در گفتگوی الف با نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در استان گیلان اعلام شد مبتلایان به کرونا در گیلان ۸۰ درصد کمتر از سال گذشته

گروه اجتماعی الف،   3990108021 ۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان در استان گیلان با بیان اینکه تعداد افراد مبتلا در استان گیلان بسیار کم شده، گفت: مبتلایان به کرونا در سال جدید به نسبت سال گذشته حدود ۸۰ درصد کمتر شده است.

 نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان در استان گیلان با بیان اینکه تعداد افراد مبتلا در استان گیلان بسیار کم شده، به الف گفت: مبتلایان به کرونا در سال جدید به نسبت سال گذشته حدود 80 درصد کمتر شده است.

دکتر محمد حسین قربانی نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه استان گیلان تا کنون حدود هفت هزار مبتلا به کرونا داشته، گفت: بیش از پنچ هزار بیمار کرونایی ترخیض شدند.

وی با بیان اینکه وضعیت استان گیلان به نسبت روزهای گذشته بهتر شده، گفت: تعداد فوتی ها ناشی از کرونا کمتر شده است.

نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت و درمان در استان گیلان با بیان اینکه ترخیصی های بیماران کرونایی به نسبت سال گذشته هم بیشتر شده است، افزود: از مردم می خواهم رعایت کنند و از تردد در داخل شهرها خودداری کنند.

قربانی با بیان اینکه پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستانهای استان هم خیلی کمتر شده است، افزود: اگر همین روند ادامه یابد، می توان به کنترل و مهار بیماری در روزهای آینده امیدوار بود.