زندانی فراری بار دیگر گرفتار دام پلیس شد

گروه حوادث الف،   3990127103

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری زندانی فراری در این شهر خبر داد و گفت: وی به اتهام حمل ماده مخدر هروئین دستگیر شده و پس از صدور حکم قضائی دوران محکومیت خود را می گذراند پس از طی زمان مرخصی دیگر بازنگشته و متواری بود.

محمد معظمی گودرزی، فرمانده انتظامی شهرستان کرج، امروز در گفت‌وگو با فارس، گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تردد یک زندانی فراری در سطح شهرستان کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کرج قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به این که متهم فراری به صورت دائم در حال نقل مکان بود، یافتن ردی از وی را وارد مرحله پیچیده ای می‌کرد تا این که ماموران با انجام تحقیقات گسترده مخفیگاه وی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: متهم که به اتهام حمل ماده مخدر هروئین توسط پلیس دستگیر شده و پس از صدور حکم قضائی دوران محکومیت خود را می گذراند پس از طی زمان مرخصی دیگر بازنگشته و متواری بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 به ماموران اطلاع دهند.