شریعتمداری: پزشکان ظاهراً بدون مرز از کدام مرز اجازه ورود گرفته‌اند

گروه سیاسی الف،   3990104143 ۴۹ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

سئوال این است که این خطا و یا دستکم , این بی احتیاطی خطرناک نسبت به جان و سلامت مردم را چه کسانی مرتکب شده اند و این پزشکان ظاهراً “بدون مرز “ ! از کدام مرز اجازه ورود گرفته اند و آیا با غرض همراه نیستند ؟!

شریعتمداری: پزشکان ظاهراً بدون مرز از کدام مرز اجازه ورود گرفته‌اند

به گزارش فارس، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در گفتگویی، در واکنش به اعزام پزشکان بدون مرز به کشورمان گفت: شاید  این برداشت درباره  «اعزام پزشکان بدون مرز “ به کشورمان  بدبینانه تلقی شود ولی بدبینی اگر برخاسته از احتیاط باشد نه فقط ناشایسته  نیست که “ شرط عقل “  نیز هست . کمک رسانی و همدردی با دیگران، هنگامی که پای فاجعه‌ای در میان است یکی از بدیهی‌ترین نشانه‌های انسانیت و نوعدوستی است و صد البته شایسته تقدیر و تمجید . اما اگر نشانه‌های قابل توجهی به این احتمال دامن بزند که نوعدوستی و همدردی یاد شده پوششی برای اهداف غیر انسانی است، نباید جانب احتیاط را از دست داد، مخصوصاً هنگامی که پای سلامت و جان انسان‌ها در میان باشد .

شریعتمداری تصریح کرد:  دولت فرانسه کارنامه سیاهی در دشمنی و کینه توزی علیه ایران اسلامی و مردم این مرز و بوم دارد که حتی فهرست آن نیز به درازا می‌کشد . فرانسه در سال ۱۹۷۴ (۱۳۵۵) با دریافت وام یک میلیارد دلاری از ایران متعهد شد که ۱۰ درصد مالکیت کارخانه بزرگ غنی سازی اورانیوم ( اورودیف) را به کشورمان واگذار کند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تعهد خود را نادیده گرفت و حتی حاضر نشده است بدهی خود را به ایران پس بدهد . فرانسه در جنگ تحمیلی انبوهی از تسلیحات پیشرفته و مدرن را در اختیار صدام گذاشت که جنگنده های پیشرفته میراژ ۲۰۰۰ , سوپر اتاندارد , بمب های شیمیائی از جمله آنهاست و حتی مطابق اسناد موجود به صدام پیشنهاد بمب اتم نیز داده بود .میزان ارسال جنگ افزارهای مدرن از فرانسه به عراق تا آنجا بود که آلن فریدمن نوشته بود اگر ارسال سلاح از فرانسه به عراق متوقف شود , صدام ظرف ۳ هفته نابود خواهد شد .

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: در سال های ۱۳۶۲ و ۱۳۶۳ انستیتو  “مریو “ فرانسه خون های آلوده به ویروس H I V ‏( ویروس ایدز) به ایران فرستاد که ۹۷۶ بیمار هموفیلی را مبتلا کرده بود ــ توجه کنید که این خون های آلوده در اوج جنگ تحمیلی و در حالی فرستاده شده بود که فرانسه همزمان ,  مدرن ترین تسلیحات کشتار جمعی را نیز در اختیار صدام گذاشته  بود ــ  فرانسه به سازمان منافقین که رسماً و علناً به ترور هزاران تن از مردم ایران اعتراف کرده است پناهندگی سیاسی داد و هنوز هم اصلی ترین پایگاه این گروه تروریست است .

وی افزود: هیچ گروه تروریستی و هیچیک از دشمنان ایران اسلامی را نمی توان نام برد که در فرانسه پایگاه و دفتر و دستک نداشته باشد! در جریان فتنه آمریکائی اسرائیلی ۸۸ دولت فرانسه رسما از فتنه گران که آشکارا شعار براندازی می دادند حمایت کرد و نیکلا سارکوزی رئیس جمهور وقت فرانسه اعلام کرد در انتخابات تقلب شده! و فرانسه باهمه توان از جنبش سبز ــ بخوانید پادو های رسماً اعلام شده آمریکا و اسرائیل ــ حمایت می کنیم! دولت فرانسه در جریان مذاکرات هسته ای سخت ترین و کینه توزانه ترین مواضع را علیه ایران داشت . فرانسه در سال ۲۰۱۲  طرح تحریم فرآورده های نفتی ایران را به اتحادیه اروپا پیشنهاد کرد که نهایتا با اصرار فاویوس از سوی این اتحادیه پذیرفته و عملیاتی شد  و … دهها نمونه دیگر از کینه توزی ها و دشمنی های آشکار فرانسه علیه ایران و ایرانیان  که شرح آن مثنوی هفتاد من کاغذ است و به درازا می کشد .

شریعتمداری گفت: اکنون باید از مسئولانی که با اعزام این گروه به کشورمان موافقت کرده اند پرسید در حالی که فرانسه بارها ــ و در عمل ــ  دشمنی و کینه توزی خود علیه مردم ایران را نشان داده است , آقایان با چه تضمینی به گروه اعزامی یاد شده اجازه ورود به کشورمان را داده اند ؟! و با کدام دلیل قابل قبولی حضور آنان را بیرون از دشمنی های پی درپی آنها ارزیابی کرده اند؟! آقایان باید توضیح بدهند با کدام عقل سلیم و نگاه عاقلانه ای می توان به دولتی که بارها علیه جان مردم ایران دست به توطئه زده است اعتمادکرد ؟! آیا تحویل انبوه سلاح های کشتار جمعی به صدام برای قتل عام مردم ایران نبوده است ؟! آیا با ارسال خون های آلوده به ایران قصد جان مردم کشورمان را نداشته اند ؟! آیا حمایت آشکار از تمامی گرو های تروریستی که آشکارا  به قتل مردم بی گناه کشورمان اعتراف داشته و دارند, آقایان را در پذیرش این گروه به تردید نینداخته است ؟!

مدیرمسئول روزنامه کیهان ادامه داد: از سوی دیگر ,  ورود این گروه به ایران در حالی است که  پزشکان و کادر درمانی جمهوری اسلامی ایران ضمن آن که در سطح جهان از برجسته ترین ها هستند , در مقابله با ویروس کرونا نیز از آمریکا و اروپا پیش گرفته اند و بسیار بعید است که پزشکان اعزامی تخصصی همپای آنان داشته باشند . آمریکا و اروپا هم اکنون اعتراف می کنند که از توان و تجهیزات لازم برای مقابله با کرونا برخوردار نیستند و حتی در تشخیص بیماران مبتلا به کرونا نیز مشکلات فراوان تخصصی دارند .گفتنی است هنوز تیم پزشکان بدون مرز به ایران اعزام نشده بودندکه رسانه های غربی و عبری و عربی تبلیغات گسترده و پر حجمی را  درباره ضرورت این اعزام  و نیاز حیاتی ایران به حضور آنان تدارک دیده و با آب و تاب فراوان به آن پرداختند ! و از کشور و کادر درمانی کشورمان  ــ با عرض پوزش ــ چهره ای درمانده و وامانده به نمایش گذاشتند !

وی افزود: تا آنجا اطلاع داریم , وزارت بهداشت و وزیر محترم و فداکار آن , آقای دکتر نمکی و معاونین ایشان با اعزام این گروه موافق نبوده اند و بسیاری از متخصصان برجسته و پاکباخته کشورمان نیز حضور آنان را غیر ضروری و حتی اهانت به کادر درمانی ورزیده و جان برکف میهنمان می دانند که مخصوصاً در ماجرای اخیر  حماسه ای مثال زدنی از تخصص و تعهد را  رقم زده اند . بنابراین  سئوال این است که این خطا و یا دستکم , این بی احتیاطی خطرناک نسبت به جان و سلامت مردم را چه کسانی مرتکب شده اند و این پزشکان ظاهراً “بدون مرز “ ! از کدام مرز  اجازه ورود گرفته اند و آیا با غرض همراه نیستند ؟!

شریعتمداری در پایان گفت: همین دیروز رهبر معظم انقلاب درباره ادعای کمک آمریکا به ایران برای مقابله با ویروس کرونا , به این نکته دقیق و عالمانه اشاره داشتند که ; “ به آمریکایی‌ها هیچ اعتمادی نیست زیرا ممکن است داروهایی را ارسال کنند که ویروس را در ایران شایع‌تر و یا ماندگار کند و یا حتی ممکن است افرادی را به‌عنوان درمان‌کننده بفرستند تا ببینند اثرگذاری این ویروسی را که گفته می شود بخشی از آن فقط مخصوص ایران ساخته شده، چگونه بوده و اطلاعات خود را تکمیل و دشمنی خود را بیشتر کنند “ . آمریکا می داند که در ایران جائی ندارد و حضورش ناممکن است ولی آیا فرانسه همواره  با توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی همراه نبوده است و آیا مکرون با صراحت اعلام نکرده است که از تمامی طرح های آمریکا علیه کشورمان حمایت می کند ؟!

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۸۵۰۴۶۲۳:۳۱:۰۷ ۱۳۹۹/۱/۴
فرض کنیم که این پزشکان بدون مرز فقط هدف خیر خواهانه داشته باشند: 1- تیم کوچک آنها در مقابل خیل عظیم جان بر کف کادر پزشکی خودمان چه محل از اعراب دارد؟. 2- این ویروس RNA نوظهور است وبه احتمال بسیار زیاد دست کاری شده.. 3- درمان آن در مراحل تجربی است وآنچه که انجام میشود نیاز به مطالعات زیاد آینده نگر دارد. 4-روش های درماتی متعددی را جامعه درمان وتحقبق ما در دست اجرا دارند.. 5- تعداد اندک تختی که اینها برپا میکنند دربرابر هزاران تخت موجود ویا در حال ایجاد خودمان چه تاثیری میتواند داشته باشد؟. 6-- توهین بد تر از اینرا به کادر درمان خودمان در همه سطوح نمی بینم. 7-- شائبه تحقیقات در لباس خدمت ودر واقع جاسوسی ویاسرقت علمی نمیتواند دور از ذهن آگاه وکنجکاو باشد. 8-بنظر میرسد برای رضایت مردم وبه خصوص کادر درمانی خوب خودمان فبل از هر گونه مداخله اینها را به به مبداء خودشان عودت دهیم.
ناشناس۱۳۸۵۸۹۸۱۱:۵۳:۱۲ ۱۳۹۹/۱/۵
اونایی که منفی دادند از حال خانواده هایی که با فراورده های خونی آلوده به ایدز فرانسه دست و پنجه نرم میکنند خبر دارند. فکر میکنید نیش اینها فقط برا دیگرانه که خیالتون راحته . یه روزی شما رو هم میزنه.
علی اصقر۱۳۸۵۹۷۴۱۲:۲۰:۲۶ ۱۳۹۹/۱/۵
چهار نفر هم نجات بدن خوبه
ناشناس۱۳۸۶۱۵۴۱۳:۴۵:۱۴ ۱۳۹۹/۱/۵
شما میدونی RNA چیه؟
ساکن سوئد۱۳۸۵۰۵۳۲۳:۳۴:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۴
ای خدا مکر این مکاران را به خودشان برگردان. همین الان اروپا مثل خر تو گل مونده، پیرهاشون با افسردگی منتظر مرگ هستند نخست وزیر سوئد گفته منتظر باشید که با تعداد بیشتری از عزیزانتون خداحافظی کنید. اعتراف میکنن که وسایل بهداشتی و نیروی درمانی شون کم هست. توروخدا لحظه ای اعتماد نکنید به این فرانسویا الغوث الغوث
قم۱۳۸۵۰۵۴۲۳:۳۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۴
شما چرا اعتراض نکردی که چرا وزارت بهداشت قبل 22 بهمن اعلام نکرده کرونا اومده؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید۱۳۸۵۰۵۵۲۳:۳۴:۳۹ ۱۳۹۹/۱/۴
با تمام انتقادی که به حضرت ایشان وارد می دانم فکر می کنم که سخنان ایشان قابل تامل است.
ناشناس۱۳۸۵۰۶۰۲۳:۳۶:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۴
فرانسه خودش مشکل نداره که اینها را فرستاده ایران. ما به نیروی انسانی نیاز نداریم. اگر راست میگویند تحریمهای ظالمانه برعلیه مردم ایران را بر دارند.
ناشناس۱۳۸۵۰۷۱۲۳:۴۴:۳۶ ۱۳۹۹/۱/۴
ما الان کمبودکادردرمانی به اون صورت نداریم که پزشکان بون مرز بخوان مثلا یه بیمارستان راه بندازن وکمک کنن .اینجورکارهابیشتر تبلیغاتی اند .برخی فرانسوی ها قبلا باارسال خون های الوده نشون دادن میتونن تاچه اندازه پست باشن
ناشناس۱۳۸۵۰۸۲۲۳:۴۹:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۴
من به پزشکان بدون مرز که قبول زحمت نموده اند و در این شرایط خطیر وارد کشورمان شده اند ؛ اعتماد کامل داشته و از ایشان نهایت سپاسگزاری را دارم
ناشناس۱۳۸۵۱۰۵۲۳:۵۶:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۴
آقای محترم ! سیاست رو با طبابت قاطی نکن خواهشا
ناشناس۱۳۸۵۱۲۴۰۰:۰۷:۰۱ ۱۳۹۹/۱/۵
پزشکان بدون مرز مچکریم مقدمتان گلباران
ناشناس۱۳۸۵۱۲۵۰۰:۰۷:۱۸ ۱۳۹۹/۱/۵
دم آقای شریعتمداری گرم
ناشناس۱۳۸۵۱۴۲۰۰:۱۹:۰۷ ۱۳۹۹/۱/۵
اول راه دادید بعد دارید سخنرانی میکنید؟ یاد خون های آلوده به ایدز افتادم. ایران با این همه جمعیت پزشک و پرستار کم داشت که وارد کردید؟
ابو۱۳۸۵۲۱۲۰۰:۵۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱/۵
اينها اگر راست ميگويند بروند به كمك ايتاليا كه نزديك خودشان است و شديد به پزشك نياز دارد حتي ايتاليافراخوان داده كه پزشكان بازنشسته هم به كمك بيايند قطعابدانيد كه اينها به فرموده حضرت آقا براي ما جز شر چيزي نخواهند داشت .
امیر۱۳۸۵۲۳۰۰۱:۰۱:۲۷ ۱۳۹۹/۱/۵
بعضا دیدگاهم با جناب شریعتمداری متفاوت است اما در این مورد کاملا به نکات درستی اشاره کرده اند
ناشناس۱۳۸۵۲۳۶۰۱:۰۷:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۵
پزشکان بدون مرز ربطی به فرانسه یا هر دولت دیگری ندارد که داستانسرایی می کنید.
ناشناس۱۳۸۵۲۵۶۰۱:۲۲:۳۳ ۱۳۹۹/۱/۵
این اقدام کاملا مشکوک است
ناشناس۱۳۸۵۲۶۲۰۱:۲۹:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۵
این گربه ها برای رضایت خدا موش نمی گیرند جاسوسهاشان را در پوشش کارهای خیریه به کشور می فرستند
ناشناس۱۳۸۵۲۸۰۰۱:۴۴:۰۴ ۱۳۹۹/۱/۵
حرفهای منطقی است.اگر این حرفها را یک شهروند عادی بزند اجازه انتشار ندارد.
ناشناس۱۳۸۵۲۸۳۰۱:۴۵:۵۶ ۱۳۹۹/۱/۵
روزگاری از دوران پهلوی تا دهه اول انقلاب، ایران جولانگاه پزشک های هندی و پاکستانی بود چون کمبود داشتیم. ایران امروز ایران دیگری است و در کوتاه زمانی انقدر پیشرفت کرده که چیزی کم از مدعیان ندارد ایران اکنون مدعی تولید داروی درمان بیماری همه گیر جهانی است. از آن روزهای محرومیت تا امروز سربلندی راهی به درازی تلاش ایرانیان غیور پیموده ایم. تبادل علم قانون علم است اما پذیرش پزشکانی در حد دانشجویان دانشکده های پزشکی معنای علمی ندارد، شاید غرض سیاسی در میان باشد که لزوما به زیان ایران تمام نشود
ناشناس۱۳۸۵۲۹۰۰۱:۵۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۵
فرانسوی ها به شدت درگیر کرونا هستن قطعا"این ها به قصد جاسوسی و خیانت به ایران آمده اند.
ناشناس۱۳۸۵۲۹۲۰۱:۵۲:۴۵ ۱۳۹۹/۱/۵
ماجرای واردات خون های آلوده به ایدز توسط فرانسوی ها نباید تکرار بشود.
ناشناس۱۳۸۵۳۴۲۰۲:۳۴:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۵
اقای شریعتمداری از ورود این پزشکان و افشای چه چیز ناراحتید؟
ناشناس۱۳۸۵۳۴۶۰۲:۴۰:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۵
درود خدا بر شما آقای شریعتمداری عزیز
ناشناس۱۳۸۵۳۵۵۰۳:۰۱:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۵
هوش و ذکاوت اقای شریعتمداری تامل برانگیز است ایشان به نگاتی اشاره میکند که نشان از بصیرت بالای این بزرگوار است ایشان درست میفرماید وقتی پای جان مردم در میان است نباید اجازه حضور اجنبی ها را بدهیم
ناشناس۱۳۸۶۰۶۶۱۳:۰۶:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۵
مطمئن باش آقای شریعتمداری دلش برای مردم نسوخته
ناشناس۱۳۸۵۳۹۴۰۴:۱۲:۵۰ ۱۳۹۹/۱/۵
گزاره های مختلفش درسته ولی ربطش رو به هم نمیفهمم. مگه گروه پزشکان بدون مرز مربوط به فرانسه ست؟
ناشناس۱۳۸۵۴۷۸۰۸:۱۰:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۵
حرف حساب جواب ندارد. امیدوارم مسئولین توجه کنند. به غربی ها باید گفت ما را به خیر شما امیدی نیست شر مرسانید!
ناشناس۱۳۸۵۷۲۹۱۰:۴۴:۳۸ ۱۳۹۹/۱/۵
مسئولین توجه کرده اند و برای همین درخواست ورود پزشکان بدون مرز را داده اند . بفهم عزیزم
نجیب۱۳۸۵۹۲۶۱۲:۰۱:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۵
مسئولین کاملا متوجه هستند چکار می کنند. مملکت را دارند می فروشند.
ناشناس۱۳۸۵۴۸۶۰۸:۲۴:۴۰ ۱۳۹۹/۱/۵
فرانسه وجوه روشن و جذابی هم برای ما داره مثل میزبانی امام خمینی ره که منجر به جهانی تر شدن صدای انقلاب اسلامی شد و پرواز ۵۷ که از آنجا شکل گرفت که خوب بود در این گزارش به انها هم اشاره میشد ولی سخنان آقای شریعتمداری در مورد اعزام پزشکان بدون مرز هم بسیار قابل تامل است! چرا که قبول انها در این شرایط احتیاطی بزرگی است و باید سریعا متوقف شود.
ناشناس۱۳۸۵۵۱۴۰۸:۴۷:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۵
حسین آقا شریعتمداری ما اعتماد کامل داریم شما اعتماد نداشته باش
ناشناس۱۳۸۵۵۷۰۰۹:۱۸:۲۴ ۱۳۹۹/۱/۵
مقاله بسیار جالب و عالی بود اینهم اضافه کنید چرا مسولین که خیانت آنها را میدانند این اقلام کمکی پزشکی رو قبول و وارد کشور میکنند شاید همین چکمه ها وماسک ها و تجهیزات پزشکی هم آلوده باشند
ایرانی۱۳۸۵۶۴۴۰۹:۵۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱/۵
در این شرایط جان مردم مهم تر از دعواهای سیاسی است اگر برخی افراد این را درک کنند
ناشناس۱۳۸۵۶۷۰۱۰:۱۴:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۵
وزارت کشور و وزارت امور خارجه باید واضح و شفاف در این مورد پاسخ بدهند
ناشناس۱۳۸۶۰۹۳۱۳:۲۵:۵۴ ۱۳۹۹/۱/۵
وزارت کشور و وزارت خارجه باید در مورد حضور بی خاصیت چینی ها در قم و سایر نقاط و پرواز بیماری زای ماهان به ملت توضیح دهند
الهه۱۳۸۵۶۷۱۱۰:۱۵:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۵
من به عنوان یک ایرانی حضور پزشکان بدون مرز را محکوم می کنم تمام شد روزهای تحقیر ایرانی ها توسط مستکبران غربی از این رسانه صدایم را به مسئولین مسبب این امر می رسانم
هاشمی۱۳۸۵۶۷۴۱۰:۱۶:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۵
به یاد دارم اعتباری از سوی صندوق بین المللی پول اختصاص یافت تا در مسیر مرز خسروی به سمت استان قزوین، برای چهار بانده کردن جاده ها اختصاص یابد. در ابتدای کار در گفتگو با یکی مسئولان عمرانی که در نشست خبری به تشریح آن می پرداخت، سوالات مختلفی مطرح شد و من نیز سوال هایی را ارائه کردم. در پایان سوالی پرسیدم که چرا باید این اعتبار از سوی صندوق بین المللی پول به ایران و آن هم به این مسیر اختصاص یابد در حالی نقاطی با ضریب محرمیت بیشتر در کشور وجود دارد؟ پاسخی که به من داده شد این بود که شما نیمه خالی لیوان را می بینید و نمی توانید تعاملات بین المللی را درک کنید و چه حرف های دیگری که نشان از نگاه بسته و سنتی من و افرادی شبیه من داشت. حدود دو سال گذشت، در شورای اداری یکی از استان ها، مدیرکل اطلاعات از کشف یک شبکه نفوذ اطلاعاتی خبر داد که در قالب پروژه عمرانی به شناسایی مسیر مرز خسروی تا پایتخت اقدام می کردند، در ادامه با پیگیری متوجه شدم موضوع اعلام شده همان عملیات عمرانی مرز خسروی تا استان قزوین بود. امروز هم مطمئنم برخی خواهند گفت شما به این موضوع با سیاه نمایی نگاه می کنید، اشکالی ندارد! باید مراقب باشیم تا از سوی دوستان به شماتت روبرو شویم. همه دوستان همراه و منتقد موفق باشید
ناشناس۱۳۸۵۷۶۹۱۰:۵۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۵
این ها چرا به ایتالیا که همسایه و متحد ایشان است نمی روند؟ پذیرش اینها در کشور توهین به کادر درمانی خودمان نیست؟ آیا همین فرانسوی ها نبودند که خون آلوده به بیماران هموفیلی ما دادند؟
حمید۱۳۸۵۷۷۶۱۱:۰۱:۵۵ ۱۳۹۹/۱/۵
۱- ما خودمان رسما از دنیا درخواست کمک‌کرده ایم ۲- پزشکان بدون مرز مربوط به یک کشور خاص نیستند ۳- اروپا بجز اعزام این پزشکان در حال ارسال کمکهای مالی و غیر مالی به ایران می باشد . برخورد بد در این قضیه ممکن است ارسال کمکهای دیگر را هم کنسل کند ۴- بی احترامی به این پزشکان وجه بین المللی کشور را متاثر از خود می کند ۵- دستگاه دیپلماسی و اطلاعاتی کشور بر حسب وظیفه قانونی در این مورد می بایست تصمیم بگیرند و صحیح نیست این موضوع رسانه ای شود
ناشناس۱۳۸۵۷۹۷۱۱:۱۰:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۵
پزشکان بدون مرز ربطی به فرانسه ندارد و این همه تهمت زدن به آنها درست نیست. البته نباید به آنها اجازه ورود داده شود چون هزینه ورود و حفاظت از آنها بیشتر از فایده آنهاست و کمک آنها بسیار ناچیز و شاید حتا نمایشی است.
محمدرضا ترینی۱۳۸۵۸۰۹۱۱:۱۸:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۵
تو این شرایط خاص بحرانی بهتر نیست یکم با دنیا تعامل داشته باشیم؟؟
ناشناس۱۳۸۵۸۷۳۱۱:۴۰:۲۷ ۱۳۹۹/۱/۵
تعامل با دنیایی که قلدرها یش آمریکا و فرانسه و انگلیس اند و ما را تحریم کردن ارزانی خودشان . اول دستشان را از زیر گلوی ملت ما بردارند بعدش با آنها تعامل میکنیم
ناشناس۱۳۸۵۸۹۰۱۱:۴۸:۳۷ ۱۳۹۹/۱/۵
نظرت در مورد چین و روسیه چیه؟
ناشناس۱۳۸۶۱۸۵۱۳:۵۶:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۵
نمیشود به FATF که همه دنیا به آن پیوسته اند ؛ نپیوست و بعدا صحبت از تعامل با دنیا کرد
مجتبی۱۳۸۵۸۴۲۱۱:۲۹:۴۳ ۱۳۹۹/۱/۵
زمانی که می توان با مذاکره ای کوچک با بخش خصوصی (ایران مال) بیمارستانی قریب 3000 تختخواب تجهیز کرد چرا باید افراد معلوم الحالی را تنها برای برپایی 48 تختخواب به کشور راه داد. آیا عمدی در کار است؟؟!!
نجیب۱۳۸۵۹۳۱۱۲:۰۴:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۵
دولت غربزده ما دارد به مملکت چوب حراج میزند. امیدوارم اطلاعات سپاه وارد قضیه شود.
ناشناس۱۳۸۶۰۳۶۱۲:۴۷:۲۲ ۱۳۹۹/۱/۵
شماها توان و لیاقت مبارزه با این بیماری همه گیر رو ندارید چین به خوبی مدیریت کرد
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

  12.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  13.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  14. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  15. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  4. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  5. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  6. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  7. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  8. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  9. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  10. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  11. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  12. رئیسی: همه بخش‌های تولیدی مخاطب شعار سال هستند

  13. فضائلی: اختلاف سلیقه‌ها در کشور نباید نفرت ایجاد کند

  14. ادعای حسنی و رفتار اموی!

  15.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  16. درگذشت معاون امور زنان در دولت اصلاحات

  17. چرا شبکه آشوب به سراغ براندازان داخلی رفته است؟ / با اپوزیسیون داخل کشور آشنا شوید!

  18. حاجی‌دلیگانی: فساد نتیجه بی‌توجهی و عدم رعایت قانون است

  19. جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی به حواشی اخیر

  20. یک دیدار معنادار

  21. جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد

  22. صلح امام حسن(ع)؛ چرا؟!

  23. نامگذاری شعار سال تعیین نقشه راه است/ مسوولان موانع را از سر راه تولید بردارند

  24. شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

  25. سرلشکر رشید: آمریکا شریک جرم اسرائیل است

آخرین عناوین