بانوی ۹۸ ساله مشهدی کرونا را شکست داد

گروه اجتماعی الف،   3990112061

جانشین رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه مبارزه و کنترل کرونا گفت: با تلاش تیم‌های پزشکی بانوی ۹۸ ساله مشهدی که به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) بستری بودT توانست کرونا را شکست دهد.

بانوی ۹۸ ساله مشهدی کرونا را شکست داد

به گزارش وب‌دا، شاپور بدیعی  اظهار کرد: این بانوی سالمند که ۲۷ روز پیش به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ و شدت بیماری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان امام رضا(ع) بستری‌شده بود با تلاش تیم‌های پزشکی و درمانی توانست از بحران بیماری عبور کرده و سلامتی خود را بازیابد.

سلامتی مادرم را مدیون لطف الهی و تلاش کادر درمانی کرونایی‌ها هستم/ مردم در خانه بمانند

فرزند این مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی با قدردانی از اقدامات تیم درمانی مادرش، گفت: سلامتی مادرم را مدیون لطف الهی و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کادر درمانی کرونایی‌ها هستم.

سعیده حسن‌زاده اظهار کرد: مادرم از اوایل اسفندماه سال گذشته علائم مشکوک به کرونا را با تب و لرز شدید و درد در قفسه سینه، قلب و سر داشت که بلافاصله سی‌تی‌اسکن و آزمایش‌های لازم را گرفتیم که جواب آن‌ها با نظر پزشکان مثبت اعلام شد.

وی افزود: پس از مثبت بودن کووید ۱۹ مادرم، او را در تاریخ ۱۵ اسفندماه سال ۹۸ در بیمارستان امام رضا(ع) بستری شد و به مدت ۲۷ روز در این مرکز درمانی بستری بود.

فرزند مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی ادامه داد: مادرم سابقه بیماری کلیه داشته، اما کرونا خوشبختانه توانست بهبودی خود را بازیابد و من و تک‌تک اعضای خانواده‌ام سلامت او را مدیون لطف الهی و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر کادر درمانی کرونایی‌ها هستیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات بی‌پایان از کادر درمانی، تصریح کرد: از تلاش مدافعان سلامت در امر درمان تمامی بیماران کرونایی به‌خصوص مادرم تقدیر و تشکر ویژه ‌می‌کنم و عاقبت‌به‌خیری تمامی آنان را از ایزد منان مسئلت می‌کنم.

حسن‌زاده تأکید کرد: من و اعضای خانواده‌ام همواره به توصیه مسئولان در مورد در خانه ماندن گوش کردیم و از اول اسفندماه سال گذشته که ویروس کرونا در کشور وارد شد تا این لحظه که بیش از ۴۰ روز از آن زمان سپری‌شده، از خانه بیرون نیامدیم و تنها مورد خروجمان از منزل برای پیگیری موارد درمانی مادرمان بوده است.

فرزند مادر ۹۸ ساله بهبودیافته کرونایی خطاب به عموم مردم، گفت: از مردم می‌خواهم که به توصیه‌های مسئولان ستاد مبارزه با کرونا گوش کنند و در خانه بمانند تا کادر درمانی کرونایی‌ها دغدغه‌ای در جهت اضافه شدن تعداد این نوع بیماران نداشته باشند و تمرکزشان فقط معطوف درمان بیماران فعلی باشد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین