بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی

گروه عکس الف،   3990112041 ۱۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۸ تکراری یا غیرقابل انتشار

آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه صبح امروز سه شنبه (۱۲ فروردین) به همراه سخنگوی قوه قضاییه از مجتمع بیمارستانی و نقاهتگاه دو هزار تختخوابی شهید دکتر هجرتی نیروی زمینی ارتش بازدید کرد./ منبع: میزان

  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی
  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی  بازدید رئیسی از نقاهتگاه ارتش برای بیماران کرونایی

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۹۵۲۸۸۱۴:۲۸:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۱۲
این خدایی بیمارستانه؟ ..
ناشناس۱۳۹۵۵۱۳۱۸:۱۳:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۱۲
اینجا نقاهتگاهه نه بیمارستان.نقاهتگاه هم جایی که دوران نقاهت در اون سر میشه.نقاهت هم یعنی دوران پس از بهبود بیماری.
ناشناس۱۳۹۵۶۴۷۲۰:۱۸:۰۲ ۱۳۹۹/۱/۱۲
ظاهرا ساخته شده برای بازدید و .. یک هفته است که احداث شده اما بهره برداری از آن نشده. اگر نیاز فوری نبود، چرا دو روزه برپا شد؟؟؟
ناشناس۱۳۹۵۲۹۵۱۴:۴۲:۴۹ ۱۳۹۹/۱/۱۲
برادران لاریجانی از بیمارستانها بازدید نمی کنند؟
ناشناس۱۳۹۵۳۰۲۱۴:۴۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱/۱۲
در چينش تخت ها فاصله گذاري اجتماعي رعايت نشده بيشتر شبيه خوابگاه است تا نقاهتگاه
ناشناس۱۳۹۵۳۲۹۱۵:۲۵:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۱۲
پس لوازم پزشکی کجاست؟ دستگاه تنفس؟
رضا۱۳۹۵۵۴۸۱۸:۴۸:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۱۲
آقا جان اینجا نقاهتگاه هست نه بیمارستان !!!!!!!
ناشناس۱۳۹۵۳۸۸۱۶:۲۶:۰۴ ۱۳۹۹/۱/۱۲
یک پارتیشن بندی انجام ندادند . همین کار را در مورد نمایشگاه لندن ( excel london ) انجام دادند . ببینید با چه کیفیتی انجام شده است .
امید۱۳۹۵۴۰۱۱۶:۴۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱/۱۲
بسم الله الرحمن الرحیم کاری که سپاه و ارتش و بسیج و نیروهای مردمی در این مدت برای مقابله با کرونا انجام دادند در دنیا بی نظیر است . در کشور های به اصطلاح پیشرفته حتی یک هزارم این کارها را هم انجام نداده اند . یعنی این کشور های باصطلاح پیشرفته تا این اندازه بی عرضه اند ؟
جواد۱۳۹۵۷۴۶۲۱:۵۸:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۱۲
برادر شما می دونی تو دنیا چندتا کشور هست و کارهایی که تو دنیا برای کرونا انجام دادند رو دیدی؟ چرا متعصبانه و احساسی صحبت می کنید شما بیمارستانی که در محل نمایشگاه انگلیس ایجاد کردند رو ببینید 4000 تخت هست و اتاق عمل و تجهیزات تنفسی و مانیتورینگ برای تخت ها موجود عکس فیلمش ببین: https://www.thenational.ae/uae/health/coronavirus-uae-backed-company-plays-key-role-setting-up-london-s-4-000-bed-field-hospital-1.999044 اینجا تخت های سربازی با فاصله کم بدون هیچ تجهیزی چیدند و میگند بیمارستان صحرایی یا نقاتگاه!..
ناشناس۱۳۹۵۴۲۰۱۶:۵۶:۵۴ ۱۳۹۹/۱/۱۲
تخت و پتو سربازی بدون امکانات؟
ناشناس۱۳۹۵۷۵۷۲۲:۱۱:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۱۲
اگر این سه هزار نفر که بستری هم نیستند و فقط دارند استراحت می کنند و عوامل خدمات دهنده هم بیش از هزار نفر هر دو سه ساعت یکبار گذرشان به دستشویی بخوره حدود ۲۰۰ چشمه توالت و روشویی لازمه .علاوه بر غیر بهداشتی بودن قطعا در عمل باید یکسره تنه به تنه هم خواهند خورد. بهتر بود به جای چنین کار ..ی این را در ۱۰ نقطه توزیع میکردند تا در صورت نیاز عملی باشه ..
ناشناس۱۳۹۵۷۶۴۲۲:۱۷:۲۹ ۱۳۹۹/۱/۱۲
چینیهاباگرفتن فیلم و گزارش به زبان چینی و مصاحبه باچند چینی دیگر بعنوان پزشکان ، راه اندازی اینجا را بنام خودشان تمام کردند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین