تورهای محبوب میان گردشگران ایرانی

گزارش بازرگانی گروه اجتماعی الف،   3981227115

 

تور هند، دبی و استانبول

تور هند، دبی و استانبول از جمله تور های محبوب در میان گردشگران ایرانی به شمار می رود که این تور ها را می توانید برای یک گشت و گذار حسابی انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که شرکت کردن در تور های مسافرتی مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت و به همین دلیل بسیاری از مردم تمایل دارند که به همراه تور های مسافرتی سفر کنند. تور ها را می توان از جنبه های مختلفی به انواع متفاوت دسته بندی نمود و می توانید متناسب با خواسته خود بهترین انتخاب را داشته باشید. سفر به همراه تور های مسافرتی مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت و این مزیت ها زمانی بیشتر خواهد بود که شرکت معتبر برگزار کننده تور را برای سفر خود انتخاب کنید چرا که در این صورت می توانید بیشترین میزان خدمات را دریافت نمایید. شرکت ما در طی دوران فعالیت خود، تور های متعددی به جای جای نقاط جهان برگزار نموده که اغلب مسافران از آنها رضایت کامل داشته اند و به همین دلیل شرکت کردن در تور های شرکت ما می تواند بهترین سفر را برایتان به ارمغان آورد. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تور هند و بهترین زمان سفر به این کشور

هند یکی از کشور هایی است که مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته و در آن می توانید انواع جاذبه های مختلف را هدف قرار دهید. هر یک از شهر های هند از نظر گردشگری برای این کشور حائز اهمیت هستند و در هر یک از آنها می توانید جاذبه های مختلف را هدف قرار دهید. یکی از مهمترین مواردی که حتما باید توجه داشته باشید را می توان انتخاب بهترین زمان سفر به هند دانست. بهترین زمان سفر به کشور هند را می توان از نظر میزان هزینه ها و همچنین آب و هوا تعیین نمود. در حالت کلی آب و هوای گرمسیری بر کشور هند حاکم بوده و به همین دلیل بهترین زمان سفر به آن را می توان فصول بهار و پاییز دانست. در این مواقع میزان بارش و همچنین شرایط جوی مناسب بوده و می توانید با آرامش خاطر به گشت و گذار بپردازید. چنانچه می خواهید سفری با کمترین میزان هزینه ها داشته باشید بهتر است مواقعی را انتخاب کنید که میزان گردشگران کمتری در آن زمان اقدام کرده باشند. سفر به همراه تور هند به صورت خودکار سبب کاهش میزان هزینه های سفر خواهد شد و به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما به همراه تور های مسافرتی به سفر بپردازید.



تور دبی و گشت و گذار در این شهر

دبی یکی دیگر از مناطقی است که محبوبیت بسیاری در میان گردشگران پیدا کرده است. در شهر دبی می توانید انواع جاذبه های طبیعی و مدرن را هدف قرار دهید. سواحل مرواریدی این شهر را نیز نباید فراموش کرد و در آنها می توانید انواع تفریحات مختلف را مشاهده کرده و از آنها لذت ببرید. مراکز خرید لوکسی نیز در دبی فعالیت می کنند که می توانید فروشگاه انواع برند های معروف جهان را در آنها مشاهده کرده و اقدام به خرید بهترین انواع محصولات نمایید. تور دبی از جمله تور های پر مخاطب می باشد و به همین دلیل به صورت چهار فصله شاهد برگزاری آن هستیم. شرکت های مختلفی اقدام به برگزاری تور دبی نموده اند که هر یک از نظر مزایا با یکدیگر متفاوت هستند. توجه داشته باشید که شرکت ما امکان شخصی سازی تور را به شما خواهند داد و می توانید میزان هزینه های سفر خود را با کنترل کردن موارد تاثیرگذار بر قیمت کاهش دهید. لازم به ذکر اینکه قبل از رزرو تور حتما کلیه ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید. های آن را مورد بررسی قرار دهید.



بلیط هواپیما استانبول

استانبول بی شک یکی از مهمترین مقاصد گردشگری ترکیه می باشد و اغلب گردشگرانی که تمایل به گشت و گذار در ترکیه دارند، حتما از این شهر دیدن خواهند کرد. شهری با دو فرهنگ آسیایی و اروپایی که زیبایی های بی شماری را در خود جای داده و می توانید انواع اقسام جاذبه ها را در آن هدف قرار دهید. برای سفر به استانبول می توانید در تور این شهر شرکت نمایید. یکی از مهمترین موارد حائز اهمیت قبل از سفر را می توان خرید بلیط هواپیما استانبول دانست. بلیط های هواپیما را باید به صورت اختصاصی خریداری نمایید چرا که بلیط ها به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و یکی از مهمترین مواردی که بلیط ها را به انواع مختلف دسته بندی میکند را می توان میزان خدماتی دانست که در طول پرواز ارائه خواهد شد. کلاس های اکونومی، بیزینس و فرست کلاس سه کلاس پروازی هستند که می توانید اقدام به خرید هر یک از آنها برای سفر نمایید. بلیط های چارتر حتما به گوشتان خورده اند. این نوع بلیط ها قیمت متغییری در ایام مختلف خواهند داشت و در مواقعی که میزان درخواست برای پرواز کم بوده و تعداد روزهای کمی به پرواز باقی مانده باشد قیمت این نوع بلیط ها کاهش پیدا خواهد کرد و می توانید بلیط هواپیما استانبول چارتر را با قیمتی بسیاری ارزان تر خریداری نمایید.



قیمت تور و نحوه کنترل کردن آن

برای تور استانبول، هند و... نمی توان یک قیمت دقیق در نظر گرفت چرا که موارد مختلفی بر میزان قیمت تور تاثیر خواهند گذاشت و می توانید با شناخت مهمترین آنها میزان قیمت تور را کنترل نمایید. از جمله مهمترین موارد تاثیرگذار بر قیمت تور می توان به هتل اشاره کرد. هتل های مختلفی در اقصی نقاط جهان فعالیت می کنند که هر یک از آنها ویژگی های مختلفی با یکدیگر داشته و می توانید یکی از بهترین ها را برای سفر خود انتخاب نمایید. هتل های 5 ستاره قیمت بالاتر و هتل های 2 ستاره قیمت پایین تری خواهند داشت. بلیط های هواپیما میز بستگی به نوع آنها، قیمت متفاوتی خواهند داشت و می توانید میزان قیمت تور را با انتخاب بلیط تعیین کنید. میزان خدماتی که در طول سفر ارائه خواهد شد نیز از دیگر موارد تاثیرگذار بر میزان قیمت تور خواهد بود و از جمله این خدمات می توان به: ارائه سیم کارت، تور لیدر، ترانسفر، بیمه مسافرتی و... اشاره کرد.





روش های خرید تور و بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما و رزرو تور راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت و در حالت کلی این راه ها را می توان به دو نوع حضوری و غیرحضوری دسته بندی نمود. منظور از روش خرید حضوری را می توان مراجعه به آژانس های مسافرتی سطح شهر دانست. از این طریق می توانید انواع تور ها را مقایسه کرده و یا اقدام به خرید بلیط مورد نظر خود نمایید. یکی از مهمترین معایب این روش را می توان نیاز به مراجعه حضوری دانست و باید حتما به صورت حضوری در آژانس حضور داشته باشید و به همین دلیل رفته رفته کمتر مورد توجه قرار گرفته و جای خود را به وب سایت های اینترنتی داده است. آژانس های مسافرتی متعددی در سطح فضای مجازی فعالیت می کنند که یکی از بهترین ها را می توان وب سایت شرکت ما دانست. با مراجعه به آدرس اینترنتی این شرکت می توانید اقدام به رزرو تور مورد نظر خود از میان انواع اقسام تور های مختلف نمایید. توجه داشته باشید که کارشناسان شرکت به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود و می توانید پاسخ کلیه سوالات خود را از کارشناسان این شرکت جویا شوید.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com



yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین