آخرین وضعیت ترمیم رتبه‌بندی معلمان/ ورود آموزش و پرورش به سال ۹۹ با کمترین بدهی

گروه اجتماعی الف،   3990211029

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای ترمیم رتبه‌بندی معلمان، پیگیری‌هایی در این دو، سه هفته اخیر انجام شده است که امیدواریم ان‌شاءالله به‌زودی به نتیجه برسد.

به گزارش فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران درباره وضعیت فضای ورزشی مدارس، اظهار کرد: روز گذشته کلنگ یک هنرستان تربیت‌بدنی را در منطقه ۲  تهران بر زمین زدیم؛ با توجه به اینکه منطقه 2 تهران و در کل استان تهران از نظر فضاهای آموزشی وضعیت قابل قبولی ندارد، تلاش ما این است که با پیگیری و جدیتی که همکاران‌مان در اداره‌کل شهر تهران و اداره نوسازی استان تهران دارند، تلاش کنیم این کاستی ها را یک جوری جبران کنیم.

وی اضافه کرد: برنامه‌هایی هم داریم و امیدواریم در سال 99 بتوانیم گام‌های خوبی برای کاهش فاصله استان تهران از نظر دسترسی به فضاهای آموزشی با متوسط کشور برداریم.

حاجی‌میرزایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص اقدامات آموزش و پرورش و پرورش برای معلمان، گفت: سال گذشته اقدامات خوبی به خصوص در روزهای پایانی سال انجام دادیم.

وی توضیح داد: افزایشی برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده بود و برخی دستگاه‌ها استفاده کرده و برخی استفاده نکرده بودند؛ فرهنگیان هم مطالبه این را داشتند که مشمول این قانون باشند؛ تلاش بسیاری شد که فرهنگیان عزیز از این ظرفیت قانونی برخوردار شدند و در مجموع پرداخت‌های ما در سال 98 در مقایسه با سال های قبل، پرداخت های مناسب تر و به موقع تر بود و کمترین میزان بدهی را برای ورود به سال 99 داشتیم؛ اکنون هم تلاش می‌کنیم ان شاءالله هر کاری می‌توانیم برای معیشت و رفاه فرهنگیان انجام دهیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه‌بندی معلمان نیز بیان کرد: در خصوص رتبه بندی، در مهر 98 اجرا کردیم اما بعد از اینکه ضریب 50 درصد اعمال شد چون برای رتبه‌بندی از همین ضریب، استفاده شده بود، بخشی که افزایشی قبلا حدود 50 درصد را داشتند، کمتر اضافه شد اما آنهایی که اصلا شامل‌شان نشده بود، موفق شدند حقوقشان به میزان خوبی، افزایش پیدا کند و عملا همه کسانی که به صورت آموزشی با ما همکاری می‌کردند، مشمول این 50 درصد شدند. 

وی تصریح کرد: برای ترمیم رتبه‌بندی هم اقداماتی انجام شده و پیگیری‌هایی در این دو، سه هفته اخیر انجام شده است که امیدواریم ان‌شاءالله به زودی به نتیجه برسد. 

حاجی‌میرزایی در پاسخ به این پرسش که احکام چه زمانی صادر می شود؟، گفت: امیدواریم به نتیجه برسد که بلافاصله صادر می‌شود؛ هنوز چون قطعی نیست فعلا نمی‌گویم تا قطعی شد. 

وزیر آموزش و پرورش درباره نگرانی معلمان مدارس غیردولتی نسبت به بیمه و استخدام، اظهار کرد: دولت تصویب کرد که تمام مراکز آموزشی غیردولتی که کارکنانشان را حفظ کنند و حقوقشان را به موقع پرداخت کنند، می توانند به ازای هر یک از کارکنانشان، 16 میلیون تومان وام کم بهره بگیرند و تسهیلاتی  که دولت برای مشاغلی که در کرونا آسیب دیدند در نظر گرفته است برای کلیه مدارس غیردولتی هم منظور شده است. 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  5. این صدای اقتدار ایران است ...

  6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  8. وحدت ملی با وعده صادق

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. کمی دیر نیست؟

  16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین