از تور ایتالیا ، مالدیو و بالی چه میدانیم؟

گزارش بازرگانی،   3981228118

باسیلیکای سنت کلمنت در رم ایتالیا

رم بزرگترین شهر موجود در ایتالیا می‎باشد که بدلیل داشتن قذمتی طولانی در آن آثار گردشگری تاریخی فراوانی وجود دارد و بسیاری از گردشگران برای دیدن آنها با تور ایتالیا به این شهر کهن سفر می‎کنند تا این آثار تاریخی به جای مانده از گذشتگان را از نزدیک نظاره‎گر باشند.

این شهر که در مدت 2500 سال کانون سیاست و اقتصاد منطقه بود در منطقه‎ای که دو رود آنینه و تیبر به هم طلاقی پیدا می‎کنند قرار گرفته است.

این شهر بدلیل داشتن بیش از 900 کلیسا تاریخی و زیبا و داشتن مناطق گردشگری بسیار دیگر مورد توجه خیل عظیمی از گردشگران قرار گرفته است که با خرید بلیط هواپیما از سرتاسر جهان برای دیدن این آثار تاریخی راهی رم می‎شوند. در این آهنگ زندگی بسیار سریع می‎باشد و گردشگرانی که برای اولین بار با بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند دچار دلهره و استرس خواهند شد.

در این شهر آثار تاریخی بسیاری وجود دارد که برای دیدن آنها می‎توانید با استفاده از تور لیتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید. در ادامه به معرفی برخی از این جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر خواهیم پرداخت تا در صورتیکه با تور ایتالیا و با استفاده از بلیط خارجی به این شهر زیبا سفر کردید اطلاعات بیشتری نسبت به این آثار تاریخی داشته باشید.

باسیلیکای سنت کلمنت

این ساختمان یکی از کلیساهای معروفی است که در مرکز شهر رم قرار گرفته است و بدلیل داشتن جاذبه‎های فراوان مورد توجه گردشگران زیادی که با تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‎اند قرار گرفته است و امروزه به یکی از مهمترین جاذبه تاریخی گردشگری موجود در این شهر تبدیل شده است و اما از تور ایتالیا چه میدانیم تا مطمئن سفر کنیم؟

این کلیسای زیبا که از نظر زیبایی و قدمت چیزی کمتر از باسیلیکای سنت پیتر ندارد به سه قسمت مجزا تقسیم شده است که در مجموع دارای 2000 سال قدمت تاریخی می‎باشند. این بنا بدلیل تاریخی بودن مورد توجه بسیاری از تاریخ شناسان در سراسر جهان نیز قرار گرفته است.

و این افراد برای دیدن این بنای تاریخی مذهبی با استفاده از تور ایتالیا و تهیه بلیط خارجی به این شهر سفر می‎کنند تا این کلیسا را از نزدیک ببینند و در مورد جزئیات موجود در آن اطلاعات بیشتری را کسب کنند.

اولین بنای این کلیسا در قرن دوم میلادی ساخته شد و شکل ظاهری این بنا چیزی است که در سال 1123 پس از میلاد مسیح ساخته شده است. در این بنا جزئیات بسیار زیبا و هنرمندانه‎ای بکار گرفته شده است که چشم نظاره کنندگان را به خود خیره خواهد کرد.

از این‎رو افراد زیادی برای دیدن زیبایی‎های موجود در این کلیسا با خرید بلیط هواپیما و تهیه بلیط خارجی به رم سفر می‎کنند تا این جاذبه زیبای تاریخی را از نزدیک مشاهده کنند و از دیدن زیبایی‎های معماری‎ای که در آن بکار رفته است لذت ببرند.

در بخش داخلی این ساختمان از تزئینات متنوع و زیبایی استفاده شده است که جلوه‎ای خاص به این کلیسا بخشیده است. علاوه‎بر این تزئینات در باسیلیکای سنت کلمنت از آثار هنری مختلفی نیز استفاده شده است که زیبایی آن را چند برابر کرده است و جلوه‎ای باشکوه به این مکان بخشیده است.

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

همه چیز درباره هتل نیکا آیلند ریزورت مالدیو

اگر شما نیز یکی از گردشگران تور مالدیو هستید و به دنبال هتلی با ساحل زیبای اختصاصی در کنار شن‌های سفید این کشور می‌گردید، ما به شما هتل ۵ ستاره و لوکس نیکا آیلند را پیشنهاد می‌کنیم. همانطور که می‌دانید اقامت در یک هتل زیبا و لوکس می‌تواند لذت سفر را کامل کند.

تمامی ویلاهای این هتل دارای فضایی بزرگ می‌باشند که همه نوع امکانات را در اختیار مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی مالدیو قرار می‌دهد. از امکانات این هتل می‌توان به تلویزیون، سرویس خواب باکیفیت، لوازم آرایشی و بهداشتی و... اشاره کرد. در ادامه قصد داریم تمامی ویژگی‌های خدماتی و رفاهی هتل نیکا آیلند ریزورت را در اختیار گردشگران تور مالدیو قرار دهیم پس اگر یکی از مسافران این پرواز خارجی هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید

خدمات رفاهی هتل نیکا آیلند

سال افتتاح این هتل ۱۹۸۵ میلادی می‌باشد و دارای ترانسفر فرودگاهی است اما مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی برای جابه‌جایی باید هزینه مجزایی پرداخت کنند. در مورد بخش پذیرش برای گردشگران تور مالدیو باید بگوییم که کارمندان این هتل بصورت شبانه‌روزی آمده پاسخگویی به مهمانان هستند و امکاناتی نظیر انبار چمدان، خدمات تور و بلیط و همچنین تبدیل ارز را در اختیار مسافران قرار می‌دهند و اما از تور مالدیو چه میدانید تا مطمئن سفر کنیم؟

برای گرفتن اطلاعات نیز می‌توان از راهنمای گردشگری که در هتل وجود دارد کمک گرفت. علاوه بر این، اینترنت پرسرعت وای فای نیز در تمام محوطه‌های هتل بصورت رایگان قابل دسترس است.

این هتل دارای اتاق‌های خانوادگی می‌باشد و برای نگهداری از کودکان باید هزینه‌ای مجزا پرداخت کرد. مسافرانی که برای انجام کارهای اداری با پرواز داخلی مالدیو در این هتل اقامت دارند می‌توانند برای عقب نماندن از کارهای خود از کافی نت و دستگاه ارسال فکس موجود در این هتل استفاده کنند.

در هتل نیکا آیلند خدمات جالبی برای عروسی در نظر گرفته شده است و امکاناتی نیز برای مهمانان کم توان فراهم شده است.

از دیگر خدمات و امکانات رفاهی که این هتل در اختیار گردشگران تور مالدیو قرار می‌دهد می‌توان به روزنامه رایگان در لابی، مغازه سوغاتی، فروشگاه‌های مختلف، اتوشویی، خشکشویی، اتوکشی و خدمات وی ای پی اشاره کرد.

کارمندان این هتل می‌توانند به چندین زبان مختلف نظیر انگلیسی، چینی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی و عربی صحبت کنند که این موضع کار را برای بسیاری از مسافران پرواز خارجی مالدیو آسان می‌کند. ساعت ورود به این هتل ۱۴ است و تا ساعت ۱۲ ظهر می‌توان اتاق‌ها را تحویل داد.



رستوران‌های هتل

رستوران اصلی این هتل در فضای باز قرار دارد و نمایی ۳۶۰ درجه‌ای از دریا را در اختیار گردشگران تور مالدیو قرار می‌دهد. علاوه بر فضای خیره‌کننده بیرونی، فضای داخلی این رستوران هم بسیار دلنشین است. در رستوران اصلی امکان انتخاب غذا به سبک بوفه باز و یا منویی برای مسافران پرواز خارجی و پرواز داخلی مالدیو وجود دارد.

تنوع غذایی این رستوران بسیار زیاد بوده و شامل غذاهای گریل شده، باربیکیو، دسرهای گوناگون، غذاهای آسیایی و غذاهای اروپایی می‌شود. این رستوران با ظرفیت ۱۲۰ نفر آماده پذیرایی در تمام وعده‌های غذایی می‌باشد.

 

فرهنگ مردم بالی و اندونزی

در کشور اندونزی بیش از 17 هزار جزیره زیبا و دیدنی وجود دارد که با تور بالی می‎توانید از دیدنی‎ترین جزیره موجود در این منطقه دیدن کنید. مجموع افرادی که در این جزایر زندگی می‎کنند به 200 میلیون نفر خواهد رسید. زبان رسمی که در این کشور وجود دارد مالایایی می‎باشد با این حال گویش‎های مختلفی نیز در این منطقه وجود دارد که تعداد آنها به 300 گویش می‎رسد.

این تنوع سبب شده تا علاقه‎مندان به فرهنگ و گویش ملل مختلف برای آشنایی با آنها با خرید بلیط هواپیما به این منطقه از جهان سفر کنند و به مطالعه زبان و گویش‎های موجود در این منطقه بپردازند.

علاوه بر وجود گویش‎های مختلف در میان مردم ساکن در این منطقه می‎توانید نژادهای مختلفی را نیز مشاهده کنید. دین بیشتر افرادی که در اندونزی زندگی می‎کنند اسلام می‎باشد و این کشور دارای بیشترین مسلمانان جهان است.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین