سیزده‌بدر ممنوع

گروه اجتماعی الف،   3990112087

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پارک و بوستان‌های پایتخت در سیزده‌بدر تحت رصد و کنترل پلیس است، گفت: اجازه ورود و اتراق در حاشیه پارک‌ها و بوستان‌ها داده نخواهد شد.

سیزده‌بدر ممنوع

به گزارش ایسنا، سردار  حسین رحیمی، درباره تدابیر پلیس برای سیزده‌بدر گفت:در راستای حفظ سلامت مردم و اجرای طرح فاصله گذاری فیزیکی مسئولان بهداشتی تصمیم برآن شد حضور در پارک ها و مراکز تفرجگاهی ممنوع شود.

وی با اشاره به اینکه این موضوع در روز ۱۳ فروردین امسال شدت بیشتری خواهد گرفت، گفت: حدود ۱۴۰۰ پارک کوچک و بزرگ در تهران داریم که بیش از ۱۰۰ مورد از این پارک‌ها عبارت از پارک‌های بزرگ و جنگلی هستند که امکان تردد خودرو در آن‌ها وجود دارد همچنین ۱۹۰ پارک و بوستان بزرگ داریم که از ساعت ۵ صبح روز ۱۳ فروردین همه پارک‌ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها مسدود و از ورود افراد به مراکز جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه از مردم درخواست می‌کنم که از حضور در مراکز و مجامع عمومی خودداری و رعایت کنند،گفت:  همکاران ما برای امنیت مردم و برای اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در روز طبیعت از ۵ صبح تا ۲۴ در این مراکز حضور خواهند داشت و به اجرای ماموریت‌های  محوله می‌پردازند.

رحیمی با تاکید بر اینکه روز ۱۳ فروردین حضور در پارک‌ها و حتی اتراق و حضور در حاشیه پارک‌ها هم ممنوع است و در این طرح موتور سیکلت سوارها و خودرو فرقی نخواهد داشت، اظهارکرد: کل پارک‌ها را بسته‌ایم و چنانچه کسی در حاشیه پارک‌ها توقف کند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شود و در صورتی که به تذکر پلیس توجه نکند خودرویش توقیف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از ساعت ۵ صبح تا ۲۴ کل پارک‌ها کنترل و مراقبت خواهد شد و از توان پلیس ویژه، پلیس یگان امداد، پیشگیری، یگان خدمات شهرداری استفاده می‌شود،گفت: تمامی مبادی ورودی و خروجی پایتخت از ۸ فروردین کنترل می‌شود و اجرای این طرح را تا روزی که ابلاغ کنند، ادامه می‌دهیم و فقط کسانی می‌توانند به تهران وارد شوند که ساکن پایتخت باشند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در اجرای این طرح تاکنون به بیش از ۳۳۳ هزار خودرو تذکر داده و تعداد اندکی را هم برگردانده ایم، گفت: حدود ۳۰۰۰ هزار خودرو در اجرای این طرح جریمه شده‌اند.

رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۴۶ درصد ورودی و خروجی تهران نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش دارد که در سطح شهر تهران بالغ بر ۵۰ درصد کاهش تردد تاکنون داشته‌ایم، اظهارکرد: ایست بازرسی را به سه راه نعلبندان برده‌ایم و در آنجا کنترل‌ها انجام می‌شود.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین