کشف ۲۲ میلیون جفت دستکش و ۶۷ هزار لیتر الکل در تهران

گروه حوادث الف،   3990208129

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: حدود یک میلیون ماسک، ۲۲ میلیون جفت دستکش، نزدیک به ۶۷ هزار لیتر الکل و ۳۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده کشف شد و همچنین ۱۸۹ نفر دستگیر شدند.

کشف ۲۲ میلیون جفت دستکش و ۶۷ هزار لیتر الکل در تهران

به گزارش مهر، سردار کیوان ظهیری، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ پیش از ظهر امروز در بازدید از مرکز قلب تهران اظهار کرد: سلامت و امنیت دو رکن اساسی هر جامعه است که اگر خدشه‌ای به هر یک از رکن‌ها وارد شود اثرات جبران ناپذیری به جامعه وارد خواهد شد و بی ثباتی و ناامنی در آن جامعه حاکم خواهد شد که ما، نیروی انتظامی، با اشرار، با سارقین، با افرادی که مخل امنیت هستند و ناهنجاری ایجاد می‌کنند، مقابله می‌کنیم.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پلیس پیشگیری بزرگ‌ترین پلیس تهران بزرگ است، هر شهروندی از منزل خود خارج می‌شود اولین پلیسی که با آن برخورد می‌کند پلیس پیشگیری است چون با نیروهای کلانتری برخورد می‌کند و هر اتفاقی می‌افتد، هر درخواست و شکایتی دارد ابتدا باید به کلانتری محل مراجعه کند و در نتیجه بزرگ‌ترین پلیس در تهران و در کل کشور پلیس پیشگیری است که وظیفه امنیت و ایجاد نظم و آرامش را در سطح کشور برعهده دارد.

سردار ظهیری بیان کرد: از اینکه امروز خدمت شما رسیدم به این جهت است که بگویم ما به عنوان پلیس در کنار شما مدافعان سلامت هستیم. شما که جان خود را در کف دست گرفتید و در خط مقدم می‌جنگید. اینکه می‌گویم خط مقدم واقعاً این چنین است. خط مقدم است که مین‌گذاری شده و هر لحظه ممکن است انفجاری رخ دهد. ما این را می‌دانیم، ملت ایران این را می‌دانند. کشور جمهوری اسلامی ایران مردمانی دارند که قدرشناس هستند و قدر شماها را می‌دانند.

وی ادامه داد: شما که در این خط مقدم که احتمال هر لحظه انفجار وجود دارد، خدمت می‌کنید. کسانی که در جبهه جنگ می‌جنگند وقتی در خط مقدم مین‌گذاری می‌شود رزمندگانی بودند که جان خود را می‌گذاشتند و از روی مین رد می‌شدند تا راه را باز کنند. همین وظیفه را شما انجام می‌دهید و این را شاهد هستیم. کسی که احتمال می‌دهد وارد این عرصه شود احتمال آلودگی او وجود دارد، وقتی آلوده شد احتمال دارد جان خود را از دست بدهد، با تمام این شرایط این کار را انجام می‌دهد و این جای تشکر و قدردانی دارد که بنده به نوبه خود به عنوان یک شهروند که در این کشور زندگی می‌کنم تشکر و قدردانی می‌کنم.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: تک تک عزیزانی که در این عرصه زحمت می‌کشند، پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، خدمات و غیره فرقی نمی‌کند. اگر به دست به دست هم دادند کمک کردند و توانستند با این ویروس مقابله کنند. شاهد هستیم در کشورهای دنیا چه اتفاقاتی رخ می‌دهد ولی شما عزیزان با همدلی، کمک و همگرایی حتی سبقت برای شیفت دادن می‌گیرید تا بتوانید به ملت خدمت رسانی کنید و این رکن اساسی سلامت و امنیت است که مکمل هم هستند و باید ما به کمک شما و شما به کمک ما می‌آیید، بتوانیم خدمت‌رسانی به ملت کنیم و ان‌شاالله تا انتها این کار را ادامه دهیم.

وی گفت: در کلیپی که پخش شد حضرت آقا فرمودند شما مدافعان در خط مقدم خوب درخشیدید و اوج افتخار این خدمت متعلق به کادر درمانی و مجموعه درمانی است. چه افتخاری بالاتر از اینکه حضرت آقا این لوح را به شما عزیزان دادند. واقعاً به نوبه خود غبطه به شما می‌خورم که در خط مقدم زحمت می‌کشید و این جای شکر دارد که ملت ایران قدردان شما عزیزان است.

سردار ظهیری ادامه داد: در سطح شهر گزارشات را می‌بینیم و رصد می‌کنیم چقدر به فکر مردم هستند، چقدر همدلی دارند، چقدر کمک مومنانه شروع شده و چقدر مردم به فکر همدیگر هستند. در هیچ جای دنیا چنین اتفاقی نخواهد افتاد. نخواهیم دید که برای کمک به همنوع خود سبقت می‌گیرند و من به نوبه خدم تبریک به ملت می‌گویم. امروز خدمت شما آمدیم تا تعدادی از بزرگواران در این جلسه حضور دارند، به نمایندگی دست تک تک عزیزان را می‌بوسیم. افتخار می‌کنیم که بزرگانی همچون شما داریم. همکاران خوبی هم چون شما داریم که در عرصه سلامت زحمت می‌کشید و ان‌شاالله خداوند به شما عزت و عاقبت به خیری عنایت کند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: ما به عنوان پلیس پیشگیری به محض اینکه ویروس کرونا در ایران شناخته شد و یکسری افراد سودجو از این فرصت سواستفاده کردند و افرادی بودند که جان مردم برای آنها اهمیت نداشت. یعنی حیات وجود آنها نبود و احتکار را شروع کردند، اجناسی که داشتند را احتکار کردند و قیمت‌ها را افزایش دادند. این در دستور کار پلیس قرار گرفت و از ابتدا جزو اولویت‌های کاری ما بود و تیم‌های عملیاتی پلیس تشکیل شد. نسبت به شناسایی و برخورد با اینها با هماهنگی مرجع قضائی که انصافاً مرجع قضائی در این بحث خیلی حمایت کردند آغاز شد به صورت تیم‌های مشترک تلفیقی، هم وزارت بهداشت و هم تیم‌های تعزیرات و هم پلیس حضور داشتند که توانستند انبارهای مختلف در داخل تهران یا شهرهای مختلف را شناسایی کنند.

سردار ظهیری یادآور شد: پلیس پیشگیری در پایتخت حدود یک میلیون ماسک، ۲۲ میلیون جفت دستکش، نزدیک به ۶۷ هزار لیتر الکل، ۳۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و موارد دیگر کشف کرده است؛ البته این آمار متغیر است و امکان دارد اعداد و ارقام مناسب با کشفیات کم یا زیاد شود. همچنین ۱۸۹ نفر در تهران درباره این موضوعات دستگیر شدند که برخورد شدیدی هم با این افراد شده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین