صف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذایی

گروه عکس الف،   3990202074 ۲۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

در این روزهای شیوع کرونا مردم آمریکا با مشکلات زیادی روبرو هستند و برای تأمین غذا ناتوان شده‌اند. صف طولانی و باورنکردنی مردم آمریکا برای دریافت غذای رایگان در ایالت‌های مختلف حاکی از ناتوانی مردم این کشور در تأمین غذا برای ادامه زندگی است.

صف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذاییصف های طولانی در آمریکا برای دریافت کمک غذایی

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۲۲۰۲۰۱۲:۲۹:۰۸ ۱۳۹۹/۲/۲
جالبه آناناس هم رایگان میدهند.بعدش این همه با ماشین مدل بالا غذای رایگان دارند دریافت میکنند. وچطوریکه اکثر مردم فقیر ماشین دارند؟؟؟؟؟.توایران برای دریافت سیم کارت برای دریافت وام یک میلیونی صف کرونایی راه میاندازند. ملت فقیر ایران اگه غذا رایگان بدهند میچسبنند درصفها به هم به خاطراینکه ماشین ندارند.ا
ناشناس۱۴۲۲۲۱۴۱۵:۰۰:۰۹ ۱۳۹۹/۲/۲
آنجا هر کسی بخواهد فقط به صرف ادعا کوپن غذا می گیرد و احتیاجی به ثبت نام سیم کارت و بررسی حسابهای بانکی و....نیست . این افراد در ایران بودند هیچکدام یارانه نمی گرفتند چون حداقل یک ماشین شخصی دارند .
ناشناس۱۴۲۲۲۱۶۱۵:۰۱:۱۶ ۱۳۹۹/۲/۲
فقیرتر و ثروتمندتر ازایران تودنیانیست فقیرش مامردم ساده عقلیم سرمایه داراش هم دلالورانتخوارواختلاسگرهستند
ناشناس۱۴۲۲۴۶۹۱۸:۴۷:۱۲ ۱۳۹۹/۲/۲
من تو صف عدس پولو نذری کتک کاری هم دیدم
ناشناس۱۴۲۲۸۵۲۰۳:۰۶:۲۵ ۱۳۹۹/۲/۳
داشتن ماشین بهیچوجه تو امریکا بمعنی تمول نیست بلکه کلی از بی خانمانها تو ماشیناشون می مونن. ماشین داشتن تو امریکا خیلی رایجه چون فواصل زیاد و حمل و نقل عمومی مفتضحه...
ناشناس۱۴۲۲۰۲۴۱۲:۳۳:۳۰ ۱۳۹۹/۲/۲
جالبه ملت فقیر آمریکا با ماشین های شاسی بلند سبد غذایی که اناناس هم در داخل آن وجود دارد صف بستند.خدایا مافقیر بودن مثل اینها را میخواهیم.اون موقع من با دوتا فوق لیسانس در ایران با یک پراید مدل90مستاجر.بایک فرزند. کمک معیشتی ام را حذف ومرا جز افراد پردرامد حساب میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۴۲۲۰۳۷۱۲:۴۰:۲۰ ۱۳۹۹/۲/۲
دولت هم در اینجا اعلام کنه که سبد غذایی رایگان به ملت میده اون وقت شما شاهد صف صدها هزار نفر در شهرها خواهید بود. صف سیم کارت و تجمع کارگران در مقابل ماشین اقای امام جمعه فقط گوشه ای ناچیز از وضع ما رو نشون داد.
محمد ایرانی۱۴۲۲۰۷۳۱۳:۰۶:۰۱ ۱۳۹۹/۲/۲
بیچاره ها!
یاری۱۴۲۲۰۷۵۱۳:۰۶:۳۸ ۱۳۹۹/۲/۲
سیاه نمایی نکنید! مردم حقیقت را میفهمند. این افراد بی خانمان ها و مهاجرین فقیر هستند. البته چقدر هم خوب و منظم داخل صف ایستادند. درست همانند ما ....!
محسن۱۴۲۲۵۸۳۲۰:۴۷:۵۸ ۱۳۹۹/۲/۲
بله، درسته. یکی از اون مردم من هستم 6 سال ساکن لس انجلس و با چشم دیدم که برای مردم معمولی هست. اونی که شما میفرمایید shelter هست و تمرکز داره رو بهداشت و تغذیه بی خانمانها. حرف من سند نیست، سرچ کنید و اخبار رو ببینید که چی درسته و چی غلط.
ناشناس۱۴۲۲۶۳۳۲۱:۵۰:۵۰ ۱۳۹۹/۲/۲
بیا کاکا برگرد پیش خودمون. مگه مجبوری با خفت وخواری دنبال آناناس رایگان باشی.
ناشناس۱۴۲۲۰۸۱۱۳:۱۰:۵۱ ۱۳۹۹/۲/۲
همه ماسک زده و چقدر منظم و مرتب برعکس برخی کشورهای پرمدعا !!
ناشناس۱۴۲۲۰۹۵۱۳:۲۱:۲۰ ۱۳۹۹/۲/۲
اونا به مردم گرسنه غذا میدن اما شما هیچی نمی دید. بنابراین صفی هم تشکیل نمیشه
ناشناس۱۴۲۲۱۳۵۱۳:۵۳:۲۵ ۱۳۹۹/۲/۲
تو کمک غذاییشون آناناس هم میدن؟
اکبری۱۴۲۲۱۶۱۱۴:۱۵:۳۳ ۱۳۹۹/۲/۲
چرا ایران به مردم مستضعف آمریکا کمک نمی کند؟
ناشناس۱۴۲۲۶۱۹۲۱:۳۱:۰۴ ۱۳۹۹/۲/۲
به گفته مسئولان، چون سوئیفت بسته شده، پس نمیتونیم به امریکا کمک کنیم!
ناشناس۱۴۲۲۱۸۷۱۴:۳۹:۴۲ ۱۳۹۹/۲/۲
چرا یک حساب بانکی اعلام نمی‌کنید برای اینکه بتونیم به مردم آمریکا که اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها بدبخت و فقیر و بی‌چاره هستند کمک کنیم. پیشنهاد می‌کنم کمیته امداد در این امر خداپسندانه و خیر پیشگام شود.
ناشناس۱۴۲۲۱۸۹۱۴:۴۱:۳۷ ۱۳۹۹/۲/۲
تو ایران هم غذای رایگان بدین میبینی صف چندکیلومتری میشه. الان مردم پول ندارند که صف خرید تشکیل بشه
ناشناس۱۴۲۲۲۸۰۱۵:۵۲:۰۷ ۱۳۹۹/۲/۲
ووووه ... آناناس! کره بادوم زمینی! گوشت! هندونه! بیخود نیس اضافه وزن دارن ... والله
ناشناس۱۴۲۲۳۰۹۱۶:۱۷:۳۵ ۱۳۹۹/۲/۲
کاش اینجا هم می دادند بریم تو صف وایسیم: شرمنده زن و بچه و طلبکاراییم
ناشناس۱۴۲۲۳۸۵۱۷:۲۲:۵۴ ۱۳۹۹/۲/۲
اگر وام ۷۶ دلاری ما هم صفی بشود هزاران کشته در این صف خواهیم داشت انچنانکه سرپرستهای فاقد سیمکارت چنین صف هایی تشکیل دادند البته صف نذری با خودروهای میلیاردی در تهران هم بوده و هست
ناشناس۱۴۲۲۴۷۱۱۸:۴۸:۴۱ ۱۳۹۹/۲/۲
عجب دولتی دارن. دمشون گرم. آناناس میدن به فقرا. من کارمندم و ۳۵ سال سن دارم. تو عمرم تا حالا آناناس نخوردم
شهسواری۱۴۲۲۴۷۶۱۸:۵۱:۳۷ ۱۳۹۹/۲/۲
البته اینو نگفتید که به هر نفر هم 1200 دلار میدن........
حسن۱۴۲۲۷۳۱۲۳:۴۷:۲۵ ۱۳۹۹/۲/۲
بابا این صف وال مارته. داخل فروشگاه نمیری خریداتو میارن کامندا میذارن تو ماشین. غذای رایگان کجا بود!! اونیم که پشتش به دوربینه تو عکس اول منم!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین