کی‌روش به کاهش دستمزدش در تیم ملی کلمبیا رضایت می‌دهد؟

گروه ورزشی الف،   3990114078

 یک نشریه کلمبیایی در گزارشی به بررسی شرایط بحرانی موجود و تأثیر آن بر دستمزد سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کلمبیا پرادخته است. 

به گزارش تسنیم، روزنامه کلمبیایی «El Nuevo Siglo» چاپ بوگوتا در گزارشی به بررسی وضعیت موجود در نتیجه شیوع ویروس کرونا در سطح جهان که باعث به تعلیق در آمدن لیگ‌ها و تورتمنت‌های مختلف در سطح جهان و البته به تعویق افتادن بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 شده، پرداخته و بر تأثیر اقتصادی که این بحران به فوتبال جهان وارد کرده، اشاره کرده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: بارسلونا که از جمله باشگاه‌هایی است که بیشترین لطمه اقتصادی را از شیوع ویروس کرونا خورده، با بازیکنانش برای کاهش دستمزدهای‌شان به توافق رسیده است. باشگاه‌هایی همچون بایرن مونیخ، منچسترسیتی و یوونتوس هم در بین باشگاه‌هایی هستند که با بازیکنان خود برای کاهش دستمزدها در این شرایط بحرانی یا به توافق دست یافته‌اند یا در حال کار بر روی این موضوع هستند.

در ادامه این گزارش می‌خوانیم: در رده ملی هم این موضوع لحاظ شده است، به طوری که فدراسیون فوتبال اکوادور که در ماه ژانویه اقدام به استخدام جوردی کرایف کرد، از او خواسته قراردادش با این فدراسیون را به طور موقت به حالت تعلیق دربیاورد، اگرچه این سرمربی هلندی تصمیم گرفت به جای این کار، دستمزد خود و دستیارانش به طور قابل‌توجهی کاهش یابد.

در ادامه این گزارش آمده است: در کلمبیا هم کارلوس کی‌روش پرتغالی، سرمربی تیم ملی این کشور به پرتغال بازگشته و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد چون ماندنش در کلمبیا به دلیل به تعلیق در آمدن تمامی فعالیت‌های ورزشی، فایده‌ای نداشت. پرسش اما اینجاست که آیا فدراسیون فوتبال کلمبیا به کی‌روش پیشنهاد کاهش دستمزد در این شرایط را خواهد داد؟ و پرسش دیگر اینکه آیا خود کی‌روش اصلاً چنین پیشنهادی را به فدراسون فوتبال کلمبیا خواهد داد؟

در بخش پایانی این گزارش نوشته شده است: اگرچه فدراسیون فوتبال کلمبیا از وضعیت مالی خوبی برخوردار است، اما باید احتمال چنین توافقی را با کی‌روش در نظر گرفت، این در حالی است که باشگاه‌های ثروتمند هم با بازیکنان خود برای کاهش دستمزدشان به توافق رسیده‌اند.

همچنین نسخه اسپانیایی سایت «گل» خبر داد، کارلوس کی‌روش که بند نظارت و همکاری با تیم‌های پایه کلمبیا را هم در کارنامه‌اش دارد، در روزهای قرنطینه دست از کار نکشید و از طریق فضای مجازی با آرتوو ریس سرمربی تیم زیر 20 سال کلمبیا، هکتور کاردنس سرمربی تیم زیر 17 سال کلمبیا، خورخه سرنا سرمربی تیم زیر 15 سال کلمبیا، مدیر تیم‌های ملی کلمبیا و مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال کلمبیا ارتباط گرفته و در خصوص چگونگی تمرین بازیکنان در این شرایط بحث و تبادل نظر کرده است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  2. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. از سنگ صدا درآمد، از اصلاح‌طلبان نه!

  22. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  23. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  24. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  25. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

آخرین عناوین