در گفت‌وگو با الف ارایه شد توضیحات صادقی درباره مثبت و منفی شدن تست کرونای وی

گروه سیاسی الف،   3981225115 ۱۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده تهران گفت: بعد از مراجعه به بیمارستان طبق تشخصیص اولیه که با سی تی اسکن انجام شد، به من اعلام کردند به ویروس کرنا مبتلا شدم اما با گذشت زمان حدود ۱۰ روز بعد تست دیگری دادم که نشان داد تست کرونا منفی است.

 به گزارش خبرنگار الف، محمود صادقی نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر وپردیس در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه ششم اسفند در توئیتی اعلام کرد که تست کرونای وی مثبت شده است.

وی در این توئیت نوشت «تست کرونای من مثبت شد. این پیام را در شرایطی می دهم که چندان امیدی به ادامه حیات در این دنیا ندارم. آقای رئیسی خانواده های زندانیان امنیتی و سیاسی تقاضا دارند برای جلوگیری از شیوع بیماری به زندانیان امنیتی و سیاسی مرخصی بدهید تا کنار خانواده ها این اپیدمی را پشت سر بگذارند».

اما دیروز در خبرها اعلام شد که تست کرونای صادقی منفی بود.

خبرنگار الف جزئیات ماجرا را از صادقی جویا شد.

وی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص تست کرونا وی گفت: اینجانب به دلیل مشکل ریوی به یکی از  بیمارستانهای تهران مراجع کردم. بعد از تست اول که سی تی اسکن از قفس سینه ها بوده، به من گفتند ویروس کرنا بخشی از ریه شما را درگیر کرده و احتمال پیشرفت آن زیاد است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با قرنطینه و تقدیر الهی این ویروس پیشرفت نکرد، افزود: بعد از چند روز نمونه بزاق دهان گرفتند و بردند آزمایشگاه و بعد از بررسی کیت تشخیصی، به من اعلام کردند، تست کرونا منفی است.

عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه رسانه ها اعلام کردند که من در خصوص تست کرونا دروغ گفتم، افزود: بعد از اعلام اولیه بیمارستان به اینجانب، توئیت کردم و ضمن مثبت اعلام کردن تست کرونا، خواستار مرخصی زندانیان شدم.

صادقی در حالی که سرفه می کرد، در پاسخ به این سوال که ویروس اولیه که ریه شما را درگیر کرده بود، چه ویرسی بوده، گفت: اینجانب کمی بهبود یافتم و بعدا مراجع نکردم که ببینیم اون ویروس چی بود. ضمن اینکه هنوز سرفه دارم و علائمی در بدنم است.