حسین شریعتمداری: با تکیه بر کدام شایستگی برتر خود، علیه مجلس یازدهم شمشیر کشیده‌اید؟!

گروه سیاسی الف،   3990131008 ۴۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

باید از کسانی که به عقده‌گشایی علیه مجلس یازدهم که هنوز تشکیل نشده است، مشغولند پرسید با تکیه بر کدام شایستگی برتر خود، علیه مجلس یازدهم شمشیر کشیده‌اید؟!

حسین شریعتمداری: با تکیه بر کدام شایستگی برتر خود، علیه مجلس یازدهم شمشیر کشیده‌اید؟!

حسین شریعتمداری مدیرمسئول موسسه کیهان طی یادداشتی نوشت: می‌گویند یکی از پادوهای چاپلوس دربار منصور دوانیقی -خلیفه خونریز و ستمگر بنی‌عباس- از او پرسید در سجده نماز چشمان خود را باز بگذاریم یا ببندیم؟ منصور گفت؛ ببینید جعفر‌بن محمد (امام صادق علیه‌السلام) چه می‌کند؟ اگر ایشان چشم‌های خود را به هنگام سجده می‌بندد، شما باز بگذارید و اگر باز می‌گذارد، شما ببندید! پادوی چاپلوس گفت: از کجا بدانیم ایشان در سجده چشمان خود را باز می‌گذارد یا می‌بندد که ما عکس آن عمل کنیم؟! خلیفه فکری کرد و گفت؛ فعلاً یک چشم خود را باز بگذارید و چشم دیگرتان را ببندید تا مطمئن باشید که مخالف او عمل کرده‌اید!
این روزها برخی از نمایندگان رد صلاحیت شده مجلس کنونی و شماری از مدعیان اصلاحات که در انتخابات مجلس یازدهم به علت کارنامه سیاه خود از سوی مردم کنار گذارده شده‌اند، به اقدام کودکانه و خنده‌داری دست زده‌اند که می‌تواند سند محکم دیگری از عدم صلاحیت آنها برای حضور در خانه ملت باشد. این طیف به جای آنکه از ناکارآمدی‌ها و بلاهایی که در دوران مسئولیت خود بر سر ملت آوار کرده‌اند ابراز ندامت کنند  و بعضاً آماده مجازات باشند، به بد‌گویی و عقده‌گشایی علیه مجلس یازدهم که هنوز تشکیل نشده است روی آورده‌اند! و این حرکت کودکانه در حالی است که؛
۱- مدعیان اصلاحات با همه توان و چند لیست انتخاباتی به میدان آمده بودند ولی نامزدی که نفر اول چند لیست مدعیان اصلاحات و کارگزارانی‌ها و گروه تدبیر و امید بود به‌اندازه یک دهم آخرین نفر لیست انقلابیون رای آورده بود.
۲- نگاهی به فهرست پیروز در انتخابات مجلس یازدهم و مقایسه آن با فهرست مدعیان اصلاحات به وضوح نشان می‌دهد که تقریباً همه افراد حاضر در فهرست انقلابیون از تحصیلات کلاسیک بالا و برجسته‌ای برخوردارند و بسیاری از آنان کارنامه درخشانی در خدمت صادقانه و موثر به مردم و نظام دارند و در مقابل فهرست مدعیان اصلاحات -باز هم تقریباً- از این امتیاز برخوردار نبوده و مخصوصاً فاقد کارنامه قابل قبول بودند.
۳- مدعیان اصلاحات که اکثریت مجلس دهم را در اختیار داشتند به سختی می‌توانند روی نمونه‌ای از تعهد خویش نسبت به وظایف تعریف شده نمایندگی انگشت بگذارند ولی از سوی دیگر قبل از آنکه نماینده مردم و ناظر بر امور دولت باشند، نقش وکیل‌الدوله را بر عهده داشتند. فاجعه برجام، گرانی افسار گسیخته کالا و خدمات، تعطیلی کارخانه‌ها و مراکز تولید، ازرونق افتادن کسب و کار، کاهش شدید ارزش پول ملی، برباد رفتن ده‌ها میلیارد دلار ارز، حقوق‌های نجومی، دیپلماسی التماسی و ده‌ها خسارت کلان دیگر در دوران حضور اکثریت آنان در مجلس اتفاق افتاد و این طیف نه تنها مخالفت و مقابله‌ای نکردند بلکه خود از عوامل اصلی این پلشتی‌ها بودند.
۴- رد صلاحیت نزدیک به ۸۰ تن از نمایندگان مجلس دهم برای حضور در مجلس یازدهم به علت فساد اقتصادی بوده است! (تقریباً یک سوم مجموع نمایندگان). این تعداد تا چه ‌اندازه در تصویب برخی طرح‌ها و لوایح موثر بوده‌اند؟! بماند!
۵- اکنون باید از کسانی که به عقده‌گشایی علیه مجلس یازدهم که هنوز تشکیل نشده است، مشغولند پرسید با تکیه بر کدام شایستگی برتر خود، علیه مجلس یازدهم شمشیر کشیده‌اید؟!
۶- کاش افراد طیف یاد شده دستکم برای یک‌بار هم که شده توضیح می‌دادند که چرا بسیاری از مواضع و عملکرد آنان، از جمله در موضوع مورد بحث با مواضع دشمنان تابلو‌دار مردم و نظام مشترک است؟!
البته بی‌انصافی است اگر به این نکته نیز اشاره نشود که تعداد قابل توجهی از اصلاح‌طلبان بیرون از دایره مورد اشاره هستند.
۷- و بالاخره باید به نمایندگان مجلس یازدهم به خاطر برخورداری از این مخالفان بیرونی و درونی تبریک گفت.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۴۱۹۰۳۴۰۱:۴۶:۲۲ ۱۳۹۹/۱/۳۱
با تکیه بر آرای مردمی بیشتری که نسبت به نمایندگان منتخب مجلس یازدهم دارند.
ناشناس۱۴۱۹۵۴۳۱۳:۱۳:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۳۱
همان آرای مردمی بیشتر مورد نظر شما آیا با دوقطبی سازی فضا و رقیب هراسی و نشان دادن در باغ سبز (روابط با کشورهای ظالم و زورگو غربی و در نتیجه همه چی گل و بلبل خواهد شد) بدست نیامد؟
ناشناس۱۴۱۹۵۹۹۱۳:۳۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۳۱
نه، تفاوت چشمگیری نداشتند. در ضمن آرا در دوره خود دارای اعتبار است. بعد از انقضا نمی توان به آن استناد کرد.
ناشناس۱۴۱۹۶۷۸۱۴:۲۴:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۳۱
مهم تعداد نیس مهم کارکرده که مجلس دهم واویلا...
ناشناس۱۴۱۹۷۸۱۱۵:۲۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۳۱
الان دیگه اون آرای مردمی بیشتر رو ندارن و مردم دوستشون ندارند
ناشناس۱۴۱۹۹۲۴۱۶:۵۰:۲۴ ۱۳۹۹/۱/۳۱
توهم را کنار بگذارید
محمد قاسمی۱۴۱۹۰۵۵۰۲:۲۵:۵۴ ۱۳۹۹/۱/۳۱
هرچند آرای بیشتر رو دلیل بر حقانیت یا درستی نمیدانم ولی با شایستگی رای بیشتر میشه گفت نفر اول مجلس قبلی سه برابر نفر اول مجلس فعلی رای داشت. اقبال بیشتر مردم...
ناشناس۱۴۱۹۰۶۷۰۲:۵۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱/۳۱
درود بر حاج حسین شریعتمداری که قلمش طلاست.
ناشناس۱۴۱۹۵۵۰۱۳:۱۶:۵۷ ۱۳۹۹/۱/۳۱
تغاری بشکند ماستی بریزد جهان گرددبه کام کاسه لیسان انشاءالله شما ازاون جنس نیستی ،مردمی هستی وگرنه برات متاسفم .البته من ازمجلس دفاع نمی کنم کلا انتخابات را میگم که چطوری این ها رای آوردند میگن وقتی هیچ اسبی مجال حضوردرمیدان مسابقه نیابد
ناشناس۱۴۱۹۰۹۰۰۴:۳۷:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۳۱
مجلسی که نمایندگانش کمتر از بیست درصد رای واجدین شرایط را بدست نیاوردند وانتخاباتش نه تنها در سایه کرونا بلکه خود عاملی برای انفجار کرونا بوده مسلما از سوی ملت به رسمیت شناخته نخاهد شد
مجلسی که تشکیل نشده۱۴۱۹۱۳۸۰۷:۵۲:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۳۱
جواب:همانطورکه شما(حاج حسین آقا) شایستگی های این مجلس(یازدهم)راتأییدمی کنید(درحالیکه هنوز به میدان نیامده)،انهاهم بدون دلیل ردمی کنند.
ناشناس۱۴۱۹۱۷۹۰۸:۴۹:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۳۱
هنوز مجلسی تشکیل نشده که اینطور کوه تاییدات آن را بر سینه خود می کوبید صبر کنید
ناشناس۱۴۱۹۱۸۴۰۸:۵۲:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۳۱
کاری به ناکارآمدی مجلس دهم که واقعا مجلس بیخودی بود ندارم ولی به این مجلس ۲۵ درصدی هم امیدی نیست. ضمن اینکه آقایان دوران شکوفایی خودشان در زمان ظهور احمدی نژاد را فراموش نکنند. اگر بحث بر کارنامه باشد دوران احمدی نژاد را همیشه جلوی چشمان خود ببینید بعد صحبت از کارنامه کنید!!!
ناشناس۱۴۱۹۲۱۸۰۹:۲۸:۰۳ ۱۳۹۹/۱/۳۱
خودت هم که همیشه برخلاف مصلحت کشور و مردم قلم میزنی و تز میدی و اصولا در این بیست سال اخیر راهکارهایی که نشان دادی یکبار،تاکید میکنم یکبار به نفع مصالح کشور و مردم نبوده.
ناشناس۱۴۱۹۵۴۵۱۳:۱۴:۴۳ ۱۳۹۹/۱/۳۱
دوست عزیز انصاف بده کدام راهکار ارائه شده توسط ایشان بکار گرفته شد ؟؟؟؟؟؟
ناشناس۱۴۱۹۵۸۶۱۳:۳۱:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۳۱
برادر مثلا ۸ قطع نامه شورای امنیت با رأی یار غار مان چین و روسیه نتیجه ی اقدامات وتوصیه های اصلاح طلبان بود؟!
ناشناس۱۴۱۹۵۶۷۱۳:۲۴:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۳۱
ترامپ،نتانیاهو کیهان:برجام توافق خوبي نبود وبايد به اتش كشيده شود
ناشناس۱۴۱۹۲۲۲۰۹:۴۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۳۱
مرد حسابی 8000رای دیگر شمشیر کشی ندارد
ناشناس۱۴۱۹۲۲۵۰۹:۴۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۳۱
پشتیبان مجلس یازدهم، آرای مردم است
ناشناس۱۴۱۹۲۳۵۰۹:۴۶:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۳۱
شایستگی 20%
ناشناس۱۴۱۹۲۵۰۰۹:۵۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۳۱
بر اساس شایستگی حضور و مشارکت ۷۰ درصدی مردم نه بر اساس مشارکت ۴۱ درصدی آره برادر !!!
کیان۱۴۱۹۹۲۸۱۶:۵۲:۴۳ ۱۳۹۹/۱/۳۱
عملکرد اصلاحطلبان و طیف منتسب به جناب هاشمی آنقدر ضعیف بود که انگیزه ای برای حضور بدنه اجتماعی آنان فراهم نکرد. حقایق را وارونه جلوه ندهید
ناشناس۱۴۱۹۹۵۱۱۷:۲۳:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۳۱
خخخخه پس شایستگی هم بر اساس 100 درصدی است نه 70 درصدی!!!!!!
ناشناس۱۴۱۹۲۵۷۱۰:۰۲:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۳۱
برجام در سال 94 و در مجلس نهم تصویب شد چه ربطی به مجلس دهم دارد؟
ناشناس۱۴۱۹۵۲۰۱۲:۵۶:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۳۱
ببين گند برجام چه جور در اومده كه ميگن آفتاب تابان رفع كننده تحريم ها صبح بدون تحريم كار امير كبير زمان زنرال دستگاه ديپلماسي كسي كه 100 سكه با همراهانش گرفت نيست كار اصولگراهاست، واقعا ديگه خيلي پرروييد
ناشناس۱۴۱۹۲۸۷۱۰:۲۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۳۱
مدیران ناتوان و فاسد چه از اصلاح طلب چه از اصول گرا باید اول مجازات کرد و سپس به زباله دان تاریخ فرستاد.
ناشناس۱۴۱۹۷۷۲۱۵:۲۲:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۳۱
اینها مدیر نیستند حیف لغت که برای این گونه افراد استفاده بشه.
ناشناس۱۴۲۰۱۵۶۲۰:۲۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۳۱
برخی محاکمه نشدند ولی از طرف مردم الان در زباله دان هستند فقط به رویشان نمی آورند !
ناشناس۱۴۱۹۳۶۰۱۱:۱۰:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۳۱
مثل همیشه می زنی وسط خال
dayani۱۴۱۹۳۶۶۱۱:۱۶:۴۲ ۱۳۹۹/۱/۳۱
مواردی که در بند 3 آورد ه اید، در دوران مجلس یازدهم نیز وجود خواهد داشت، چون منشاء برون مجلسی دارد. فقط برای درستی سنجی این ادعا باید یکی دو سال صبر کرد.
ناشناس۱۴۱۹۴۰۰۱۱:۴۳:۴۵ ۱۳۹۹/۱/۳۱
بذار مجلس یازدهم بیاد بعد سینه چاک کن. خدا کنه در این زمینه رو سیاه نشی.
ناشناس۱۴۱۹۷۰۴۱۴:۴۰:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۳۱
تجربه حمایت همه جانبه از محمودی و بعد ابراز ندامت
ناشناس۱۴۱۹۴۱۱۱۱:۴۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۳۱
جناب شریعتمداری خود شما چند دهه روی همه شمشیر کشیدید یعنی خیلی شایستگی داشتید؟
ناشناس۱۴۱۹۴۶۸۱۲:۲۰:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۳۱
لب کلام !چون شایستگی ندارند حمله می کنند زیرا از موفقیت مجلس جدید می ترسند و به قطار آماده حرکت با همه وجود سنگ می زنند.
علی عسک۱۴۱۹۵۷۶۱۳:۲۷:۰۵ ۱۳۹۹/۱/۳۱
حسین شریعتمداری فقط می تواند بدیها را بسازد ولی چشم دیدن حتی یک خوبی در شخصی یا کسی اورا زجر میدهد و نمی بیند ... من خالف هستم حالا هر چه بود ...
ناشناس۱۴۱۹۶۷۰۱۴:۲۰:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۳۱
مجلس دهم و یازدهم هیچ فرقی نداشته و نخواهند داشت
حسین.۱۴۱۹۷۵۴۱۵:۱۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱/۳۱
این ادعا که اکثریت مجلس دهم اصلاحطب بودند درست نیست. مجلس ۲۹۰ نماینده داره در حالی که فراکسیون امید حدود ۱۱۰ نفر بودند که همشون هم اصلاح طلب نبودند. اگه اصلاح طلبها اکثریت بودند عارف رئیس مجلس می شد نه لاریجانی اصولگرا.
ناشناس۱۴۱۹۷۷۸۱۵:۲۵:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۳۱
دعواهای جناحی حسین خان تمامی ندارد هر دو گروه در این چند سال فرصت داشتند شایستگی اشان را اثبات کنند که رفوزه شدند مردم با عدم شرکت در انتخابات بر این بی عرضه گی هر دو جناح مهر تایید زدند
ناشناس۱۴۱۹۷۹۶۱۵:۳۳:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۳۱
مجلس و کل پست های انتخابی و انتصابی مبارک خودتون و همفکرانتون باشه جناب شریعتمداری دیگه مردم بی خیال شدن شما هم لطفا بی خیال شید و دست از سرمون بردارید. پ ن :سند بی خیالی مردم هم درصد مشارکت در انتخابات اسفند میباشد.
ناشناس۱۴۱۹۸۸۶۱۶:۲۹:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۳۱
ا دیدگاه من با آقای شریعتمداری یکی نیست، اما به درستی گفته اصلاح طلب نماها ، و تاکید دارد که با اطلاح طلبان واقعی فاصله دارند همان طور که یک عده، اصولگرا نما هستند و با اصولگرایان واقعی فاصله دارند ..امیدوارم این مجلس به جای دعواهای سیاسی، برای رفاه مردم تلاش کنند
من۱۴۱۹۹۲۹۱۶:۵۳:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۳۱
دو کلمه حرف حساب...
ناشناس۱۴۱۹۹۵۳۱۷:۲۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۳۱
همچین میگو ئید مجلسسسسس ! که انگار چه گلی سر مردم گذاشته اند این مجالسسسسسسسس !
حمید۱۴۱۹۹۹۸۱۷:۵۷:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۳۱
خدا خیرتون بده کمک کارگران بازنشسته تامین اجتماعی باشید به خدا یک ریال بیشتر از حقمون نمی خوایم درود برمجلس یازدهم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. این صدای اقتدار ایران است ...

  4. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  5. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  6. وحدت ملی با وعده صادق

  7. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  8. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  9. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  10. کمی دیر نیست؟

  11. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  12. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  13. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  14. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  15. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  16. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  17. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  18. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  19. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  20. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  21. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  22. اسراییل چه باید بکند؟ 

  23. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  24. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. این صدای اقتدار ایران است ...

    2. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    3. وحدت ملی با وعده صادق

    4. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    5. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    6. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    7. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    8. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    9. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    10. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    11. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    12. اسراییل چه باید بکند؟ 

    13. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

    14. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

    15. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

    16. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

    17. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

    18. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

    19. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

    20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

    21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

    22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

    23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

    24. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

    25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

    آخرین عناوین