سخنگوی دولت: حتی یک دلار هم گم نشده است/ نظارت را بسیار مفید می‌دانیم

گروه سیاسی الف،   3990127107 ۳۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی دولت گفت: به ملت ایران اطمینان می‌دهم حتی یک دلار هم از بودجه سال ۹۷ گم نشده است و همه این‌ها به طور مشخص محاسبه خواهد شد.

سخنگوی دولت: حتی یک دلار هم گم نشده است/ نظارت را بسیار مفید می‌دانیم

به گزارش ایرنا، «علی ربیعی» امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران افزود: دولت نظارت را بسیار مفید می‌داند و یکی از نظارت پذیرترین دولت‌های بعد از انقلاب، دولت یازدهم و دوازدهم بوده است.

ربیعی افزود: هیچ دولتی مانند دولت یازدهم و دوازدهم مورد نظارت شدید سازمان‌های نظارتی و نیز افکار عمومی قرار نداشته است.

وی به باز بودن فضای عمومی برای نظارت بر دولت و نقدهایی که مطرح می‌شود، اشاره کرد و گفت: به اعتقاد من این نقدها در سال‌های گذشته بی‌نظیر بوده است و مردم می‌توانند قضاوت کنند که دولت چقدر در معرض شفافیت قرار دارد.

سخنگوی دولت افزود: امیدواریم گزارش تفریغ بودجه نسبت به همه بودجه بگیران مراعات شود و تفکیکی قائل نباشیم و تفریغ بودجه باید شامل گزارش همه دستگاه‌ها باشد.

وی با اشاره به برخی از موارد مطرح شده در گزارش تفریغ بودجه ۹۷ از سوی رئیس دیوان محاسبات کشور که روز گذشته در صحن علنی مجلس ارائه شد، گفت:‌ از جمله مواردی که در این گزارش به صورت کلی پرداخت شده و به جزئیات آن اشاره نشده، موضوع ارز است.  وقتی که عدد کلی در این زمینه اعلام می‌شود در جامعه ابهام ایجاد می‌کند.

ربیعی در ادامه گفت:‌ همه مطلع هستند بخش‌هایی که ارز دریافت کرده اند، اما وارداتی نداشته اند نیز تحت کنترل هستند و حتی یک دلار آن نیز حساب و کتاب دارد.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه ما در حال حاضر یک و نیم میلیارد دلار پرونده رسیدگی به این موضوع داریم، گفت: ‌بخشی از این رسیدگی‌ها به قوه قضاییه ارسال شده است که شاید حدود ۷۰ یا ۸۰ میلیون دلار شود.

ربیعی افزود: ضمن احترام به گزارش دیوان محاسبات در مورد تفریغ بودجه سال ۹۷، به ملت ایران اطمینان می‌دهم چیزی نیست که ما بگوییم حتی یک دلار از این مبلغ چیز ناپیدایی است و یا گم شده است و همه این‌ها به طور مشخص محاسبه خواهد شد.

سخنگوی دولت یکی دیگر از موارد مورد انتقاد دولت به گزارش تفریغ بودجه را موضوع خصوصی سازی ذکر کرد و افزود:‌ این گزارش از سوی دولت، غیر دقیق خوانده شده و وزیر اقتصاد و دارایی نیز آن را غیردقیق می‌داند.

ربیعی تصریح کرد: ‌مبانی ۲۷ درصد باید مشخص شود و تا این کار انجام نشود ما نمی‌توانیم هیچ قضاوتی کنیم.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری اختصاص ۱۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان به صندوق فولاد را قانونی دانست و افزود:‌ این بدهی دولت به صندوق بود و پس از آن هیچ مصوبه‌ای برای پرداخت به جاهای دیگر نداشتیم.

سخنگوی دولت با اشاره به اقدام دولت برای شروع مرحله دوم خصوصی سازی گفت: آغاز این کار با حضور شستا در بورس انجام شد.

وی نحوه واگذاری بانک‌ها از سوی دولت را اقدامی اصولی دانست که در گزارش تفریق بودجه سال ۹۷ مورد انتقاد قرار گرفته است.

ربیعی در پاسخ به سوالی درباره پرواز هواپیمای ایرانی به جده گفت:‌ با وزیر امور خارجه در این زمینه صحبت کردم که ایشان هیچ اطلاعی از این موضوع نداشت و از وزیر راه و شهرسازی نیز در این زمینه جویا شدم و این پرواز یک پرواز اداری بوده که کارمندان شرکت هواپیمایی دولتی ما آنجا حضور داشتند و این هواپیما برای بازگرداندن این افراد به جده رفته و هیچ اقدام سیاسی در این پرواز صورت نگرفته است.

کاهش آمار مبتلایان به کرونا در کل کشور

 سخنگوی دولت با اشاره به اینکه گزارش‌های ارائه شده در جلسه امروز گویای کاهش آمار مبتلایان به کرونا بود، اظهار داشت: آمارها نشان می‌دهند روند ابتلا به کرونا در کل کشور با شیب کند رو به کاهش است.

ربیعی خاطرنشان کرد: اگر روال به همین صورت پیش برود، شاید خبرهای خوبی در آینده داشته باشیم، بعنوان مثال در تهران ۴۰ درصد نسبت به اوایل فروردین متوفیان کاهش داشته و یا آقای دژپسند که معین استان اصفهان هستند گزارشی دادند که پریشب فوتی در اثر کرونا نداشتیم.

وی تشریح جزئیات جلسه امروز هیئت دولت گفت: در جلسه امروز همچنان بر ضرورت تولید اقلام مورد نیاز به خصوص کیت‌های جدیدی که شرکت‌های دانش بنیان آماده کرده اند و میزان آنتی بادی بدن را نشان می‌دهند، تاکید شد.

ربیعی با اشاره به نرخ گندم اظهار داشت: آزادپزهای ما با نرخ دو هزار و ۷۰۰ تومان یعنی مثل نانوایی‌های صنعتی‌ها محاسبه می‌شدند، اما با تصمیماتی که گرفته شد مقرر شد، آزادپزها هم به نرخ ۹۰۰ تومان برگردند بنابراین قیمت نان در آزادپزها هم افزایش نخواهد داشت.

سخنگوی دولت گفت: همچنین در جلسه امروز مقرر شد برخی از مراکزی که شهرداری‌ها، وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی به مردم اجاره داده بودند، بخشودگی اجاره بها داشته باشند، چون این کسب و کارها بر اثر کرونا درآمد نداشتند.

ربیعی همچنین اعلام کرد: ضوابط اجرایی بودجه سال ۹۹ در جلسه امروز هیئت دولت به طور کامل تصویب شد.

دیدگاه کاربران

رشید۱۴۱۵۴۸۶۱۶:۵۱:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۲۷
پس باید مسولان دیوان محسابات کشور را به جرم دروغ وتشویش اذهان عمومی دستگیر و زندانی شواند
ناشناس۱۴۱۵۹۱۶۲۲:۵۸:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۲۷
پس شما هم به محمود فقط تهمت میزدید گم شده گم شده؟
ناشناس۱۴۱۶۲۴۶۰۸:۴۱:۴۳ ۱۳۹۹/۱/۲۸
بله یک دلار هم گم نشده ،درسته ..رفته تو حساب این و اون رانت دار وابسته به مسئولان نظیر امثال حسین فریدون ها ..گم نشده رفته تو حساب شخصی افراد مگه مفسدان که تو هوا یک دلار را میزنند میگذارند گم شود قوه قضاییه لطفاً از توان نیروهای امنیتی انتظامی در جهت دست گیری و معرفی و قطع دست و پای دزدان بیت المال استفاده کنید
ناشناس۱۴۱۵۵۰۹۱۷:۱۸:۰۴ ۱۳۹۹/۱/۲۷
به آنهايي كه دلار داده ايد وكالا وار نكرده اند آيا دلار ها را پس گرفته ايد ؟
علی 671۱۴۱۵۵۱۰۱۷:۱۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۲۷
استاد .. بله راست است یک دلار هم دزدیده نشده فقط میلیون ها دلار نجومی بیگران برده اند .ذهن رهبری بزرگ و ملت بیدار ایران می داند که در این دولت ظرف این هفت سال کی و چه کسانی به عنوان دزد و اختلاسگر پای میز محاکمه رفته اند و چه مقدار دیگر باید بروند فریدون ها. رئیس بانک مرکزی ، رئیس خصوصی سازی ، برادر عراقچی ، برادر جهانگیری و .. برادر دیگر این ها پاکان دولت تدبیر و امید هستند دختران وزرا ، و امثالهم .باز ربیعی بگوید یک دلار هم گم نشده .این همه اختلاس گر توسط قوه قضاییه محاکم شده و حکمشان صادر شده باز استاد می فرمایند یک دلار گم نشده .شما دیگر که هستید استاد ماست مالی
ناشناس۱۴۱۵۵۱۶۱۷:۲۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۲۷
بله درست میگه ،یک دلار گم نشده بیش از یک دلار گم شده ..بالاخره ..زاده ها تو کانادا و آمریکا خرجشان سنگین است ..؟؟؟؟؟
ناشناس۱۴۱۵۵۶۹۱۸:۱۲:۰۷ ۱۳۹۹/۱/۲۷
بررسی خواهیم کرد پی گیری می شود نبوده نیست وزیر گفته نیست یعنی تمام خب نبوده ونیست بابا ملت رو چی فرض کردید ؟ شما هم نمی دونید دلار ها کجا رفته می فرمایید "نمی گذاریم" و ..این یعنی اصلا خبر ندارید وگرنه رسما سند می دادید واکنون شاکی می شدید . همان گونه که الان شما هم یک متهم هستید بالقوه . کسی که مسوول باشد ومکرر بگوید دزدی وتخلف نشده بعد اثبات شود تخلف ودزدی وفساد بوده حکمش چیست؟ دلار های جهانگیری رو پس بدهید نام دریافت کنند ها رو بدهید رفتند نخ دندون وارد کردند وخوراک سگ برای سگ هاشون بعد ملت اینه اوضاع اش برود دست کند در صندوق ذخیره و.. شما ها به رهبری هم دروغ گفتید و..
ناشناس۱۴۱۵۵۷۴۱۸:۱۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱/۲۷
پس در دولت احمدی نژاد هم نه دکلی گم شد و نه پول نفتی!!!
ناشناس۱۴۱۶۰۳۴۰۰:۵۳:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۲۸
منظورت اینست که چون در زمان احمدی نژاد خلاف شده پس اینها هم میتوانند خلاف کنند . واقعاً که ..
ناشناس۱۴۱۵۵۸۵۱۸:۲۸:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۲۷
قطعا این گفته ایشان صحیح ترین حرفی است که ایشان در دوران سخنگویی بیان نموده. اما نگفته که همه این دلارهای گم نشده چه شده.
ناشناس۱۴۱۵۶۰۵۱۸:۴۵:۵۵ ۱۳۹۹/۱/۲۷
معلومه دلار با ارزش گم نمیشه بالاکشیده میشه
ناشناس۱۴۱۵۶۲۴۱۸:۵۴:۰۳ ۱۳۹۹/۱/۲۷
گم نشده دزدیده شده
ناشناس۱۴۱۵۶۴۱۱۹:۰۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱/۲۷
مشت نمونه خروار است. دیوار حاشا هم بلند. وقتی دکل نفت به آن ابعاد گم میشود اتفاقی نمی افتد،مطمئنا این دلارها هم به همون روز دچار میشود
بهرام۱۴۱۵۶۴۴۱۹:۰۷:۴۲ ۱۳۹۹/۱/۲۷
آقای سخنگو اگر دلار ها گم نشده پس بفرمایید این دلارها کجاست و دست چه کسی است فقط با گفتن یک جمله کوتاه گم نشده نمیشود جواب حتما توی جیب ماست یا اقازاده ها سالهاست همین جواب را به مردم می دهید
ناشناس۱۴۱۵۷۳۵۲۰:۳۳:۵۸ ۱۳۹۹/۱/۲۷
دلار که گم نمیشه. از صندوقی به صندوق دیگر منتقل می‌شود.
ناشناس۱۴۱۵۷۵۷۲۰:۴۸:۱۴ ۱۳۹۹/۱/۲۷
باسندو مدرك حساب بدين
ناشناس۱۴۱۵۷۸۱۲۰:۵۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۲۷
کاملا درسته که یک دلار گم نشده! میلیاردها دلار دزدیده شده!
ناشناس۱۴۱۵۸۳۴۲۱:۴۷:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۲۷
از ارزش ریال مشخصه
ناشناس۱۴۱۵۸۴۹۲۱:۵۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۲۷
جنگ زرگری تکرار می شود
ناشناس۱۴۱۵۸۶۷۲۲:۰۹:۰۷ ۱۳۹۹/۱/۲۷
آقای ربیعی در 《 روز محاسبه الهی 》 هم همین مطالب را خواهید گفت ، قطعاً بهتر از خیلی ها می دانید در آنجا از لابی و.. خبری نیست .
ناشناس۱۴۱۵۹۱۰۲۲:۴۹:۱۷ ۱۳۹۹/۱/۲۷
ربیعی : هیچ دولتی مانند دولت یازدهم و دوازدهم مورد نظارت شدید سازمان‌های نظارتی و نیز افکار عمومی قرار نداشته است. برای اینکه از ..ترین دولتها پس از انقلاب بوده است. 5 برابر شدن حجم اسکناس در گردش برای خاصه خرجیهای دولت از جیب مردم و یک پنجم شدن دارائیهای نقدی مردم، واگذاری شرکتهای دولتی به صورت رانتی و پرداخت حقوقهای نجومی و ناپدید نمودن تمام پولهای بلوکه شده مرجوعی در زمان اوباما و پس از امضای برجام که گویا بیش از 100 میلیارد دلار بوده است. تنها بخشی از کوه یخ فساد و غارتگری در زمان دولت تدبیر و امید است.
ناشناس۱۴۱۵۹۴۷۲۳:۲۵:۳۹ ۱۳۹۹/۱/۲۷
جناب ربیعی قطعا گم نشده ولی .. حرف شمادرست گم نشده ولی نگفتی سرقت نشده است
ناشناس۱۴۱۵۹۸۴۲۳:۵۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱/۲۷
شاید یورو بوده و نه دلار؟
ناشناس۱۴۱۵۹۹۴۰۰:۰۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۲۸
اگه مرکز آمار غلط میگه کنسل کنید برای چی حقوق میدید
ناشناس۱۴۱۶۱۱۸۰۲:۲۵:۵۴ ۱۳۹۹/۱/۲۸
هیچ آقازاده ای نخورده.اونا از جاهای دیگه میخورن بدون گذاشتن هیچ ردی. تو بازار سیاه فروختن به ملت با خدا تومن که کسری بودجه رو باهاش جبران کنن. همیشه هم ازین اخبارای پوششی استفاده میکنن که اوضاع بدتر رو بپوشونن باهاش کجای این دولت انتقاد پذیر بود. آقای رییس جمهور شما یه طرح بنزین رو که معلوم نبود چطوری میخواستید تو گوش ملت بکنید رو اونجوری کردید.حالا ما منتقد.انتقاد کنیم میشیم انگلیسی ووووو
ناشناس۱۴۱۶۱۳۴۰۲:۵۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۲۸
آخه در بازار یک دلاری نداریم همه دلارها ۱۰۰ است وقتی چیزی نیست خوب معلوم است گم نمی شود
ناشناس۱۴۱۶۱۵۸۰۴:۳۱:۵۷ ۱۳۹۹/۱/۲۸
اگه یه دلار هم گم شده مشکلی نیست همون زیر میزها مخصوصا برخی وزرای آقا زاده پرور را خوب بگردند پیدا میشه خودتان را ناراحت نکنید مال دنیا ارزش نداره
ناشناس۱۴۱۶۲۴۰۰۸:۳۷:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۲۸
درست مي فرمايند گم نشده به خودي ها رسيده
ناشناس۱۴۱۶۲۹۸۰۹:۴۱:۳۹ ۱۳۹۹/۱/۲۸
هرچيزي امكان دارد زماني كه دكل حفاري گم مي شود، نمي تواند شتر با بارش گم شود
ناشناس۱۴۱۶۳۸۷۱۰:۳۷:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۲۸
گم نشده، جایی که دوست داشتیم و به کسی مربوط نیست خرج شده
ناشناس۱۴۱۶۴۲۴۱۱:۰۲:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۲۸
توی این دو ماهه کرونایی، معلوم شد میلیاردها دلار دزدیده شده ، حداقل 100 هزار میلیارد تومان خلق پول شده، رانت 500 هزار میلیارد تومانی برای خصولتیها در بورس ایجاد شده !!! به جای واژه نامانوس خصولتی بگیم خصومتی !!! خصوصی - ..
ناشناس۱۴۱۶۵۳۵۱۲:۱۴:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۲۸
از دیده مردم گم شده وگرنه شما که می دونین کجاست..که مهم نیست
ایرانی مسلمان درد کشیده عاشق وطن۱۴۱۶۵۷۲۱۲:۴۰:۲۰ ۱۳۹۹/۱/۲۸
الله اکبر دلار یعنی 16000 تومان در خانه کوچک ما گاهی بیش از اینها گم میشه . عجب دولت دقیقی!!! صداقت آرزوست
شمس۱۴۱۶۶۲۷۱۳:۲۹:۱۴ ۱۳۹۹/۱/۲۸
رئیس بانک مرکزی گفته که گم نشده بلکه برای کالا بوده و معمولا تا هشت ماه طول می کشه که خرید برگرده جناب دکتر همتی از سال 97تا الان فکر کنم حداقل هشت ماه گذشته و عوام فریبی نکن
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  3. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  4. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  5. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  6. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  7. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  8. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  9. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  10. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  11. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  12. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  13. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  16. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  17. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  18. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  19. واکنش احمدی‌نژاد به عملیات موشکی سپاه/ وعده زارع‌پور درباره افزایش سرعت اینترنت

  20. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  21. یک سیلی برای تنبیه

  22. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  23. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  24. بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است

  25. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

آخرین عناوین