جدول مقایسه کسپراسکی و nod ۳۲، نود۳۲ بهتر است یا kaspersky؟

گزارش بازرگانی،   3990209097

آنتی ویروس nod 32 برای ما ایرانی ها بسیار نام آشناست به گونه ای که اکثر مردم به اشتباه فکر می کنند nod 32 یک برند است نه یک نسخه از برند ESET! این اشتباه فقط مختص ایران نیست و در دنیا هم nod 32 از eset معروف تر است. امروز می خواهیم دو آنتی ویروس قدرتمند کسپرسکی اینترنت سکیوریتی (خرید لایسنس kaspersky) و ایست اینترنت سکیوریتی (خرید لایسنس eset internet security) را مقایسه کنیم تا شما عزیزان با اطلاعات کامل نسبت به خرید آنتی ویروس اورجینال مورد نیاز خود اقدام کنید.

مقایسه محافظت از سیستم

هر دو این محصولات جز قوی ترین و مطرح ترین آنتی ویروس های دنیا هستند اما در آخرین رتبه بندی سایت av-comparatives نسخه کسپرسکی اینترنت سکیوریتی با اختلاف اندک رتبه بهتری را نسبت به ایست اینترنت سکیوریتی کسب کرد.

مقایسه ویژگی ها

کمپانی کسپرسکی همواره سعی کرده تا بهترین امکانات و ویژگی ها را در اختیار کاربر قرار دهد. در این بخش تعداد ویژگی های kaspersky internet security بیشتر از eset internet security است و با اختلاف اندک باز هم کسپرسکی برنده می شود!

مقایسه سرعت و چابکی

تمام آنتی ویروس های برند ایست به سبکی و سرعت معروف هستند. ایست اینترنت سکیوریتی بر خلاف کسپرسکی اینترنت سکیوریتی دارای هسته سبک تر و حجم نرم افزار کمتری است بنابراین باعث کاهش سرعت استفاده از سیستم نمی شود و اسکن فایل ها و پوشه ها را سریعتر انجام می دهد. توجه داشته باشید این نکته در سیستم های داری سخت افزار پایین صادق است و در سیستم های به روز و دارای سخت افزار قوی هر دو محصول عملکرد یکسانی دارند و تفاوت ها به چشم نمی آیند!

مقایسه سرعت آپدیت

کمپانی ایست می کوشد تا همواره حجم آپدیت های آنتی ویروس های خود را بدون کم کردن کیفیت کاهش دهد که در این راه موفق هم بوده است. حجم آپدیت های ایست اینترنت سکیوریتی از حجم آپدیت کسپرسکی اینترنت سکیوریتی کمتر است پس بنابراین آپدیت های ایست سریعتر دانلود و نصب می شود.

مقایسه رابط کاربری

هر دو آنتی ویروس دارای رابط کاربری زیبا و کاربردی هستند به بیان ساده تر کار با هر دوی آن ها و نحوه انجام تنظیمات آن ها ساده است. این مقایسه کاملا سلیقه ای است و هر کس بنا بر تجربه شخصی خود نظر می دهد اما اکثر کارشناسان می گویند رابط کاربری ایست اینترنت سکیوریتی و کسپرسکی اینترنت سکیوریتی تقریبا یکسان هستند و انتخاب هر کدام کاملا سلیقگی است.

مقایسه قیمت

قیمت این محصولات در ایران تابع متغیر هایی مانند قیمت و درصد تخفیف خرید نماینده، موجودی بازار، نرخ ارز و…. است اما در کل Eset Internet Security ارزان تر از Kaspersky Internet Security است اما این اختلاف قیمت خیلی زیاد نیست. (این مقایسه بین همین دو نسخه هم سطح انجام شد در برخی موارد و محصولات قیمت برند ایست از محصول مشابه کسپرسکی بالاتر است.)

مقایسه اشتباهات آنتی ویروس

ممکن است هر آنتی ویروس به اشتباه یک فایل را بدافزار و یا مخرب تشخیص دهد یا اجازه نصب یک نرم افزار خاص را ندهد و یا اجازه بازدید از یک وبسایت را ندهد و یا حتی اجازه پرداخت آنلاین را در یک وبسایت معتبر ندهد و…. این اشتباهات ممکن است برای هر آنتی ویروس به وجود بیایند که با آپدیت های جدید و همچنین تنظیمات خود آنتی ویروس قابل حل است. کمپانی های ESET و KASPERSKY جز کم اشتباه ترین برند های آنتی ویروس دنیا هستند و همواره رقابت تنگاتنگ و برابری با هم داشته اند. بنابراین با تهیه هر کدام از این محصولات احتمال بروز خطا بسیار کم است.

نتیجه گیری نهایی

هر دو آنتی ویروس بسیار قدرتمند بوده و همواره رقابت نزدیکی با یکدیگر داشته اند انتخاب نسخه برتر به نظر شخصی شما عزیزان بستگی دارد اما بهتر است اگر سیستم شما دارای سخت افزار پایین و قدیمی است از نسخه ایست اینترنت سکیوریتی استفاده کنید که سبک تر است تا دچار افت سرعت نشوید و اگر از سیستم سخت افزاری قوی و به روز استفاده می کنید به سراغ خرید لایسنس کسپرسکی اینترنت سکیوریتی بروید که امکانات بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. در هر صورت توجه داشته باشید حتما لایسنس اورجینال تهیه کنید تا خیالتان بابت امنیت فایل ها و پوشه های شخصی و کاری خود راحت باشد. لایسنس های اورجینال قابلیت استعلام گرفتن اورجینال بودن لایسنس را دارند تنها کافیست وارد سایت شده یک حساب کاربری ایجاد کنید و لایسنس خود را در پنل کاربری Add کنید.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین