ترافیک سنگین در خروجی تهران

گروه عکس الف،   3981228151 ۳۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

به‌رغم توصیه های مکرر به هموطنان عزیز برای در خانه ماندن و پرهیز از سفر های غیر ضروری، همچنان در روزهای پایانی سال شاهد ترافیک های سنگین در خروجی شهر تهران هستیم. شلوغی عوارضی تهران -قم حکایت از حجم سفرها به سمت جنوب کشور دارد.

ترافیک سنگین در خروجی تهران
ترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهرانترافیک سنگین در خروجی تهران

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۷۹۲۴۹۱۸:۵۹:۲۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اولا خود اون فردی که داره اندازه تب میگیره ماسک رو داده پایین. توی عکس های خارجی دیدم همشون با اون لباس های مخصوص بودند. چطور خودتون شوخی میگیرید انتظار جدی برخورد کردن مردم رو دارید؟؟ اکثر تهران هم شهرستانی هایی هستند که دارند به شهرشون برمیگردند برای تعطیلات عید. اون موقع که میگیم تهران رو درست کنید..
ناشناس۱۳۷۹۸۱۰۰۶:۴۸:۳۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
تهران را قرنطینه کنید تا اونهایی که رفتند سفر آواره بشن و نتوانند به خانه های خود بازگردند تا درس عبرت شوند
ناشناس۱۳۷۹۲۵۲۱۹:۰۰:۳۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
با چه کسانی شدیم ۸۰ میلیون!!!
ناشناس۱۳۷۹۸۰۰۰۶:۲۴:۴۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
دولت باید اعلام کند که اولویت ارائه خدمات پزشکی و درمانی در بیمارستان‌های دولتی با افراد بومی هر شهرستان است. یعنی افراد غیر بومی در صورتی در بیمارستان‌های دولتی تحت درمان قرار می‌گیرند که متقاضی بومی برای تخت‌های بیمارستانی وجود نداشته باشد.
ناشناس۱۳۷۹۸۵۴۰۸:۰۷:۰۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
با مسئولین که بخاطر .. ، جلو این ویروس رو از قم نگرفتن.
ناشناس۱۳۷۹۲۵۴۱۹:۰۳:۲۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
برخی ظاهرا فقط باید مانند کشورهای دیگر با زور با آنها برخورد شود
ناشناس۱۳۷۹۲۵۷۱۹:۰۵:۵۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
مگر اعلام نشده ۸۰ درصد مبتلایان ممکن است بدون تب و علامت باشند پس چطور اجازه میدهید کل کشور آلوده شود مگر برای ۸۵ میلیون نفر تخت ای سی یو دارید ..چو عقل نباشد ..جان در عذاب است و چون مدیریت نباشد جامعه در عذاب است
ناشناس۱۳۷۹۲۹۳۱۹:۲۴:۰۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
دوست داره بره سفر
ناشناس۱۳۷۹۷۵۲۰۲:۴۳:۰۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
اگه اینجوریه، پس منم دوست دارم اینهارو به رگبار ببندم! تو چی دوست داری؟
ناشناس۱۳۷۹۳۰۰۱۹:۲۶:۱۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
آقا اگر سفر ممنوعه چرا شرکت اتوبوس برون شهری قطار و هواپیما کار میکنن.توو اینجاها که ادم ها فقط تو همون سفر همو میبینن و خبری از حال هم ندارن و هیچ نظافتی هم توو جاشون نمیکنن احتمال واگیر بودن بدتر تر تر هستش که.واقعا نمیفهمید؟؟ تلویزیون نشون میده اتوبوس داره میره شمال؟؟؟؟؟؟؟ با ماشین ممنوعه فقط؟
ناشناس۱۳۷۹۳۱۹۱۹:۳۵:۱۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بی شعوری که شاخ و دم نداره
علی۱۳۷۹۳۲۱۱۹:۳۷:۰۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
واقعا متاسفم.همه فکر میکنند کرونا مال دیگرونه درصورتی بنا به گفته پزشکان مسری بودن بیماری ۱۰ برابر آنفولانزا است.
ناشناس۱۳۷۹۳۵۸۲۰:۰۳:۱۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
الان اینها مانند کسی هستند که دارند به مردم شلیک میکنند باید هیچ سرویسی به آنها داده نشود کارت های سوخت در شهری غیر از مبداء جواب ندهد و سوخت آزاد را هم قطع کنید
ناشناس۱۳۷۹۴۲۲۲۰:۵۲:۵۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
..ها راه افتادن
ناشناس۱۳۷۹۴۴۱۲۱:۰۷:۱۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
نیم درصد مردم شهرهای بزرگ اهل شهرستان ها کوچک و روستا هستند چکار کنند مجبورن از شلوغی و آلودگی شهر فرار کنند
ناشناس۱۳۷۹۵۰۵۲۱:۵۷:۵۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
با این طرز تفکر هر چه بر سر ما بیاید حقمان است. اکثر این افراد در مصاحبه ها بدروغ میگفتند که کار ضروری دارند و باید به مسافرت بروند. ما خواسته و ناخواسته ناقل کرونا به اقصی نقاط کشورمان هستیم. ایکاش دولت جرات میکرد و با استفاده از قوای نظامی مسافرت را ممنوع میکرد و هر کس را که در جاده ها بودند، میلیونها تومان جریمه میکرد. بخدا جان مردم خیلی بیشتر از این چیز ها ارزش دارد و وقتی مجبوریم که مرقد مطهر آقا و مقتدایمان صاحب ایرانمان آقا امام رضا (ع) را ببندیم، میتوانیم همه این افراد خاطی را هم در خانه نگه داریم و در صورت تردد در جاده ها آنها را جریمه چند میلیون تومانی و حتی مصادره خودرو بنفع دولت نماییم. دوباره میگویم ، که با این طرز فکری که داریم، هر چه بر سرمان بیاید حقمان است.
عمران۱۳۷۹۵۲۱۲۲:۰۶:۱۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
خدایا به ما عقل عطا کن! غیر از آن هیچ چیز نمیخواهیم، فقط عقل و فهم و شعور عطا کنی باقی مشکلات حل میشود.
ناشناس۱۳۷۹۵۳۹۲۲:۱۹:۲۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
فقط باید گفت متاسفیم از این همه جهل و خودخواهی و شعور . . اینها اگر در مقصد به کرونا مبتلا شدند باید از برگشتشان جلوگیری کنند ، به قرنطینه ببرندشان و با هزینه خودشان با اخذ جریمه معالجه شوند چون روحیه قاتل دارند .
ناشناس۱۳۷۹۵۴۶۲۲:۲۵:۱۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اینها فکر میکنند چون جنوب هوا گرمه ویروس کمتره در صورتی که از نظر علمی اینگونه نیست و هوای گرم تاثیری روی این ویروس نداره. اینها با این کارشون وضعیت جنوب کشور را هم مثل وضعیت شمال میکنند.
ناشناس۱۳۷۹۵۴۸۲۲:۲۶:۳۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
این بیشتر شبیه فراره . اگر راست میگید تیتر بزنید فرار تهرانی ها از کرونا
لاله۱۳۷۹۷۵۶۰۲:۵۳:۰۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
تهراني ها ؟!!!!! اينها ١٠٠٪؜ شهرستاني هستند تهراني ها و حتي شهرستانيهاي باشعور همه در خانه مانده اند.
ناشناس۱۳۷۹۵۷۸۲۲:۵۳:۴۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
وقتی صدا و سیما میگه کرونا خیلی هم خوب و .. اینجوری میشه
صف۱۳۷۹۷۱۵۰۱:۳۴:۰۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
چین با جمعیت نزدیک به دو میلیارد اگر مثل ایران برخورد میکرد الان تلفات آنجا به دویست میلیون نفر رسیده بود دولت ..سست و بی اراده است وقتی کسی به جان خود و هموطنش اهمیت نمیدهد باید با آن فرد برخورد جدی کرد این همه نیروی مسلح داریم شدت عمل به خرج دهید بگذارید دنیا هرچه میخواهد بگوید. فرانسه با اینکه نزدیک دو سال مردمش بر علیه مکرون هر هفته به خیابان می آمدند الان به خاطر شیوع کرونا پرنده در خيابان های آن پر نمی زند هرکس برای کاری ضروری قصد خروج از منزل را داشته باشد باید مجوز کتبی بگیرد.با خواهش و تمنا نمیتوان از بحران کرونا خارج شد.
محمدی۱۳۷۹۷۳۲۰۱:۵۷:۵۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
پس ستاد ملی مبارزه با کرونا را برای چی تشکیل دادید ؟ دولت که میداند تعداد قابل توجه ای از مردم رعایت نمیکنند، چرا تردد را ممنوع نکردید؟ چرا از نیروهای انتظامی و نظامی در اعمال ممنوعیت تردد کمک نگرفتید؟ واقعا مدیریتان صفر است،
نادر۱۳۷۹۷۳۳۰۱:۵۸:۰۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
آقای دکتر توکلی لطفا تا دیر شده از قدرت کلام و نفوذی که دارید جهت جلوگیری از این فاجعه استفاده کنید . خطر مرگ میلیونها هموطن رو جدا تهدید میکنه . لطفا مردم رو بصورت سختگیرانه کنترل کنید نه فقط با خواهش و درخواست
ناشناس۱۳۷۹۷۵۳۰۲:۴۴:۳۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
واقعاً جمع زیادی از تهرانیها بی فکر هستن!
ناشناس۱۳۷۹۷۸۴۰۵:۱۳:۳۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
گفته بودند ظرف ۲۴ ساعت جاده ها و فروشگاه ها خلوت می شود.!!!!!!!!!
ناشناس۱۳۷۹۸۶۵۰۸:۳۰:۳۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
باید پمپ بنزینها را میبستید تا این قوم بی فکر در خانه بمانند.
امیر۱۳۷۹۷۸۶۰۵:۲۴:۲۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
بیشعوری از نوع .. !!!!!!!!!!!!
ابی۱۳۷۹۷۸۹۰۵:۳۱:۵۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
هی نگویید ما ایرانیان با فرهنگ هستیم این نمونه ای از خروار است.حتما باید پلیس با باتوم باشد. آن موقع هم میگویند تو ایران آزادی نیست.
ناشناس۱۳۷۹۸۳۱۰۷:۳۵:۳۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
راهكاري است كه دولت ارائه كرده دولتي كه پول نداره نميتونه مردم رو قرنطينه كنه قرنطينه خرج سنگين داره
ناشناس۱۳۷۹۸۶۲۰۸:۲۸:۱۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
اینها بدون اینکه خودشان بدانند در هلاک شدن مردم سهیم هستند.
ناشناس۱۳۷۹۸۶۶۰۸:۳۱:۵۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
یعنی اگه تب نداشتند دیگه ناقل نیستند؟ شاید یک هفته بعد علائمش بروز کنه یا اصلا نکنه و تا اون موقع به 50 نفر دیگه هم منتقل کنه. خودمون رو گول میزنیم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

آخرین عناوین