دلنوشته غریبانه عکاس آستان قدس رضوی

گروه سیاسی الف،   3990101109

عکاس با سابقه آستان قدس رضوی نوشت: هیچگاه این غربت حضرت را مانند این روزها حس نکرده بودم، امروز که صحن و سرای حضرتش را خالی از زائر می‎بینم، غریب الغربا را کاملا درک و احساس می‌کنم.

به گزارش الف، مسعود نوذری عکاس با سابقه آستان قدس رضوی که از یادگاران جبهه و جنگ هشت سال دفاع مقدمس است، با اشاره به بسته شدن دربهای حرم مطهر رضوی دلنوشته غریبانه ای برای الف بدین شرح نوشت:

«بیست وچهار سال است که روز اول عید و تحویل سال را در حرم مطهر ارباب حضرت سلطان علی بن موسی الرضا(ع) بودم ، اما امسال به دلیل ایجاد محدودیت موقت در زیارت که به دلیل شیوع این ویروس منحوس ایجاد شده توفیق نیافتم.

به قول ،تولیت معزز آستان قدس رضوی همیشه با السلام علیک یا غریب الغربا به محضر حضرت شرف یاب می‌شدیم اما هیچگاه این غربت حضرت را مانند این روزها حس نکرده بودم،  امروز که صحن و سرای حضرتش را خالی از زائر می‎بینم، غریب الغربا را کاملا درک و احساس می‌کنم.

روزهای سختی برما  وخدمتگزاران این آستان میگذرد زیرا حلاوت خدمتگزاری به زائران ومجاوران حضرت رضا را از دست داده ایم.

برای من که تمام دوران جوانی‌ام رو در کنار مضجع شریف رضوی گذراندم باورش سخت و شاید غیر ممکن مینمود که روزی فرا رسد که از دور به حضرت سلطان سلام دهم.

ان شاءالله و به فضل خدا وعنایت اهل بیت علیهم السلام، وتلاش شبانه روزی مدافعان ایثارگر سلامت این روزهای سخت خواهدگذشت وبازبساط عاشقی درحرم مطهر ولی نعمتمان محیا خواهدشد


به تو از دور سلام،
به سلیمان جهان از طرف مور سلام
دل من واسه زیارت میزنه شور سلام
به رضا از طرف وصله‌ی ناجور سلام 
سال نو بر شما مبارک؛


#مسعود_نوذری_عکاس_آستان_قدس_رضوی