کاهش دمای هوا در برخی نقاط کشور طی هفته جاری

گروه اجتماعی الف،   3990115030 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار
کاهش دمای هوا در برخی نقاط کشور طی هفته جاری

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش دمای هوای سواحل شمالی، شمال غرب و استان‌های جنوبی دامنه البرز طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: طی امروز و فردا (۱۵ و ۱۶ فروردین ماه) در شمال شرق و شرق کشور بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در ارتفاعات جنوب شرق رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد:‌ طی روز شنبه (۱۶فروردین) در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه های البرز در استان های قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. این وضعیت همچنین روز یکشنبه (۱۷ فروردین) در سواحل شرقی دریای خزر، شمال شرق ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از مرکز و شرق کشور رخ می دهد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی روزهای جمعه، شنبه و به ویژه یکشنبه با توجه به شدت بارش در شمال‌شرق ریزش تگرگ در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست.

ضیاییان درباره وضعیت جوی طی روز دوشنبه نیز تصریح کرد: روز دوشنبه نیز در شمال غرب و سواحل غربی و مرکزی دریای خزر، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطقی از غرب و جنوب غرب رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می شود.

وی افزود: طی روز سه شنبه گستره بارش، کل نوار شمالی کشور را فرا خواهد گرفت و موجب بارش شدید باران در سواحل دریای خزر به ویژه سواحل غربی و مرکزی دریا و از اواخر وقت همراه با وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ در شمال شرق خواهد شد. همچنین در این روز در دامنه های زاگرس مرکزی و مناطقی از مرکز و جنوب غرب نیز رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: شایان ذکر است سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل شمالی و شمال غرب بین ٨ تا ١٢ درجه و در استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز بین ۶ تا ٨ درجه کاهش می‌یابد.

وی درباره وضعیت آب و هوای تهران طی دو روز آینده نیز گفت: فردا (۱۶ فروردین ماه) آسمان تهران در روز به تدریج ابری همراه با افزایش باد و گاهی رعد و برق و بارش خفیف باران پیش‌بینی می‌شود. همچنین آسمان شبانگاهی تهران ابری همراه با بارش خفیف باران و گاهی به همراه رعد و برق و به تدریج کاهش ابر پیش‌بینی می شود. بیشینه و کمینه دمای هوا به ترتیب ۲۱ و ۹ درجه سانتیگراد است.

ضیاییان افزود: در روز (۱۷ فروردین ماه) نیز آسمان پایتخت قسمتی ابری همراه با گاهی وزش باد و در بعد از ظهر به همراه افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دمای هوای این روز هم به ترتیب ۲۰ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین