تصاویری از درون "گران‌ترین خانه روی زمین" متعلق به محمد بن سلمان

گروه عکس الف،   3990201095 ۶۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

در شرایطی که مردم عربستان از افزایش فشارهای اقتصادی و رکود مالی به وجود آمده از سیاست‌های بدون آگاهی و تدبیر شکایت دارند، محمد بن سلمان، ولیعهد این کشور بار دیگر بی‌توجهی کامل خود نسبت به وضعیت معیشتی مردم را با توجه خود به نقطه دیگری در جهان نشان داد و مبالغ میلیاردی را به دور از چشم دولت برای آرزوهای خود هزینه کرد. حالا تصاویری از این ولخرجی ولیعهد سعودی منتشر شده است.

روزنامه سان چاپ انگلیس به تازگی عکس‌هایی از داخل کاخ بن سلمان در فرانسه که سال ۲۰۱۵ میلادی آن را ۲۳۰ میلیون پوند (۳۰۰ میلیون دلار) خریداری کرد، منتشر کرد. در این تصاویر دیده می‌شود این کاخ که به آن "گران‌قیمت‌ترین خانه روی زمین" نیز می‌گویند، دارای یک زیرزمین برای ذخیره شراب به گنجایش ۳۰۰۰ شیشه، یک رقاص‌خانه و یک کلوپ شبانه خصوصی است.

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد درب‌های این قصر از طلا بوده و پله‌های آن از ورقه‌هایی از طلا پوشیده شده‌اند، همچنین تابلوهای نقاشی بسیار گران‌قیمتی بر روی دیوارهای این کاخ مشاهده می‌شوند. همچنین یک اتاق شیشه‌ای زیر آب با انواع ماهی‌ها مانند فیلم جیمز باند وجود در آن دارد.

به نوشته روزنامه سان بن سلمان در سال ۲۰۱۵ پس از ناکامی در خرید باشگاه منچستر یونایتد، مبلغ ۲۳۰ میلیون پوند را برای این قصر فرانسوی شگفت‌انگیز موسوم به "کاخ لویی چهاردهم" با مساحت ۵۰ هزار فوت مربع پرداخت کرد. این کاخ همانند سبک قلعه‌های قرن ۱۷ فرانسه طراحی شده و در سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱ در نزدیکی کاخ ورسای بنا شده است.

این روزنامه انگلیسی همچنین نوشت: زمانی که بن سلمان کاخ را خریداری می‌کرد، نمی‌خواست کسی از این ماجرا باخبر شود، به همین علت مالکیت خود بر آن را با کمک شرکت‌هایی جعلی در فرانسه و لوگزامبورگ مخفی کرد، اما با کمی تحقیق مشخص شد که این شرکت‌ها تحت اشراف یک شرکت عربستانی فعالیت دارند که رییس موسسه شخصی بن سلمان آن را مدیریت می‌کند.

عماد خاشقجی، برادرزاده عدنان خاشقجی، تاجر میلیاردر اسلحه این ملک را بازسازی کرده و با تخریب قلعه اصلی در این ملک که متعلق به قرن نوزدهم بود، آن را با تجهیزات و وسائل امروزی در قرن بیست‌ویکم بازسازی کرد. این ملک از تکنولوژی بالایی برخوردار بوده و فواره‌ها، سیستم صوتی و نوری و نیز سیستم تهویه آن با آیفون کار می‌کنند.

روزنامه سان در ادامه نوشت: بن سلمان در سال ۲۰۱۵ در تعطیلات خود در فرانسه، یک کشتی تفریحی را نیز به طول ۴۴۰ فوت به مبلغ ۴۵۲ میلیون پوند از یک سرمایه‌دار روس خریداری کرد.

به نوشته این روزنامه، "کاخ لویی چهاردهم" یکی از سه خرید گرانقیمت بن سلمان بوده است. باغچه کاخ بن سلمان در فرانسه به تنهایی با زیربنای ساختمان کنگره آمریکا برابری می‌کند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۲۱۰۱۳۱۴:۴۱:۱۳ ۱۳۹۹/۲/۱
فکر نکنم بطور متوسط مردم عربستان از ما فقیر تر باشند فکر نکنم ویلا های لواسان آقازاده ها دست کمی از این خانه نداشته باشند.
مهران۱۴۲۱۲۹۵۱۸:۲۲:۴۹ ۱۳۹۹/۲/۱
یعنی حداقل سر ناراحتی از مشکلات کشور حرفی نزنید که اعتبار و آبروی خودتون رو ببرید ما تو لواسان خونه سیصد میلیون دلاری یعنی پنج هزار میلیارد تومانی داریم؟ گرون ترین خانه در ایران چقدر هست؟
ناشناس۱۴۲۱۵۰۹۲۱:۲۶:۲۰ ۱۳۹۹/۲/۱
قيمتش شايد مساوي نباشد اما امكانات رفاهي ويلاهاي لواسان خيلي بالاتر از كأخ بن سلمان است. اون وليعهده ولي اينجا صاحب ويلا در حد يك فرد شورا يا وزير. غارت أموال عمومي توسط آقازاده ها حد و حساب ندارد
ناشناس۱۴۲۱۵۴۱۲۱:۴۸:۳۴ ۱۳۹۹/۲/۱
امکانش هست چون شفافیت وجود نداره
ناشناس۱۴۲۱۵۴۹۲۱:۵۷:۳۰ ۱۳۹۹/۲/۱
پول هر جا رو با خودش مقایسه می کنند.
ناشناس۱۴۲۱۵۷۰۲۲:۱۱:۴۸ ۱۳۹۹/۲/۱
اگر شما اطلاع نداری دلیل نمیشه وجود نداشته باشد یا به مردم عادی نشون نمیدن. حتی املاک معمولی هم میری اول نگاه به قیافه طرف میکند و ممکنه فایل تمام خانه هاش رو باز نکند. بهتره بپرسید ارزانترین خانه چند هست؟! برای یک آپارتمان 50 متری در جنوب شهر تهران باید 1 میلیارد هزینه کنید.
ناشناس۱۴۲۱۵۷۲۲۲:۱۳:۱۰ ۱۳۹۹/۲/۱
گرون ترین خونه ایران نهایت یک دهم خونه اینه
ناشناس۱۴۲۱۵۸۱۲۲:۲۴:۴۵ ۱۳۹۹/۲/۱
نگران نباش، با همین فرمون تورم و مسائل دیگه پیش بریم به زودی خانه آشغال تر از این رو باید 5هزارمیلیارد تومن پول بدیم بخریم تو ایران
شهاب۱۴۲۱۴۷۸۲۰:۵۸:۳۶ ۱۳۹۹/۲/۱
با همون فکرای خودت زندگی کن!ولی واقعیت شباهت اندکی با افکار امثال تو داره!واقعیت اینه که حکام امروز ایران هم می تونن با رفتن زیر پرچم آمریکا در کاخهای میلیارد دلاری زندگی بکنن و رسانه های غرب همه خفقان و فساد و ظلم اونها را زیبا جلوه بدن!به هر حال کسی منکر فساد و مشکل در حکومت نیست ولی شرافت و آزادگی هم پیش بعضی ها هنوز قیمت داره و نمیشه اون رو فدای شکم و آسایش تن کرد!
زهرا۱۴۲۱۶۱۴۲۳:۳۲:۴۰ ۱۳۹۹/۲/۱
این همه پشتکار بعضی ها تو ربط دادن هر چی به مردم ایران و وضعیت خودمون معرکه ست. اونایی که لایک میکنن که از اوناهم جالب تر خبر یکی از روزنامه ها درباره بن سلمان بود فقط همین
ناشناس۱۴۲۱۶۲۶۲۳:۴۷:۰۷ ۱۳۹۹/۲/۱
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/05/12/2065987/گزارش-شکاف-طبقاتی-در-عربستان-به-روایت-آمار-فقر-در-سرزمین-اسراف
ناشناس۱۴۲۱۰۱۵۱۴:۴۷:۳۳ ۱۳۹۹/۲/۱
بیچاره مردم
شهاب۱۴۲۱۱۷۸۱۶:۴۴:۰۰ ۱۳۹۹/۲/۱
مردم کجا؟
ناشناس۱۴۲۱۶۰۹۲۳:۲۵:۲۹ ۱۳۹۹/۲/۱
کارشناس صدا و سیما و اغلب رسانه های مستقل : آمریکا که در فقر مطلق هستند.
ناشناس۱۴۲۱۰۶۷۱۵:۳۳:۰۷ ۱۳۹۹/۲/۱
بهش انداختن چرا که به لحاظ طراحی معماری در سطح بسیار نازلی است
ناشناس۱۴۲۱۲۰۱۱۶:۵۶:۴۲ ۱۳۹۹/۲/۱
بهش ننداختن مردم کشورش دوست اش دارن و بهش هدیه دادن
ناشناس۱۴۲۱۳۴۵۱۹:۲۲:۰۰ ۱۳۹۹/۲/۱
از وقتی بن سلمان اومده عربستان پیشرفت علمی خاصی داشته؟ یا اقتصادش رشد کرده؟ یا ورزشی به جایی رسیده؟ یا ..؟ کلی از دلارهای نفتی رو هم بخشیده به آمریکا. 5 سال هم هست با آخرین سلاح های روز دنیا از پس یه عده یمنی فقیر بر نیومده حتی نتوست جلوی حمله به آرامکو رو بگیره!! اونوقت مردم عربستان از چیه این خوششون اومده که یه همچین هدیه ای بهش بدن!؟ فقط یه کم بزن و بکوب راه انداخته همین! اونوقت وقتی میگن شما به بزن و بکوب رای میدین ناراحت میشین!!!
اسفند۱۴۲۱۴۰۴۱۹:۵۳:۱۵ ۱۳۹۹/۲/۱
شما با مردم كشورش صحبت كردى؟
علی۱۴۲۱۲۷۸۱۸:۰۳:۴۱ ۱۳۹۹/۲/۱
بنده معماری خوندم و الان هم دفتر معماری دارم و ده سال هست که در زمینه معماری کار میکنم از نظر معماری خیلی لوکس و مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده شاید از نظر سبک که کلاسیک غربی هست بگیم من سلیقه ای نمیپسندم که اونم سلیقه شخصیه و البته الان ویلاهای زیادی به این سبک تو ایران داره ساخته میشه
مهراد۱۴۲۱۰۷۰۱۵:۳۴:۲۸ ۱۳۹۹/۲/۱
پلید آدمکش
ناشناس۱۴۲۱۱۸۷۱۶:۵۰:۵۵ ۱۳۹۹/۲/۱
منظورت از آدم ؛ خاشقچیه ؟!!!! :-)
مهران۱۴۲۱۲۹۷۱۸:۲۴:۱۹ ۱۳۹۹/۲/۱
یعنی از نظر شما ده ها هزار یمنی کودک و زن و غیر نظامی مهم نبود فقط کشتن خاشقچی توسط این شیطان رو یادت هست؟
ناشناس۱۴۲۱۳۷۵۱۹:۴۰:۲۹ ۱۳۹۹/۲/۱
مردم یمن
ناشناس۱۴۲۱۰۷۲۱۵:۳۶:۱۴ ۱۳۹۹/۲/۱
بارانت و مابه تفاوت ارزوخودروسکه زمین و اختلاس ووووو..اینجا،حداقل دهها نفرهستند ک چندبرابر بن سلمان اموال داشته باشند
ناشناس۱۴۲۱۳۵۴۱۹:۲۵:۵۷ ۱۳۹۹/۲/۱
ی خرده فکر کن بعد کامنت بذار، مردم شما هم یک خرده فکر کنید و بعد مثبت بزنید، ایران کُلُُهُم روی هم 400 میلیارد دلار تولید ناخالص داخلیشه بعد چطوری ده ها نفر توش هستند که بیشتر از سلمان که ثروت چندین میلیارد دلاری داره ثروت دارند؟ در ضمن اونا هم مثل همین سلمان هستند و از رانت استفاده کردند شما چهارتا رسانه اروپایی امریکایی رو ببین و وضعیت داغون اقتصادی خیلی از عربستانی ها رو متوجه شو(امیدوارم مثل طوطی مغلطه نکنی در جواب دادن به من)
ناشناس۱۴۲۱۰۸۵۱۵:۴۶:۰۰ ۱۳۹۹/۲/۱
فشارهای اقتصادی مردم عربستان هر ریال عربستان معادل ۴۲۰۰۰ ریال
ناشناس۱۴۲۱۲۲۰۱۷:۱۱:۵۵ ۱۳۹۹/۲/۱
خخخ شما الان اونجایی که ازشون دفاع می کنی؟
ناشناس۱۴۲۱۰۹۳۱۵:۵۶:۴۱ ۱۳۹۹/۲/۱
خنده دارید مردم عربستان از فشار اقتصادی خشمیگن هستند؟!؟؟
ناشناس۱۴۲۱۱۰۱۱۶:۰۱:۰۰ ۱۳۹۹/۲/۱
سهم میلیون‌ها انسان محروم و مظلوم
ناشناس۱۴۲۱۱۷۲۱۶:۳۸:۱۹ ۱۳۹۹/۲/۱
انسان های موجود در عربستان همگی به حق خودشون رسیده اند
ناشناس۱۴۲۱۲۶۳۱۷:۵۰:۴۵ ۱۳۹۹/۲/۱
به عنوان کسی که به عربستان رفته ام میگم ،اگر یکبار به عربستان سفر کرده بودید ، این را نمیگفتید
ناشناس۱۴۲۱۵۲۰۲۱:۳۵:۰۴ ۱۳۹۹/۲/۱
حجکم مقبول !
ناشناس۱۴۲۱۶۲۵۲۳:۴۶:۳۵ ۱۳۹۹/۲/۱
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/05/12/2065987/گزارش-شکاف-طبقاتی-در-عربستان-به-روایت-آمار-فقر-در-سرزمین-اسراف
ناشناس۱۴۲۱۱۱۴۱۶:۰۶:۱۰ ۱۳۹۹/۲/۱
اگه توانست با خودش به اون دنیا ببره اونوقت کاری کرده اساسی؟؟!! در ضمن این آخر سیاست فرانسوی‌ها هست. ملک را فروختن که هیچ. سالانه چند صدهزار یورو مالیات این ملک هست که باید به دولت پرداخت بشه مثل بقیه خانه ها در فرانسه. در کنارش برای فرانسویها کار ایجاد شده چون بالاخره نگهداری این ملک هزینه های زیادی داره. بعد از چند سال که بن سلمان به سرنوشت قذافی دچار شد، دولت فرانسه مصادره میکنه به نفع خودش. نمونه ایجور کارها توسط فرانسویها زیاده!
ناشناس۱۴۲۱۱۳۳۱۶:۱۸:۱۴ ۱۳۹۹/۲/۱
الان کو محمد بن سلطان ؟!!!
ناشناس۱۴۲۱۲۲۱۱۷:۱۱:۵۶ ۱۳۹۹/۲/۱
اونجاس داره روی پشت بوم قلیون میکشه
ناشناس۱۴۲۱۱۳۴۱۶:۱۸:۴۵ ۱۳۹۹/۲/۱
نوش جونش مردمش رو توی رفاه گذاشته حقشه
ناشناس۱۴۲۱۱۴۰۱۶:۲۱:۲۰ ۱۳۹۹/۲/۱
الان طوطی های کپی پیستر میان و میگند نوش جونش مردمش تو رفاه!! هستند
ناشناس۱۴۲۱۱۷۶۱۶:۴۰:۴۹ ۱۳۹۹/۲/۱
نوش جونش مردمش در رفاه هستن
سلام۱۴۲۱۲۰۹۱۷:۰۴:۴۹ ۱۳۹۹/۲/۱
نوش جونش، مردمش در رفاه هستند. نوش جونش
ناشناس۱۴۲۱۳۴۴۱۹:۲۱:۴۱ ۱۳۹۹/۲/۱
یک زمانی جار زدن بیسوادی و طوطی بودن ناپسند شمرده میشد مثل اینکه الان پسندیده شده که این 16:40 و 17:04 اینکارارو میکنن،فکر نکنید مثبت بهتون میزنند خبریه اونا هم یک عده بیسواد و طوطی هستند مثل شماها، البته انتظار بسیار بالاییه دونستن یک سری چیزها از جماعتی که خطی بودن آرا رو دلیل تقلب بهشون خوروندند و فکر میکنند پراید توی عراق 900 دلاره و نصف خزر در دوران پهلوی مال ما بوده و به روسیه باج دادیمش و افغانستان چون واحد پولش از ما گرونتره پس وضعیت اقتصادی بهتری داره و پشت ایرباس 655 هواپیمای نظامی قایم شده بوده و..
ناشناس۱۴۲۱۴۸۵۲۱:۰۸:۵۹ ۱۳۹۹/۲/۱
واقعا که طوطی زیاد شده
ناشناس۱۴۲۱۶۰۴۲۳:۰۸:۵۸ ۱۳۹۹/۲/۱
طوطی که حقیقت را بگه به تعداد مخلوقات خدا بهتر از..! ..که دروغ بگه نزد کائنات؟
ناشناس۱۴۲۱۱۵۷۱۶:۳۲:۵۲ ۱۳۹۹/۲/۱
مردم کشورش در رفاه و آسایش مطلق هستند . حق خودش نیز بیشتر از این هاست
ناشناس۱۴۲۱۳۵۶۱۹:۲۷:۰۵ ۱۳۹۹/۲/۱
رفاه و آسایش مطلق!! باید به حال خودت و مثبت زنندگان به حالت قاه قاه خندید چون کار از گریه کردن گذشته
ناشناس۱۴۲۱۱۵۸۱۶:۳۳:۱۵ ۱۳۹۹/۲/۱
نوش جونش
ناشناس۱۴۲۱۱۶۰۱۶:۳۳:۴۷ ۱۳۹۹/۲/۱
بعضیا بیشتر از این دارن
Mulan۱۴۲۱۲۱۱۱۷:۰۷:۰۲ ۱۳۹۹/۲/۱
الف جون چند تا عکس از منزل روحانی ولنجک و محمدباقر نوبخت در فرشته رو هم بزار
ناشناس۱۴۲۱۱۶۵۱۶:۳۶:۲۲ ۱۳۹۹/۲/۱
بعضیا هم یواشکی از این بهترشو دارن
ناشناس۱۴۲۱۲۲۲۱۷:۱۲:۲۴ ۱۳۹۹/۲/۱
بعد مردم عربستان در مشکلات شدید اقتصادی هستن حتی میگن پراید هم ندارن سوار شن
ناشناس۱۴۲۱۲۳۹۱۷:۳۴:۳۴ ۱۳۹۹/۲/۱
تو ایران صدها بهتر از این هست
ناشناس۱۴۲۱۲۴۶۱۷:۴۰:۳۸ ۱۳۹۹/۲/۱
«در شرایطی که مردم عربستان از افزایش فشارهای اقتصادی و رکود مالی به وجود آمده از سیاست‌های بدون آگاهی و تدبیر شکایت دارند »این عنوان برای مردم عربستان واقعا صادق است؟ در حالی که اغلب اقازاده ها تو کانادا و یا سرزمین هایی که هر روزعنوان مرگ بر توسط پدرانشان (برخی مسئولین ) شنیده می شود رنگینتر از این کاخ ها دارند
ناشناس۱۴۲۱۲۴۷۱۷:۴۰:۴۰ ۱۳۹۹/۲/۱
درکارگه کوزه گری رفتم دوش دیدم دو هزار کوزه گویا و خموش ناگه یکی کوزه برآورد خروش کو کوزه گر و کوزه خر و کوزه فروش
ناشناس۱۴۲۱۲۵۸۱۷:۴۷:۱۰ ۱۳۹۹/۲/۱
روزی که خاوری ۳ هزار میلیارد را برد دلار حدود ۱۱۰۰ بود یعنی ایشون پول ۱۰ تا همچین کاخی را برد.
حسن۱۴۲۱۲۶۶۱۷:۵۶:۰۵ ۱۳۹۹/۲/۱
بسیار دمده و بی کلاس بود. اگه باستی هیلزو دیده بود پولشو خرج این ملک بنجل نمی کرد.
ناشناس۱۴۲۱۳۴۱۱۹:۱۵:۵۵ ۱۳۹۹/۲/۱
اول به رانتخواران ؛برجها وکاخهای داخل کشور را که بناحق اموال طبقه فرودست را بلعیدن افشا کنید بعد بپردازید به طاغوتهای خارجی. برای..افکار عمومی راهکار این نیست برگردید به پیام دین مقدس وجهان شمول اسلام ابزاری دردی را دوا نکرده بلکه ضربات جبران ناپذیر کنونی را تجدید خواهد کرد.
ناشناس۱۴۲۱۳۴۹۱۹:۲۴:۰۰ ۱۳۹۹/۲/۱
"افزایش فشارهای اقتصادی و رکود مالی" اگر عربستان توی فشار اقتصادی و مالی است پس ایران توی چی هست ؟
ناشناس۱۴۲۱۵۳۴۲۱:۴۲:۵۷ ۱۳۹۹/۲/۱
ما خوبیم
ناشناس۱۴۲۱۳۵۹۱۹:۲۸:۳۸ ۱۳۹۹/۲/۱
همانطور که برخی بصورت جهادی .. .. پیشنهاد کمک به مستعضعفان امریکا را دادند برای کشور مستعضف عربستان هم همینطور رفتار کنند
اكبر۱۴۲۱۳۹۲۱۹:۴۸:۱۵ ۱۳۹۹/۲/۱
و لا تمدن عينيك الى مامتعنا به ازواجا منهم زهره الحيوه الدنيا لنفتنهم فيه و رزق ربك خير و ابقى (182) اى رسول معظم ! چشمان خود را به اموال و زينتهاى دنيوى كه به اصناف كفار اعطا نموده ام مگشاى كه اين ثروت و سرمايه را به منظور آزمايش و امتحانشان داده ام . و رزق و روزى پروردگارت كه براى اهل ايمان مقرر گرديده بمراتب بهتر و عالى تر است و همواره باقى و برقرار خواهد بود. در ذيل اين آيه حديثى از رسول اكرم است كه فرموده : من اتبع بصره بما فى ايدى الناس طال همه ولم يشق غيظه (183) كسى كه چشم خود را براى نگاه كردن به اموال و ثروت دگران بگشايد اندوهش طولانى خواهد بود و غيظ و غضبش هرگز شفا نمى يابد.
ناشناس۱۴۲۱۴۰۱۱۹:۵۲:۳۹ ۱۳۹۹/۲/۱
والا این خونه به اندازه حیاط یکی از ویلاهای لواسان ودیگر نقاط خوش آب و هوا مسئولین نیست
ناشناس۱۴۲۱۴۳۰۲۰:۱۶:۴۸ ۱۳۹۹/۲/۱
ما ایرانیها که در رفاه هستیم باید به همنوع خودمون که در عربستان در فشار اقتصادی هستند کمک کنیم! وای بر ما که در رفاه زندگی میکنیم و مسلمان های عربستان حتی یک پراید هم ندارند!
ناشناس۱۴۲۱۵۴۶۲۱:۵۴:۲۷ ۱۳۹۹/۲/۱
اون بشکه ها تو زیر زمین چیه؟
ناشناس۱۴۲۱۵۷۱۲۲:۱۳:۰۵ ۱۳۹۹/۲/۱
دل این ممد بسوزه عوضش اون میره جهنم و ما میریم به بهشت .
ناشناس۱۴۲۱۵۹۰۲۲:۴۰:۲۵ ۱۳۹۹/۲/۱
اما در دنیا خوب زندگی میکنه وقتی مرد برای قبرش کاخ .. نمیسازن این همه سران حکومت عربستان مردن قبر کدومشون سنگ قبر داره ؟
زهرا۱۴۲۱۶۲۲۲۳:۴۰:۳۸ ۱۳۹۹/۲/۱
خوبه نفرت بعضی ها .. به جایی رسیده که حتی حاضر نیستند خبری از قصر بن سلمان رو بشنونن و شروع میکنن به موضع گیری! خسته نباشید! به امید روزی که جزوِ افرادی بشید که با پول بن سلمان عزیزتون زندگی خوش و خرمی داشته باشید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

    5. این صدای اقتدار ایران است ...

    6. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    7. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    8. وحدت ملی با وعده صادق

    9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

    10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

    11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    12. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    13. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    15. کمی دیر نیست؟

    16. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    18. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    20. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    21. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    22. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    23. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    24. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    آخرین عناوین