گلایه وزیر بهداشت از رئیس سازمان صدا و سیما؛ واکنش نمکی به برنامه فرمول یک

گروه اجتماعی الف،   3981227132 ۳۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما، نسبت به پخش اظهارات میهمان برنامه فرمول یک، واکنش نشان داد.

گلایه وزیر بهداشت از رئیس سازمان صدا و سیما؛ واکنش نمکی به برنامه فرمول یک

به گزارش مهر، سعید نمکی وزیر بهداشت، در این نامه خطاب به علی عسگری، نوشت: ضمن قدردانی از همکاران ارجمند جنابعالی که در اطلاع رسانی و مساعدت به برنامه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا شبانه روز تلاش فرموده‌اند. بعضاً در برنامه‌های آن مجموعه اتفاقاتی رخ می‌دهد که علاوه بر لطمه حیثیتی به تلاشگران شبانه روزی این عرصه، همراهی سازمان صدا و سیما را نیز زیر سوال می‌برد. برای مثال روز گذشته در برنامه فرمول یک فردی به نام امیرحسین رستمی دعوت می‌شود که بیان موارد خلاف واقع باعث تشویش اذهان عمومی و بد جلوه دادن زحمات شبانه روزی همه دست‌اندرکاران می‌شود که منجر به قطع برنامه می‌گردد.

اینجانب بارها از جنابعالی درخواست کرده‌ام که در این موارد قبل از دعوت افراد و صحبت در مورد بیماری‌ها و نظام سلامت حداقل اسامی و صلاحیت افراد با این وزارتخانه مشورت شود.

نمی دانم چه کسانی موثرند که شاهد تکرار اینگونه پدیده‌های ناخوشایندیم و در این شرایط سخت به جای همراهی، سم پاشی و تخریب اذهان حاصل می‌شود و این تلاش بی وقفه در ایجاد آرامش روانی جامعه را به تشویش بدل می‌کنند؟

تردید نفرمایید در صورت عدم کنترل جو موجود رسماً و مستقیماً این گله مندی را به مقام معظم رهبری تقدیم خواهم کرد. چون اینجانب و همکارانم در این بحران همزمان نمی‌توانیم علاوه بر تدارک و نظارت بر نیازهای بهداشتی و درمانی و مدیریت جنبه‌های مختلف این شرایط و خنثی سازی توطئه دروغ پراکنی‌های بیگانگان، جور ناهماهنگی و شاید غرض ورزی یک مجری و یا تهیه کننده برنامه‌ای را نیز تحمل کنیم، آن هم در دستگاهی که از بیت المال تغذیه می‌شود و باید در راستای سیاست‌های ستاد ملی فعالیت نمایند. یقیناً گروهی خارج از اطلاع جنابعالی و مدیریت ارشد آن سازمان عمل می‌کنند که ضرورت دارد مورد توجه و برخورد قاطع قرار گیرند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۱۳۷۷۶۸۱۱۸:۵۳:۲۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
بگذاریم رسانه ها آزاد و فعال باشند و راه جوابگویی مسئولان رو باز کنند. "همه پاسخ گو باشیم."
ناشناس۱۳۷۷۹۸۹۲۳:۲۲:۲۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
روحانی و تییمش طاقت کوچکترین انتقاد رو ندارن چه رسد به اعتراض فریادها در گلو مانده روحانی
ناشناس۱۳۷۸۲۴۸۰۸:۲۰:۳۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
یک چیز یاد گرفته ایم و معنا و مفهوم واقعی آن را نمی دانیم همین آزادی بیان است . دوستان سخنان آقای رستمی هیچ مصداقی از آزادی بیان نیست . ایشان آمد موضوعاتی را که از این کانال و آن کانال و این رسانه غربی و آن رسانه عربستانی شنیده و دیده و خوانده بوده را بدون اینکه معنا و مفهوم آنها را بداند تکرار کرد وسخنانی که بارها و بارها و بارها پاسخ آنها داده شده بود را در تریبون رسانه ملی اظهار داشت و مشخص بود هیچ تمایلی هم به شنیدن پاسخ نداشت چون به گمان خودش هر چه گفت درست بوده است وی به صراحت می گفت تا دوم اسفند موضوع مخفی نگاه داشته شده بود ولی من و دوست دکترم می دانستیم ؟؟؟!!!! آقای رستمی مگر میشود به صرف احتمال شما و دوستانت خبررسانی کرد یا به قطعیت موضوعی را اعلام کرد؟؟ برای کشف ابتلا باید آزمایشاتی انجام می شد و این آزمایشات بر روی افراد مشکوک باید انجام می شد این افراد مشکوک باید مراجعه می کردند و در مراجعه مشکوک بودن آنها به اثبات می رسید خوب اینها را دوست شما و شما در اختیار داشتید؟؟ آقای رستمی می فرمایند چرا قم قرنطینه نشد؟؟؟ جل الخالق آقای محترم شما یک نگاه به دور بر خودتان بیاندازید؟؟ قرنطینه شدن نیاز به تمکین مردم دارد شما و امثال شما چه قدر به سخنان مسئولین وقعی می نهید که انتظار دارید با قرنطینه موضوع حل شود؟؟ شما حتی آمار مسئولین را هم قبول ندارید و برخی حتی حاضر نیستند از چهارشنبه سوری که نه از ترقه بازی و خرید آجیل شب عیدشان بگذرند بعد شما خواهان قرنطینه کردن هستید؟؟ در چین اگر قرنطینه اجرایی شد و عملیاتی شد به این خاطر بود که مردم کاملا تحت سیطره دولت هستند در آنجا کسی نمی آید خواستار رفع فیلتر تلگرامی بشود که بستر اصلی تحقیر ملی است و شایعه و نفاق و نقار در این بستر در حد اعلی جاری و ساری است در آنجا همه آن چیزی که شما و امثال شما به اسم آزادی بیان و فضای مجازی شدیدا خواهان هستید ممنوعیت دارد و بر همین اساس مردم کاملا در سیطره اخبار رسمی و دولتی و حکومتی هستند در این جا شما به دورغ و از روی نفاق اسم آقای رئیسی را می برید برای فیلتر ؟؟؟ و با وقاحت از وی خواهان رفع فیلتر می شوید در حالی که فیلتر تلگرام قبل از ایشان بوده است ربطی هم به وی ندارد که شما با وقاحت و پررویی نام وی را می برید و شبهه افکنی می کنید کانه رئیسی تلگرام را بسته است آخه دروغگو فراموشکار می شود تا کی با دروغ و با پشت هم اندازی می خواهید سر مردم را شیره بمالید.
ناشناس۱۳۷۸۲۵۹۰۸:۲۶:۵۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اتفاقا کسی که هزینه های زیادی رو با بی تدبیری به جامعه تحمیل کرده دولت هست و شخص جنابعالی. آقای رستمی سوال هایی رو که مطرح کردن سوال های همه مردم هست و شما و رئیس دولت قطعا باید پاسخگو باشید
ایرانی۱۳۷۷۶۸۶۱۸:۵۹:۴۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
به نظرم سوالهایی مطرح شد که اکثر مردم خواهان جواب دادن به آنها هستند
ناشناس۱۳۷۷۶۹۴۱۹:۰۹:۰۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
ما هم خواهان زندانی کردن اقای رستمی هستیم که شایعه پراکنی کرده و مردم را دچار دوگانگی می کند
ناشناس۱۳۷۷۷۰۰۱۹:۱۲:۵۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آیا سوال کردن در این مملکت جرم است؟ آقایان به جای پاسخ دادن به سوالات بر حق آقای رستمی، سوال کننده را مورد ملامت قرار می دهند!
ناشناس۱۳۷۷۷۱۵۱۹:۲۱:۵۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
این بحران حاصل ندانم کاری و سهل انگاری مقامات مسئول است. آنها باید جوابگو باشند نه مردم.
ناشناس۱۳۷۸۰۷۳۰۰:۴۳:۴۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بحران در بیش از 150 کشور جهان هست.
ناشناس۱۳۷۷۷۵۷۱۹:۵۴:۲۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
آیا دو پزشک با واتساپ نمیتونن با هم ارتباط برقرار کنند که آقای رستمی کرونا و تلگرام رو به هم ربط میدن؟!
ناشناس۱۳۷۸۰۴۶۰۰:۱۴:۰۹ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
مشخصه شما تا حالا نیاز خاصی به شبکه های اجتماعی نداشتید واتساپ محدودیت های خیلی زیادی داره تمام ارتباط های بین دانش آموزان و دانشجویان با اساتید و معلمین از طریق تلگرام هست چند نمونه: اینکه واتساپ محدودیت تعداد اعضا داره واتساپ محدودیت حجم فایل ارسالی داره و ..
ناشناس۱۳۷۷۷۷۰۲۰:۰۶:۴۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
در آمریکا و اروپا و ژاپن و کانادا و چین و ... که از تلگرام استفاده نمیشه پزشکان مغلوب کرونا شدند؟! چرا همه چی رو بهم ربط میدید؟!
امیر حسین سلطان/تهران۱۳۷۷۷۸۶۲۰:۲۱:۲۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
جناب آقای وزیر متاسفانه صدا و سیما گوشش به این حرف ها بدهکار نیست!
ناشناس۱۳۷۷۹۳۲۲۲:۲۲:۵۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
یعنی تو حامی وزیری که میگه دهن رستمیو ببندید؟
امیر حسین سلطان/تهران۱۳۷۹۲۱۲۱۸:۲۸:۲۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اولا من تو نیستم! ثانیا لینک زیر را لطفا باز کنید تا به اشتباهات این میهمان برنامه از زبان خودشان پی ببرید. https://www.alef.ir/news/3981228127.html ثالثا کاملا حق با جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت است. سئوال کردن خوب است اما لجاجت چیز خوبی نیست که حاضر نیستید حرف حق را بپذیرید. موفق باشید
ناشناس۱۳۷۷۸۵۹۲۱:۳۷:۰۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
رستمی عملا شعبه بی‌بی‌سی و شبکه‌های لندنی بود. وزارت بهداشت داره یک‌تنه با این بحران می‌جنگه. هجمه رستمی به وزیر واقعا ناشایست بود. هرچند به نظر می‌رسید صحبتاش سفارشی باشه.
ناشناس۱۳۷۷۹۰۲۲۲:۰۲:۴۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
وزارت بهداشت علاوه بر اعتراض از آن عنصر بی ارزش سلیبریتی نما وبرنامه هم به جرم تهمت و تشویش اذهان عمومی شکایت کند
ناشناس۱۳۷۸۰۷۶۰۰:۴۶:۴۱ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
سلیبرتی دیگه چه صیغه ای است از عناوین بیگانه به این بازیگران درجه سوم وصل میکنید آن هم پیش خود فکر میکند علامه دهر است از دیگران بیشتر میداند ول کنید سلیبرتی ملپرتی را
ناشناس۱۳۷۷۹۱۶۲۲:۱۳:۴۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
نمکی باید برکنار شود
ناشناس۱۳۷۷۹۱۸۲۲:۱۴:۴۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
هیچکس حرف نزنه !!! نمکی در حال مبارزه با کروناست !!!
ناشناس۱۳۷۸۰۸۵۰۰:۵۳:۲۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
جواب سوال رو که بازم نداده
ناشناس۱۳۷۸۱۱۵۰۱:۴۰:۴۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اگر جواب دارین بفرمایید اگر واقعیت است قبول کنید اگر درست نیست شکایت کنید
ناشناس۱۳۷۸۱۹۲۰۶:۱۵:۳۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
سلبریتی ها اکثر گرین کارت خود را به ایجاد هجمه نسبت به نظام بدست می آورند این رستمی هم از این قائده مستثنی نیست .
ناشناس۱۳۷۸۲۳۶۰۸:۰۴:۴۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بعضی نظرات مشخصه یعنی آتیش میارن برای گرم کردن معرکه. زندانی کردن فلانی و ... ازین حرفاست . باید مراقب باشیم گول اینارو نخوریم .
ناشناس۱۳۷۸۲۵۸۰۸:۲۶:۴۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
لطفا به جای فرافکنی ،به سئوالات و شبهات ایجاد شده جواب دهید ،اتفاقا این بار حرف این سلبرتی ،سوال خیلی از مردم بود.
ناشناس۱۳۷۸۲۶۵۰۸:۲۹:۲۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
بعنی ما مردم حق سوال پرسیدن و انتقاد نداریم؟ چطور میشود از یک وزیر شکایت کرد؟
عباس۱۳۷۸۲۶۹۰۸:۳۰:۱۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
یعنی طاقت چند سوال ساده اما بحق رو هم ندارید؟من ضمن دفاع تمام قد ازصداوسیما وتشکرصمیمانه گسترش این گونه برنامه های شفاف سازی رو درخواست مینمایم. آقای وزیر یک شهرونداز شما سوالی کرده خیلی راحت میتوانستید درهمان برنامه پاسخش را بدهید.اینکه ناراحتی ..نداره؟
ناشناس۱۳۷۸۲۷۲۰۸:۳۱:۱۰ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
آقای وزیر باید جوابگوی این پرسشها که از طرف مردم است باشی.
ناشناس۱۳۷۸۲۸۷۰۸:۳۹:۳۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
امیرحسین رستمی به عنوان کارشناس حوزه سلامت دعوت نشده بوده که قرار باشه با وزارت بهداشت هماهنگ بشه. این چه ربطی داشت؟
ناشناس۱۳۷۸۲۹۵۰۸:۴۱:۳۳ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
وزیر بهداشت پاسخ بدن از چند درصد مسافرین ورودی از چین تست کرونا گرفته اند و چند نفر از آنها را در قرنطینه چهارده روزه نگه داشته اند و اگر تست گرفته اند و در قرنطینه نگه داشته اند، چرا تاجر قمی که به علت کرونا فوت کرد و از اولین مبتلایان ثبت شده بود، غربالگري نشده است؟
ناشناس۱۳۷۸۳۲۳۰۸:۵۵:۴۴ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
یک درصد هم که صدا و سیما واقعا نقش اصلی و ملی خودش را بازی میکند و صدای مردم میشود ساکتش می کنند!
ناشناس۱۳۷۸۳۴۰۰۹:۰۷:۳۸ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اين جوانك تازه از گرد راه رسيده زيادي خود بزرگ بين است: "من نماينده ٨٠ ميليون ملت ايران هستم!" كي گفته اين شارلاتن نماينده منه؟
ناشناس۱۳۷۸۳۶۱۰۹:۱۹:۴۷ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
حرفهای امیرحسین رستمی منطقی بود اگر سیاهنمایی میکند مستند پاسخش را بدهید سوالهای او سوال ما هم هست
حسین۱۳۷۸۳۸۷۰۹:۳۹:۳۵ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
من قبول دارم که پوشش خبری کرونا در رسانه های معاند در خصوص ایران با بقیه کشورها متفاوته ولی وقتی کسی ابهام داره جوابش تهدید نیست میشه دقیقا پست و پیام ها رو از لحاظ متن و محتوا و تاریخ چک کرد و جواب قانع کننده داد. ضمن اینکه واقعا این ابهامات با تلاش شبانه روزی کادر درمان عزیز که واقعا قابل تقدیره منافاتی نداره.
زندگی۱۳۷۸۴۹۵۱۱:۱۲:۰۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
واقعا خیلی جالبه !!! حرف و سوال های به حق یک انسان نادرست است و باید پیگیری مسکوت گردد، چون بار روانی دارد. اما عملکرد با تاخیر هفته ای و نادرست خودشان باید تقدیر و ستوده شود، چون نتیجه عملکردشان الان.. در کل از نظر خودشان مردم مقصر ۱۰۰٪ هستند و اینان هیچ
فرزانه۱۳۷۹۵۴۲۲۲:۲۲:۰۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
آلبانی نشین نظر های مخالف ایران رو خوب لایک میکنی و برعکس ..اف به ذاتت
حواس جمع۱۳۷۹۵۴۵۲۲:۲۵:۰۲ ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
اگر سلبریتی ها در هر موردی اظهار نظر نکنند دیده نمیشوند.من سالهاست که فیلم ایرانی نمیبینم چون احساس میکنم وقتم را برای بازی آدم هایی که اصلا ارزش ندارند تلف کرده ام. وقتی به کسانی بیش از حد بها بدهید نتیجه اش میشود این به این رستمی باید گفت که بر فرض مسئولین کشور ما کم کاری کرده اند بقیه 160 کشور که کرونا گرفته اند هم مسئولینش کم کاری کرده اند؟
علی۱۳۷۹۷۷۹۰۴:۳۷:۴۶ ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
هرکسی که کوتاهی کرده باید پاسخگو باشه به همه ی مردم، چون وزیره معنیش این نیست که داره درست میگه فکر کنید که سوالات و درخواستهای آقای رستمی اگر به وقت مناسبِ خودش انجام شده بود، آیا الان مشکلات مردم ما و درگیری جامعه با کرونا کمتر بود یا بیشتر؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    18. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

    19. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    20. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    21. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    25. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    آخرین عناوین