وعده های مدیرعامل جدید به استقلالی ها

گروه ورزشی الف،   3990111115

مدیرعامل جدید باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه تمام تلاشش را خواهد کرد که حل مشکلات مالی را در اولین قرار دهد گفت: از فرهاد مجیدی به عنوان فرزند استقلال حمایت خواهم کرد.

به گزارش مهر، احمد سعادتمند پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال اظهار داشت: به صورت رسمی و با اکثریت اعضای هیئت مدیره اولین جلسه باشگاه در سال جدید برگزار و در نهایت مسئولیت باشگاه استقلال به بنده محول شد. البته برای خلیل‌زاده نیز آرزوی سلامتی داشته و او نیز مثل خودم به نوعی داغدار بوده و برای وی نیز آرزوی صبر جزیل دارم.

وی افزود: قطعاً مشکلات و موارد مختلفی در باشگاه وجود دارد و این موارد باید در اولویت موارد اجرایی قرار گیرد و هر چه زودتر و در کمترین فرصت ممکن مشکلات را حل و فصل کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال در بحث تأمین منابع مالی مشکلات زیادی داشته و با برنامه‌هایی که تبیین شد در تلاش هستیم معضلات مالی را به کمترین حد ممکن برسانیم و این مشکلات را حل کنیم.

سعادتمند ادامه داد: بنده علاقه مند بودم شب عید می‌توانستیم بخشی از تعهدات باشگاه به بازیکنان، کادرفنی و سایر زحمت‌کشان را پرداخت کنیم، اما متأسفانه این مهم رخ نداد. با این حال اکنون اولویت اصلی من این است که تا کوتاه‌ترین زمان ممکن تخصیص لازم در بخش مالی را داشته باشیم تا بازیکنان بتوانند با روحیه مناسب آماده و مهیای حضور در مسابقات آتی شوند.

وی گفت: در شرایط کنونی که جهان درگیر ویروس کرونا بوده پیگیری مشکلات کمی سخت‌تر است، اما ما با جدیت پیگیر آرای انضباطی که از سنوات قبل باشگاه را در درگیر کرده هستیم و بنا داریم باشگاه را به سمتی ببریم که بتوانیم نسبت به تأمین و رفع مشکلات پیش برویم. در نهایت تلاش ما در راستای ایجاد یک باشگاه اصیل که دارای درآمد پایدار و البته زیر ساخت‌های مناسب باشد، هستیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد: از کادرفنی، سرمربی تیم، کاپیتان و تمامی بازیکنان تشکر می‌کنم و به عنوان کسی که حامی این عزیزان هستم قطعاً پیگیر رفع مشکلات خواهم بود. به طور حتم از فرهاد مجیدی به عنوان فرزند استقلال حمایت خواهم کرد و اکنون نیز منتظرم تا وی را در جلسه‌ای حضوری بیبینم و در خصوص شرایط تیم با او صحبت کرده و اگر چنانچه قرار به رفع ایراداتی در تیم باشد نسبت به آن هر چه زودتر اقدام کنم. کادرفنی و بازیکنان از این پس تنها تمرکزشان در زمین باشد و من به طور ویژه مشکلات بیرونی تیم را حل خواهم کرد تا آنها تنها تمرکزشان به بازی‌ها باشد. قطعاً طی این چند روزه اصلاح ساختار اداری باشگاه در اولویت است و در کنار آن نیز موارد مربوط به انتصابات جدید را اعلام می‌کنیم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین