نخستین فیلم از سقوط هواپیمای آموزشی ناجا در مازندران+جزئیات و علت سقوط

گروه ویدئو الف،   3990203174

 سخنگوی نیروی انتظامی از سقوط یک فروند هواپیمای ناجا در منطقه سلمانشهر خبر داد و گفت: در این سانحه، متأسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکار در هواناجا به لقاء الله پیوستند.

به گزارش مهر، سردار احمد نوریان با اشاره به سقوط یک فروند هواپیمای "سسنا"در حین عملیات انتظامی به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید خلبان اظهار داشت: در این سانحه متأسفانه دو تن از همکاران عزیز و فداکار در هواناجا به لقاء الله پیوستند.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه سلمانشهر در استان مازندران اتفاق افتاد، گفت: بلافاصله در ساعات اولیه حادثه، یک تیم کارشناسی برای بررسی علت دقیق سانحه، به محلاعزام شد که اخبار تکمیلی آن متعاقباً اعلام خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: دلیرمردان ناجا همواره تا پای جان برای خدمت به هموطنان خود و حفظ امنیت شهرها و مناطق مرزی کشور، جان برکف آماده فداکاری و ایثار هستند.

معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا در خاتمه گفت: نیروی انتظامی تاکنون حدود ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب و امنیت مردم کرده است؛ لازم می دانم به خانواده شهدا به ویژه این دو همکار عزیز تبریک و تسلیت عرض کرده و علو درجات آنها را از خداوند خواستارم