داورزنی: فسخ قرارداد کولاکوویچ قطعی است

گروه ورزشی الف،   3990131091

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال گفت که حقوق سرمربی پیشین تیم ملی والیبال تا ۱۹ آوریل پرداخت می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمدرضا داورزنی درباره شرایط فعلی تیم‌های ملی والیبال اظهار داشت: این وضعیت تعطیلی کرونا در همه جای دنیا وجود دارد و والیبال مستثنی نیست. فعالیت‌های ورزش دنیا تعطیل شده و کشورها برای آینده برنامه‌ریزی می‌کنند. والیبال هم خودش را برای دوران بعد از کرونا از جمله فعالیت‌های داخل کشور، استعدادیابی استانی و رقابت‌های قهرمانی کشور  آماده می‌کند تا شرایطی فراهم شود که تیم ملی والیبال بزرگسالان آماده شرکت در لیگ ملت‌ها و المپیک شود.

وی درباره اینکه گفته بود محمدرضا وکیلی بازیکنان تیم نوجوانان والیبال را کتک می‌زند، تصریح کرد: من بیش از هر کسی از وکیلی حمایت کردم. بحث‌های مختلفی با دوستان داشتیم که اسمی از کسی نبردم. مربیان تیم‌های پایه ویژگی معلمی و آموزش دارند و گاهی اوقات، تشر لازم است. سوءتفاهمی بود که مصاحبه نبود و نباید رسانه‌ای می‌شد.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: ما درباره جوانان وسواس داریم و در کارگروه ایجاد شده موضوع وکیلی در میان نبود و او دستیار ستکویچ یا سرمربی بود. بحث تفاوت کادر فنی نوجوانان و بزرگسالان مطرح بود که اساس کار، تربیت بازیکنان است. کارگروه ما برای انتخاب سرمربیان تیم‌های پایه، گزینه‌های مربوطه را بررسی می‌کنند که شاید از وکیلی در سمت سرمربی نوجوانان یا بخش دیگری استفاده بهتری کنیم. موضوع در فضای شایسته‌ای مطرح نشد و قرار نیست والیبال خودزنی کند. با کارگروه جلساتی خواهیم داشت که ببینیم چه شاخص‌هایی داریم.

داورزنی درخصوص زمزمه‌های کناره‌گیری خود گفت: چند سال است که این موضوعات مطرح است. من به کارم ادامه می‌دهم و تلاش می‌کنم با برنامه‌ریزی، شرایط بهتری فراهم کنم. اتفاق خاصی نیفتاده است؛ نه بازنشسته نمی‌شوم و تا قانون اجازه می‌دهد، در خدمت ؛والیبال هستم.

وی درخصوص بازگشتش از سمت معاونت وزیر ورزش تصریح کرد: 12 سال در والیبال بودیم که یکی از موفق‌ترین رشته قبل و بعد از انقلاب بود. 25 سال اقداماتی در این رشته انجام شده که در رده نوجوانان و جوانان قهرمان و بزرگسالان جزو هشت تیم جهان شدیم این نتیجه برنامه‌ای درازمدت بود که همه، از جمله افرادی که جلوی دوربین نیستند کمک کردند.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه مربیان مطرح و وطنی زحمت کشیدند تا والیبال عضو خانواده مردم شد، خاطرنشان کرد: من با درخواست وزیر ورزش به وزارتخانه رفتم که با شرایطی بود، رهبری تذکر دادند حواس‌تان بیشتر به والیبال باشد. دغدغه من و وزارت ورزش بیشتر شد که ترجیح دادم به والیبال برگردم.

داورزنی در پاسخ به این پرسش که آیا از عملکردش در وزارت ورزش و جوانان راضی بود یا خیر، بیان کرد: وقتی کار ستادی انجام می‌دهید، آثار کار برای فدراسیون‌ها با حمایت خودشان دیده می‌شود. وقتی در این حوزه کارهای خوبی کردید، علاقه‌مندید آن را به نتیجه برسانید. وقتی قول دادیم در والیبال رشد کنیم و جزو چهار تیم جهان باشیم، چالشی دارد که ما علاقه‌مندیم وقت بیشتری روی رسیدن به این هدف بگذاریم.

وی درخصوص قطع همکاری با ایگور کولاکوویچ و اینکه او گفته بود این قرارداد هنوز فسخ نشده است، اظهار داشت: فسخ قرارداد قطعی شده و مکاتبات ما طی یک هفته، کار را به اینجا رسانده است.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه افزود: ما توافق جدید خود را فرستادیم و منتظریم که امضا شود. قرارداد در تاریخ 19 آوریل خاتمه می‌یابد که حقوقش را تا آن زمان پرداخت می‌کنیم. کولاکوویچ بعد از انتخابی المپیک رفت و قرار شد شب عید برگردد که لغو شد. تلاش می‌کنیم با تدبیر بهتر در انتخاب مربی تیم ملی کار کنیم تا به انتظارات پاسخ دهیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین