متوسط است.

 

منظور ما چیست؟ باتری 6.2kWh نسبت به برخی دیگر از تولیدکنندگان نسبتا کوچک است. ظرفیت باتری بی ام و 530e، 9.2kWh است، در حالی که باتری پانامراE  هیبرید 14.1kWh است. حتی فولکس واگن گلف GTE دارای باتری8.7kWh  است.

در حالت هیبرید، ماشین بین موتور الکتریکی و موتور احتراق بصورت یکپارچه تغییر وضعیت می دهد.

 

این محدوده گفته شده برای رانندگی تمام الکتریکی در دنیای واقعی است. حتی با رانندگی محتاطانه، ما فقط می توانیم حدود 21 کیلومتر به محدوده تمام الکتریکی ماشین در یک شارژ کامل بیافزاییم.

و البته، سوال مهم اینجا کارایی است. مرسدس، عدد40 KM/L  را انتقال می دهد، اما ا احتمالا زمانی قابل دستیابی است که شما به طور منظم باتری را شارژ کرده و استفاده از موتور احتراق را به حداقل برسانید. بدون شارژ باتری، ما یک روز با ماشین رانندگی کردیم و حدود12.3 KM/L  شد، که خیلی بد نیست.

 

آرامش بخشیدن

پس چرا نگران نباشیم؟ به عنوان یک راه برای افزایش راحتی، کارایی و آرامش به کلاس E فکر کنید. وزن اضافی در ماشین به این معنی می باشد که دقیقا مانند مدل استاندارد برای سرنشین جالب به نظر نخواهد رسید، اما به هر حال یک سواری بسیار راحت و نرم را به ارمغان آورده. در این مدل، مقدار زیادی گشتاور وجود دارد، به همین دلیل این ماشین بسیار سریع از حالت توقف به حرکت در می آید. و با این حال، هنگامی که در حالت E رانندگی می کنید، ماشین به طرز عجیبی آرام است.

 

این ماشین یک E-Class واقعی است. ظاهر زیبا با یک کابین با تکنولوژی پیشرفته و بی نظیر که تمام فضا، راحتی و لوکسی که شما از یک سدان انتظار دارید را داراست. یک استثناء دارد که آن اینست که یک دکمه اضافی در کنسول مرکزی تعبیه شده تا به شما این امکان را بدهد بین چهار حالت درایو - Hybrid، E-Mode، E-Save و Charge آزادی انتخاب داشته باشید. هیبرید به طور اتوماتیک استفاده از موتور الکتریکی و موتور احتراق را تغییر می دهد، E-mode حالت تمام الکتریکی است و E-save شارژ را در سطح مشخصی نگه می دارد و شارژ را از موتور بنزینی برای شارژ باتری می گیرد (حتی هنگام پارک).

موتور 2.0 لیتری و موتور الکتریکی، ترکیب282bhp  و 550Nm گشتاور را تولید می کنند.

 

نگرش به آینده

مرسدس E350e اولین مدلی است که احتمالا یک مدل هیبریدی plug-in از این برند خواهد بود. مرسدس بنز GLE پلاگین هیبرید در حال حاضر اعلام شده است، که وعده 100km از محدوده الکتریکی را می دهد. این برند همچنین اعلام کرده است که خودروی جدید تمام الکتریکEQC sport در راه است، و تولید آن از سال آینده آغاز خواهد شد.

انتظار می رود مدل های بیشتری از مدل الکتریکی مانند مرسدس E350e را ببینیم زیرا این برند با آینده درخشان و کاملا الکتریکی رو به رو است.

این خودرو، آغاز یک موج تغییر در برند مرسدس (وهمچنین بسیاری از برندهای دیگر) است و به عنوان  نقطه شروع، قطعا در جهت صحیح پیش می رود. همانطور که برند همچنان به الکتریکی شدن و استراتژی EQ خود پیش می رود، همزمان با مفهوم EQ خود نیز برجسته شده است، یک خودرو مانند E350e شروع یک روند طولانی اما مهم است که رانندگان را درگیر موتور الکتریکی خود می کند.