گزارش میدل ایست آی از رسوایی برخی خوانندگان لس آنجلسی در جشنواره بن سلمان

گروه سیاسی الف،   3990104045 ۷۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

نشریه میدل ایست آی با اشاره به حضور اخیر چند خواننده لس آنجلسی ایرانی در یک جشنواره فرهنگی در عربستان نوشت هم وطنان ایرانی این خوانندگان می گویند آنها دیگر مُرده اند.

گزارش میدل ایست آی از رسوایی برخی خوانندگان لس آنجلسی در جشنواره بن سلمان

میدل ایست آی نوشت اجرای برنامه خوانندگان ایرانی در جشنواره ای فرهنگی در "طنطوره" و در میان خرابه های شهر "الاولی" در شمال غربی عربستان صورت گرفت، برنامه ای که از سال 2018 تاکنون در اختیار "محمد بن سلمان" ولیعهد عربستان بوده است. 

ولیعهد جوان عربستان در حالی که مخالفان و رقبای خود را سرکوب کرده و این پادشاهی را به جنگ یمن کشانده است، تلاش میکند درآمدهای کشور را از اتکا به نفت خارج کرده و در عین حال با چنین اقداماتی به دنبال ارتقاء توریسم  و برنامه هایی با محور سرگرمی است.

به نوشته مدیل ایست آی اما جشنواره طنطوره مانند سایر برنامه های دیگر، جنجال آفریده و در عین حال توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. اکنون ایرانی ها این سوال را می پرسند که چرا خوانندگانی که در آمریکا در تبعید خودخوانده به سر می برند، باید در کشوری برنامه اجرا کنند که از نظر بسیاری از ایرانی ها دشمن دیرینه محسوب می شود.

"میثم" یک ایرانی عرب تبار که در بازار بزرگ تهران کار می کند، به میدل ایست آی گفت: آن خواننده ها ملیت خود را فراموش کرده و به خاطر مشتی دلار، در آغوش بن سلمان رفته اند. به نظر من این مساله، یک طرح جدید پشت پرده است که به جای دبی، قصد دارند یک پایگاه دیگر برای اجرای کنسرت ایجاد کنند.

به نوشته این نشریه، یکی از افرادی که در طنطوره برنامه اجرا کرد، ابراهیم حامدی – معروف به ابی- بود. سعید شریعتی یک اصلاح طلب در توییتی نوشت که او از آن خواننده خاطرات خوب فراوانی دارد، اما با این شرایط، آن ستاره دیگر خاموش شده است. << متاسفانه او دیروز در جده مُرد. خدا بیامرزدش. ابی اکنون در خدمت بن سلمان است.>>

میدل ایست آی افزود برخی ایرانیان هم می پرسند آیا این اجرای دو روزه صرفا آغاز یک طرح جدید برای عربستان است که در سال های اخیر مراکز رسانه ای ایرانی فراوانی تاسیس کرده است تا اعتبار خود را بین ایرانی ها  بهبود دهد؟

شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد خوانندگان ایرانی خودتبعید به این دلیل به جشنواره دعوت شده بودند که تاکید شود الاولی "مهد تمدن و فرهنگ های مختلف است." ایجاد "پلی فرهنگی و تبادل آراء و انتقال فرهنگ" از دیگر اهداف این مساله عنوان شده است. 

اما اجرای این برنامه ها در شرایطی صورت  گرفت که رسانه های عربستان تلاش میکنند از بازار ایران  بهره ببرند. مثلا شبکه تلویزیونی ماهواره ای ام بی سی، امسال برای نفوذ بین ایرانی ها، یک برنامه "استعداد یابی" پخش کرد. که در آن علاوه بر ابی، خواننده دیگری به نام آرش هم حضور داشت که او نیز در طنطوره برنامه اجرا کرده بود. مهناز افشار هنرپیشه ایرانی هم از دیگر افراد حاضر در برنامه ام بی سی بود.

به نوشته میدل ایست آی، به گفته برخی منابع محمد بن سلمان حامی اصلی "ایران  اینترنشنال" – شبکه خبری فارسی زبان مستقر در لندن است- که به محملی رسانه ای برای مخالفان ایرانی تبدیل شده است. این شبکه برنامه های خوانندگان لوس آنجلسی را به صورت گسترده پوشش داد و "پانته آ مدیری" را به عنوان خبرنگار به عربستان اعزام کرد تا  آن جشنواره را پوشش دهد. مدیری بارها با رضا پهلوی، فرزند شاه سابق ایران مصاحبه کرده است.

برخی شخصیت های مخالف ایرانی معتقدند کنسرت طنطوره کار مخالفان مرتبط با رضا پهلوی بوده است. 

به نوشته میدل ایست آی، ابی هنگام اجرای برنامه از آنچه  که "تغییرات بزرگ در حال وقوع در عربستان" نامید، تقدیر کرد. این در حالی بود که همزمان با اجرای این جشنواره، تعداد زیادی از شاهزادگان ارشد سعودی بازداشت شدند.

اما سایر ایرانی ها هم اینقدر متقاعد نشده اند. پرهام قبادی خبرنگار ایرانی بی بی سی فارسی، در توییتر خود فهرستی کنایه آمیز منتشر کرد که آن را "تغییرات بزرگ در عربستان"  نامید. بمباران یمن، زندانی کردن زنان فعال در امور حقوق بشر و استفاده از یک دادگاه ضدتروریستی برای ساکت کردن فعالان، از جمله این موارد بود.

حسن انصاری، که میدل  ایست آی از وی به عنوان یکی از اعضای "موسسه مطالعات پیشرفته" مستقر در آمریکا یاد می کند، در شبکه تلگرامی خود  نوشت که وی پوشش ایران اینترنشنال را از جشنواره طنطوره دیده است و یک پیشنهاد دیگر دارد: پیشنهاد من این است: تصاویری از سال ها بمب باران یمن را به دست عربستان و کشتار مردم و کودکان، حمله به بیمارستان ها و مراکز  فرهنگی، ویرانی کتابخانه ها و میراث فرهنگی و تمدن یمن را که در ظالمانه ترین شکل صورت می گیرد، در یک برنامه تلویزیونی نشان دهید.

"فریدون مجلسی" که به نوشته میدل ایست آی از دیپلمات های ایرانی قبل از انقلاب بود، به این نشریه گفت به نظر من هدف از اجرای آن برنامه تلاش ریاض برای بهبود وجهه میان ایرانی ها بود، اما آنها نهایتا شکست خواهند خورد.<< ایرانی ها نسبت به وهابیگری عربستان بسیار بدبین هستند و لذا چنین اقدامات متظاهرانه ای کارساز نخواهد بود. این که هدف عربستان چیست، برای خوانندگان اهمیتی  ندارد، برایشان مهم نیست که وضع کنونی روابط تهران و ریاض چگونه است زیرا آنها پولشان را می گیرند...>>

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۸۴۳۵۲۱۳:۱۵:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۴
مهره عربستان سینا ولی الله ، این همه کاره است
ناشناس۱۳۸۴۴۱۶۱۴:۱۹:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۴
قابل توجه مسولان نظام بن سلمان بمراتب خطرناکتر از صدام است وی جوان و تشنه قدرت است اگر در زدن پوزش زود اقدام نکنیم تبعات زیادی برای کشور بوجود می اورد
ناشناس۱۳۸۴۴۷۳۱۴:۵۵:۵۳ ۱۳۹۹/۱/۴
شدن صدای بن سلمان خفت تا کجا
ناشناس۱۳۸۷۲۳۷۰۱:۳۳:۲۱ ۱۳۹۹/۱/۶
هنر را نباید سیاسی کرد. مثل ورزش و... اگر ما با یک تیم ورزشی از عربستان مسابقه داشته باشیم به خاطر سیاست از برگزاری مسابقه چشم پوشی می کنیم؟ اینم همونه
جعفر۱۳۸۴۴۸۶۱۵:۰۰:۴۶ ۱۳۹۹/۱/۴
اون که یه زمانی مهره خودمان بود و تو صدا و سیمای ایران کار می کرد
ناشناس۱۳۸۴۶۶۵۱۷:۲۲:۲۵ ۱۳۹۹/۱/۴
این کرونا نشان داد که باید با دنیا تعامل داشته باشیم و فقط به فکر حل مشکلات مردم خود باشیم بسه نفرت پراکنی
ناشناس۱۳۸۵۲۵۷۰۱:۲۴:۲۵ ۱۳۹۹/۱/۵
بدو بدو بریم مذاکره...
ناشناس۱۳۸۴۷۱۸۱۷:۵۹:۵۹ ۱۳۹۹/۱/۴
اگر تا بن سلمان به قدرت نرسیده کپه اش ره ندوزیم خرابی های زیادی برای کشور ما بوجود می اورد و حتی امریکا را با پولش به جنک با ما وادار میکنه بنابر این تا به قدرت نرسیده باید یاورشو استاد کنیم سفت
ناشناس۱۳۸۴۳۷۸۱۳:۴۹:۴۲ ۱۳۹۹/۱/۴
به ما چه ربطی دارد. هر کس مخطار کار خود است.
ناشناس۱۳۸۴۴۱۸۱۴:۲۰:۴۲ ۱۳۹۹/۱/۴
سکوت کن!
ناشناس۱۳۸۴۴۲۱۱۴:۲۴:۲۰ ۱۳۹۹/۱/۴
از املای شما سطح سوادتان پیداست.
ناشناس۱۳۹۲۲۰۳۱۹:۱۱:۰۴ ۱۳۹۹/۱/۹
به تو مربوط نیست
ناشناس۱۳۸۴۴۵۰۱۴:۴۳:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۴
بن سلمان عامل کشتار 500 نفر ایرانی در حادثه منا بود ابی و آرش و مهناز افشار که با قاتلان هموطنان خود قهوه می خورند مایه ننگ این کشور هستند.
روزبه۱۳۸۴۴۵۵۱۴:۴۶:۵۵ ۱۳۹۹/۱/۴
دقیقا حرف ما هم همینه مسایل داخلی ما هیچ ربطی به هیچ دولت و سلبریتی خارج نشین و هیچ رسانه ای نداره مخصوصا عربستان وهابی ،فقط یه سوال عربستان حج رو برای جلوگیری از انتشار کرونا تعطیل کرده ولی این جشنواره چرا تعطیل نشد؟
ناشناس۱۳۸۴۴۶۳۱۴:۵۲:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۴
پس نگن که ما آریاییم و عرب نمیپرستیم
ناشناس۱۳۸۴۴۷۷۱۴:۵۷:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۴
دم از ایرانی بودن نزنن کسی باهاشون کاری نداره با بن سلمان بودن ته آبروریزیه
ناشناس۱۳۸۴۵۰۲۱۵:۰۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۴
پس ما هم مختاریم انتقاد کنیم به تو ربطی نداره
ناشناس۱۳۸۴۵۵۸۱۵:۴۴:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۴
مختار دلبندم ! ولی با شما موافقم
پالان دوز لاکچری۱۳۸۴۵۷۳۱۵:۵۳:۲۲ ۱۳۹۹/۱/۴
در جمهوری اسلامی دولت چون نمی تواند کار تولید کند 4 شغل زیاد شده است1 هر کس که با ننه اش قهر میکنه خوانده شده اونم از نوع رو حوضیش و ابگوشتی2 یا پیرایشگر یا همون سلمونی3 فست فود فروش 4 تعمیرات موبایل و کامپیوتر چون همه علافن کارش زیاد و خرابی زیاده
ناشناس۱۳۸۴۵۷۹۱۵:۵۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۴
مخطار نه جانم ، مختار! مثلاً عربستان که دارد مردم یمن را می کشد مختار است که بکشد یا نکشد؟
رضا۱۳۸۴۵۸۱۱۵:۵۷:۰۴ ۱۳۹۹/۱/۴
مختار
ناشناس۱۳۸۴۶۰۷۱۶:۱۶:۱۷ ۱۳۹۹/۱/۴
خیانت به اصطلاح هموطنان حتما به ما ربط دارد. تویی که تمام شهرتت از خاک این کشور است غلط می کنی به دامان کثیفترین و پلیدترین قاتلان زر و زور پناه میبری.
ناشناس۱۳۸۷۲۲۶۰۱:۲۸:۴۷ ۱۳۹۹/۱/۶
سالهاست ایران دیگر وطن آنها نیست وگرنه اجازه داشتند لااقل یکبار به ایران بیایند
ناشنای۱۳۸۴۷۵۸۱۸:۲۸:۳۹ ۱۳۹۹/۱/۴
سلام اول یه ذره املا یاد بگیر بعد راجع به مسائل فرهنگی نظر بده
آقا معلم۱۳۸۴۸۷۱۲۰:۰۸:۵۴ ۱۳۹۹/۱/۴
فرزندم بنویس مختار نه مخطار نمره شما 19 آفرین صد آفرین
ناشناس۱۳۹۲۴۶۹۲۳:۳۲:۲۸ ۱۳۹۹/۱/۹
مخدار باش نه مخطار!!!!!!!!!!!!! ناشناس
ناشناس۱۳۸۴۳۸۳۱۳:۵۵:۲۴ ۱۳۹۹/۱/۴
خیلی از انسانها و خیلی از ماها برای پول حاضریم همه کار بکنیم. ا بهتر بود به جای پرداختن به 6-5 خواننده که ده ها سال است از ایران رفته اند، در مورد افراد داخل کشور که برای بدست آوردن پول از قدرت و مقام خود استفاده می کنند، مطلب ارائه می کردید.
ناشناس۱۳۸۴۴۸۱۱۴:۵۸:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۴
من به شخصه هیچ وقت شرافت و وطنم به پول نمیفروشم
ناشناس۱۳۸۴۴۸۴۱۴:۵۹:۱۹ ۱۳۹۹/۱/۴
شهدا ثابت کردند که شرافت و میهن دوستی ارزشی بیشتر از پول دارد
ناشناس۱۳۸۴۸۱۱۱۹:۱۷:۱۴ ۱۳۹۹/۱/۴
هر کدام جای خودش را دارد پرداختن به این موضوع نافی انتقادات دیگر نیست این استدلال شما فقط شامل حمایت از وطن فروشها می شود
ناشناس۱۳۸۴۳۸۹۱۳:۵۹:۴۹ ۱۳۹۹/۱/۴
کدام خواننده یا هنرمندی پیشنهاد 200- 300 هزار دلاری برای چند ساعت اجرا را رد می کند؟ در همه جوامع از جمله ایران، این پول است که قدرت و سعادت به همراه دارد. افراد حاضرند برای مبالغ بسیار پایین دست به هر کاری بزنند.
ناشناس۱۳۸۴۴۴۳۱۴:۳۸:۴۸ ۱۳۹۹/۱/۴
بخاطر پول برای بن سلمان قاتل زنان و کودکان مظلوم یمن خوش رقصی کردن اوج پستی و رذالت است.
ناشناس۱۳۸۴۴۶۴۱۴:۵۳:۱۴ ۱۳۹۹/۱/۴
300 هزار دلار قیمت شرافتشونه
ناشناس۱۳۸۴۸۷۰۲۰:۰۷:۳۱ ۱۳۹۹/۱/۴
پس از نظر جنابعالی پول درآوردن به هر وسیله ای مطلوبه؟دوست عزیز کار بد،بدِ!بله ممکنه یه کاری ۱۰ درجه بد باشه و یه کاری ۱۰۰۰ درجه‌. همونقدر که یه نفر به نام دین و با لباس دین دست به خلاف بزنه بد هست که یه نفر که ادعای ایرانی بودن داره بره با دشمن ایران(تاکید میکنم ایران نه ج.ا به تنهایی)دست بده و براش کار کنه!!
ناشناس۱۳۸۵۱۵۸۰۰:۲۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۵
مطمئن باش به خوانندگان ایرانی دیگری هم پیشنهاد شرکت در این جشنواره شده ونپذیرفته اند .
مازندرانی۱۳۸۵۵۸۴۰۹:۲۵:۰۵ ۱۳۹۹/۱/۵
شما شرافت تو چند میفروشی؟
ناشناس۱۳۸۴۳۹۷۱۴:۰۹:۰۶ ۱۳۹۹/۱/۴
صدای همین خوانندگان لوس آنجلسی را از درون اکثر ماشینهای کوچه و خیابان های ایران می توان شنید.
علی۱۳۸۸۸۳۹۰۷:۵۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۷
بله متاسفانه. و این ماییم که باید آنها را در عمل طرد کنیم.
ناشناس۱۳۸۴۴۰۸۱۴:۱۴:۰۱ ۱۳۹۹/۱/۴
اینها مردانه و آشکارا به کشوری رفته، برنامه ای اجرا و دستمزد دریافت کردند. این کار شرف دارد به کار آنهایی که با دریافت حقوق های نجومی، رشوه ، رانت و داشتن چهره ای موجه از بیت المال ارتزاق کردند.
ناشناس۱۳۸۴۴۲۴۱۴:۲۶:۴۱ ۱۳۹۹/۱/۴
اف به غیرت نداشتت ابی
محمد۱۳۸۴۴۵۶۱۴:۴۷:۲۷ ۱۳۹۹/۱/۴
تفکری که پول را برتر از اخلاق می داند ... همان تفکر رایج غربی است ! این روزها که کرونا باعث افول اقتصادی شده شاید صحنه های جالبی از این تفکر در غرب ایجاد شود! وقتی پول برتر از اخلاق و انسانیت باشد قاعدتا نبود پول منجر به هر رذالتی خواهد شد!
ناشناس۱۳۸۴۴۵۷۱۴:۴۷:۵۷ ۱۳۹۹/۱/۴
خوانندگان لس آنجلسی با خدمت به بن سلمان دیکتاتور آدمکش مورد تنفر مردم ایران واقع و به ستاره سوخته تبدیل شدند.
ناشناس۱۳۸۴۴۶۰۱۴:۵۱:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۴
هنر مرز و بوم ندارد هنر زبان بین الملی است هنر زبان عشق است هنر بدور از سیاست و کینه ورزی است لطفا هنر را هم به سیاست آلوده اش نکنید
ناشناس۱۳۸۵۰۳۸۲۳:۲۶:۱۰ ۱۳۹۹/۱/۴
پس ابی چرا درمورد سیاست نظر میده و سیاسی میخونه؟
ابی۱۳۸۵۶۵۶۱۰:۰۱:۰۳ ۱۳۹۹/۱/۵
چی میگی هنر فلان هنر بیسان،یارو رفته برای کثیف ترین حکومت منطقه برنامه اجرا کرده بعد تو از آلبانی میای میگی هنر مرز ندارد،آنچه مرز نداردبی شرفی و پستی و حماقت آدمی است
الف ر۱۳۸۴۴۶۶۱۴:۵۳:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۴
من به ترانه انها علاقه مند بودم از این اقدامشان بسیار متنفرم
ناشناس۱۳۸۴۴۶۸۱۴:۵۳:۵۱ ۱۳۹۹/۱/۴
یعنی از سعودی کثیف تر نداریم لعنت بر وطن فروشها
ناشناس۱۳۸۴۴۷۱۱۴:۵۴:۴۸ ۱۳۹۹/۱/۴
آقایان ابی و شادمهر چرا آهنگ خلیج فارسشون رو نمیخونن
ناشناس۱۳۸۴۴۷۴۱۴:۵۶:۰۰ ۱۳۹۹/۱/۴
ابی اقای صدا از نظر خودش شد خود فروخته عربستان و چنان برنامه تبلیغاتی برای بزرگ کردن خود درست کرده و دچاره بیماری خود بزرگ بینی ( بینی ) شده ارش که اصلا خواننده نیست و بقیه هم که معلوم الحالند اینها فراموش کردن هر کسی ایران و ایرانی را بفروشد از نظر مردم مرده ای بیش نیست فراموش کردن صدام حسین و منافقین را
پرتو۱۳۸۴۴۹۰۱۵:۰۲:۱۴ ۱۳۹۹/۱/۴
به شما چه مریوط؟
بانو۱۳۸۴۴۹۸۱۵:۰۵:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۴
از کی تا حالا میدل ایست ای معتبر شده و از قول ایرانی ها سخن می گوید؟
پرتو۱۳۸۴۵۰۳۱۵:۰۸:۲۳ ۱۳۹۹/۱/۴
دفتر میدل ایست ای( چشم خاور میانه) در لندن است.
ناشناس۱۳۸۴۵۲۸۱۵:۲۴:۰۵ ۱۳۹۹/۱/۴
شما بهتر است به فکر کشور خود باشید
ناشناس۱۳۸۴۵۲۹۱۵:۲۵:۰۹ ۱۳۹۹/۱/۴
خوب اجازه بدین در ایران کار بکنند وبه سمت دشمنان تاریخی کشور کشیده نشوند
پ۱۳۸۹۶۰۹۱۹:۲۹:۵۷ ۱۳۹۹/۱/۷
اگه به دشمن تاریخیه پس باید با ترکیه هم قهر کنیم چون عثمانی به ایران حمله کرده بود! متاسفم
رضا۱۳۸۴۵۵۵۱۵:۴۱:۰۱ ۱۳۹۹/۱/۴
اونها ایرانی نیستند افراد بی وطنی هستند مگر کسی که وطن دارد به وطنش پشت مبکند و جالب این است در رابطه با این شیوخ سر سپرده بارها و بارها ایدان را متهم به همکاری با کشور های مستقلی همانند سوریه و لبنان میکنند و قصد موج سواری دارند
ناشناس۱۳۸۴۵۵۶۱۵:۴۱:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۴
اگر این خواننده ها اجازه اجرا در ایران رو داشتند هرگز برای اجرا به کشور دیگر نمیرفتند. تازه ‌ما که این ها رو قبول نداریم چرا توقع داریم آن ها ما رو قبول داشته باشند؟
ناشناس۱۳۸۴۵۶۱۱۵:۴۶:۴۹ ۱۳۹۹/۱/۴
مهم اینه که عربستان دریافته که به هر طریق باید از وابستگی نفت نجات پیدا کنه چند ایرانی که در مصاحبه حرفهایی زده اند ملاک سنجش افکار تمام ایرانی ها نیستند من مخالفتی با هنر نمایی ایرانی ها در هیچ جای دنیا ندارم هنر مثل ورزش ربطی به سیاست نداره
ناشناس۱۳۸۴۶۱۳۱۶:۱۹:۰۵ ۱۳۹۹/۱/۴
اظهار نظر برخی مخاطبان (اگر مردم واقعی باشند) بسیار دردناک است. از نظر آنها فروش شرافت به پول بسیار طبیعی است!!! اگر افتخاری به آغوش محمود برود فحشش خواهند داد ولی اگر امثال این خواننده های خودفروش به آغوش بن سلمان کودک کش بروند هر کس در انتخاب آزاد است و به ما ربطی ندارد!!!!
dayani۱۳۸۴۶۱۸۱۶:۲۲:۲۶ ۱۳۹۹/۱/۴
,وقتی آنها سالهاست در امریکا به اصطلاح شیطان بزرگ و شنیع ترین دشمن ایرانیان برنامه اجرا می کنند تا به حیات خود ادامه دهند، اجرای برنامه در جایگاهی ناشناخته در عربستان ارزش توجه ندارد.
ناشناس۱۳۸۴۶۲۴۱۶:۲۸:۳۵ ۱۳۹۹/۱/۴
ابی خودش را نابود کرد پول به هر قیمتی ادم را خود فروش میکنه دیگر نه سرزمین مهمه نه مردمش
ناشناس۱۳۸۴۶۷۷۱۷:۲۸:۵۸ ۱۳۹۹/۱/۴
خواننده هايي كه درعربستان حضور پيدا كردند به ايراني بودن خيانت كردند وخودرا به دشمن اصلي ايران يعني وهابيت وداعش فروختند واين خيانت عاقبت شومي براي انها خواهد داشت
ناشناس۱۳۸۴۷۱۷۱۷:۵۹:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۴
این خواننده ها برای هر کسی که برایشان تکه نانی بیاندازد خوض رقصی خواهند داد
ناشناس۱۳۸۴۷۲۷۱۸:۰۲:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۴
معلومه برای دلار هر غلطی میکنن چه داخل ایران باشه یا خارج از ایران این موضوع فقط به پستی ادما ربط داره
ناشناس۱۳۸۴۷۳۶۱۸:۰۹:۳۲ ۱۳۹۹/۱/۴
اگر خواننده لس آنجلسی هستند و شما آنها را ایرانی خطاب نمیکنی چه اشکالی داره برند برنامه اجرا کنند.
محمدرضا ترینی۱۳۸۴۷۳۷۱۸:۰۹:۴۵ ۱۳۹۹/۱/۴
این یک جشنواره بین المللی است، البته بهتر بود از خواننده های ایرانی ساکن ایران دعوت میشد که احتمالا بخاطر مشکل ویزا و سفارت نشد
ناشناس۱۳۸۴۷۸۵۱۸:۴۵:۱۵ ۱۳۹۹/۱/۴
عجله نکنید صبر میکنیم چون این فستیوال تازه کار است ببینیم سال بعد چه خواهد شد هنرمندان بدنبال تجربه امسال تحریمش میکنند یا سرو دست خواهند شکست که دعوتشان کنند . اندکی صبوری
ناشناس۱۳۸۴۸۱۷۱۹:۲۳:۵۸ ۱۳۹۹/۱/۴
خب بهشون تو کشور زادگاهشون اجازه کنسرت میدادین بعد انتقاد میکردین اول با تنگ نظری فراریشون میدین بعد میشینید فحش میدین؟ خیلی هنرمندین واقعا
ناشناس۱۳۸۹۲۳۰۱۴:۲۶:۱۱ ۱۳۹۹/۱/۷
حرفت تا حدی درسته. ولی چرا همکاری با کسی که دستش به خون کودکان آغشته است؟ چرا در یک کشور دیگر نه؟ مثلا آذربایجان یا هر جای دیگری.
علی۱۳۸۴۸۴۳۱۹:۴۴:۳۴ ۱۳۹۹/۱/۴
عزیزان، پول بگیرند به خودشون ربط داره. مشکل اونجاست که این اشخاص خودشون را منجی بشریت، مخالف دو آتشه مذهب، مدافع حقوق بشر و پارسی دواتشه میدانند. هیچکدام از این موارد با اسپانسری عربستان جور در نمیاد . حداقل پولشون رو بگیرند و کاری به کار کسی نداشته باشند، اون حقشونه. کاسه از اش داغ‌تر، نه، بنشینند پیش آقای بن سلمان ...
ناشناس۱۳۸۴۸۷۸۲۰:۱۹:۳۰ ۱۳۹۹/۱/۴
وظیفه عربستان سعودی و بن سعودها و بن سلمان همیشه دشمنی با ایران در طول تاریخ بوده. ما باید خود را قویتر کنیم.
کوروش فرهودیان۱۳۸۴۹۰۱۲۰:۳۶:۰۳ ۱۳۹۹/۱/۴
اینها فقط پول و دلار را می شناسند وگرنه خلیج فارس و غیره بهانه است که مردم فکر کنند وطن پرستند و باز برای دیدنشان پول خرج کنند سینا ولی الله که ملیجک عربهاست عارف و ابی هم همینطور این مهناز افشار هم که نشستن بغل آبی یا گوگوش اوج آرزوهای خفت بارش است ولی کلا این ها چه ارزشی دارند که راجع بهشان خبر پخش شود
ناشناس۱۳۸۴۹۵۲۲۱:۲۷:۲۲ ۱۳۹۹/۱/۴
این دسته از افراد برای مردم ایران باهرگرايشي مرده اند.اینان برای گرفتن تکه استخوانی از دشمنان ملت ایران خود و خانواده شان راهم حاضرند با آنان هم آغوش نمایند.نفرین بر چنین انسان های خائن.این افراد هم طراز منافقین می باشند که پس از جنایاتشان در ترور های دهه شصت.همدوش صدام با مردم ایران مقابله کردند
ناشناس۱۳۸۴۹۸۳۲۱:۵۹:۲۷ ۱۳۹۹/۱/۴
بن سلمان از ظرفیتهای ایرانی برای توسعه وپیشرفت کشورش استفاده میکنه
مسلم اهوازی۱۳۸۵۰۶۸۲۳:۴۲:۱۶ ۱۳۹۹/۱/۴
به این بدبختا حق بدین که دعوت بن سلمان رو رد نکنن. از سرنوشت خاشقچی عبرت گرفتن
ناشناس۱۳۸۶۲۹۸۱۴:۵۵:۴۴ ۱۳۹۹/۱/۵
فقط ایرانیان بودن یا هنرمندان از کل جهان دعوت شدن چقدر اخبار را تحریف میکنید
ناشناس۱۳۸۶۶۱۷۱۷:۳۹:۱۳ ۱۳۹۹/۱/۵
بن سلمان ثابت کرد یک ایرانی هم میتواند در اوج حقارت و پستی فقط بخاطر یک مشت دلار به کشورش خیانت کند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین