شه‌بخش: به خودم ایمان داشتم/ می خواهم در توکیو هم تاریخسازی کنم

گروه ورزشی الف،   3981227008

بوکسور ۵۷ کیلوگرم کشورمان گفت: من به خودم ایمان داشتم و با برتری در جدول شانس مجدد برابر حریف هنگ‌کنگ سهمیه المپیک را بدست آوردم.

به گزارش فارس، دانیال شه‌بخش بوکسور ۵۷ کیلوگرمی ایران در گفتگو با خبرنگار فارس در خصوص مسابقات گزینشی المپیک 2020 توکیو در کشور اردن، اظهار داشت: قبل از اینکه در رقابتهای کسب سهمیه بازیهای المپیک به میزبانی اردن شرکت کنیم، اردوی مشترکی را با بوکسورهای ترکیه‌ای داشتیم. این موضوع در آمادگی ملی‌پوشان تاثیر بسزایی داشت. همچنین یک هفته زودتر عازم اردن شدیم و نفرات با شرایط و فضای محل برگزاری مسابقات وفق پیدا کردند.

وی در خصوص چگونگی کسب سهمیه، تصریح کرد: با گرفتن سهمیه شرکت در بازیهای المپیک 2020 توکیو برای استان سیستان و بلوچستان تاریخ ساز شدم و اولین المپین استانم لقب گرفتم. در این مسابقات 4 مسابقه دادم، ابتدا مبارزه چین‌تایپه را شکست دادم سپس از سد قهرمان قاره اقیانوسیه گذشتم و در مسابقه سوم با حریف قزاقستان شکست خوردم. من به خودم ایمان داشتم و با برتری در جدول شانس مجدد برابر حریف هنگ‌کنگ سهمیه المپیک را بدست آوردم.

شه‌بخش در خصوص نحوه میزبانی اردنی‌ها عنوان داشت: همانطور که گفتم ما یک هفته زودتر از آغاز مسابقات به این کشور سفر کرده بودیم و اردنی‌ها میزبانی خوبی از ما داشتند. امکانات و سالن خوبی را در اختیار تیم ملی ایران قرار داده بودند. البته در روزهای اول ورودمان از چند نفر به دلیل جلوگیری ویروس کرونا تست (تب‌سنجی) گرفتند.

بوکسور 57 کیلوگرم کشورمان در خصوص ناداوری‌های برای ایران در این رقابتهای اذعان کرد: حداقل می‌توانستیم 3 سهمیه را در این پیکارها بدست آوریم، اما قضاوت‌ها به ضرر برخی از ملی‌پوشان رقم خورد. هر طور حساب می‌کردیم، امید احمدی‌صفا باید سهمیه را می‌گرفت و همیشه در مسابقات برای ایران ناداوری هست و این بار حق امید را خوردند. مسابقه من بعد از رقابت امید بود و نزدیک به رینگ بودم و مسابقه را از نزدیک دیدم. انتظار داشتم با درخشش در مبارزه‌اش دست او را به عنوان فرد برنده بالا ببرند ولی به راحتی او را از دور مسابقات خارج کردند.

وی در خصوص اینکه بوکس کشورمان شانس مجدد برای افزایش سهمیه دارد یا خیر، گفت: یک مسابقه دیگر برای افزایش سهمیه داریم که اردیبهشت ماه در فرانسه برگزار خواهد شود. مقام اول تا سوم سبک‌وزن‌ها و نفرات اول و دوم سنگین‌وزن‌های این پیکارها به المپیک می‌روند.

 

شه‌بخش در خصوص اینکه هم‌اکنون به چه کاری مشغول است، تاکید کرد: در این وضعیت که بیماری کرونا باعث درگیری اکثر اقشار جامعه شده هیچ کاری را نمی‌توانم انجام دهم و بخاطر پیشگیری و مقابله با این ویروس در خانه مانده‌ام. البته بعد از این مسابقات نیاز به یک استراحت کوتاه داشتم و در حال حاضر برنامه تمرینی ندارم.

وی در خصوص اینکه آیا بازیهای المپیک 2020 توکیو برگزار خواهد شد، بیان کرد: به طور حتم بازیهای المپیک برگزار می‌شود ولی احتمال دارد با تاخیر یک یا دوماهه برگزار شود.

بوکسور زهدانی کشورمان در خصوص برنامه اش برای بازیهای المپیک 2020 توکیو چگونه چیست و چه پیش‌بینی می‌کند نیز اضافه کرد: کار سختی را پیش‌رو خواهم داشت و امیدوارم در این رویدادهای مهم و بزرگ دنیا بهترین نتایج را برای کشورم کسب کنم و دست به تاریخ‌سازی بزنم.

ملی‌پوش بوکس ایران در خصوص برگزاری اردوهای آماده سازی برای المپیک خاطرنشان کرد: هم‌اکنون با این وضعیت بیماری کرونا چیزی مشخص نیست. ولی قبل از المپیک نیاز به برگزاری اردوهای مشترک با کشورهای قزاقستان و ازبکستان داریم که با آمادگی دوچندان راهی رویداد مهم بازیهای شویم. باید مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی در مورد برگزاری اردوهای آماده‌سازی و تدارکاتی به جمع‌بندی نهایی برسند تا بتوانیم با قدرت و آمادگی بالایی وارد مسابقات مهم و بزرگ همچون المپیک شویم.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین